Проблеми з температурою...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Shaggy, 18 лип 2009.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ситуація така... Була зима, проблема була в межах допустимого, але зараз літом на спеці проблема серйозна виникає.
    По місту температура ОР досяхає до 100градусів... Тіки виїжжаю на трасу температура долізає до 110. Відчувається шо двигуну дуже тяжко працювати... Хоча можливо мені так тіки здається.
    Народ, в чому може бути проблема? В мене є два варіанта:
    1. Бреше датчик температури на приборку
    2. недостатнє охолодження радіатора через те що відірвана губа.
    Але скільки я бачу пассатів Б3 які без губи теж їздять...Не пам"ятаю яка була температура в минулі роки в нас, але такто каже шо не перевалювало 90 без включення вентилятора, літом. І тому я це й варінат відкидаю бо після відірваної губи все було ніби добре, потім почалися тільки проблеми.

    Буду вдячний за допомогу і підкажіть, будь-ласка, як перевірити датчики температури.)
     
  2. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    думаю швидш за все справа в помпі
     
  3. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Неодноразово чув від власників В3 про перегрів через відсутність губи.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    Може бути і губа, в тебе ж радіаторної решітки немає, тобто усе суцільно закрито, тому при відсутності губи пасивного охолодження - нуль!!! В мене теж по місту гріється, особливо в пробках, але на трасі... казка - "вітерець" так охолоджує!!! Або губу чіпай на місце, або міняй "решітку" на решітку з сіточками! )))))))
    Краще звичайно губу!!!!
     
  5. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    це справедливо тільки під час їзди по трасі,хоча я прошле літо відкатав і без губи.
    Зверни увагу на вентилятор,чи вмикається.Якщо двоскоростний - то чи спрацьовує перше і друге положення!
     
  6. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Питання і стоїть,що гріється на трасі.
     
  7. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Це перша причина;
    Друга: Просто перевір термостат(в ванночціз термометром!) на ткмпературу відкривання.
    П,С. В мене колись авто грілось по причині забитих сот радіатора від "болотного асфальту". Після встановлення москітної сітки(2 роки потому), тьфу-тьфу забув про наближення стрілки до червоної зони.
    В кожного авто, якщо гріється, свої причини перегріву, які тра досліджувати, ІНДИВІДУАЛЬНО!!!
     
    Останнє редагування: 18 лип 2009
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А які проблеми з помпою можуть бути???

    Так кажу проблеми не було без губи минулого літа... температура була в нормі!!! В межах 90градусів.

    Так вмикається. Місяць тому міняв термовимикач бо не включалася 2га швидкість.

    А ти вважаєш в місті 100-102 градусів це норма?? це вже кипить... І машина тупить...

    От теж думаю що термостат... тіки незнаю де термометр взяти))) Впринципі казали мені, що можна перевірити без його виймання, просто хтось ставив руку десь натрубку якусь і відчутно як відкривається термостат і яка температура.
    При якій температурі він має відкриватися і при якій закриватися?
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Верхній патрубок, той що йде до радіатора, прогрівається разом з двигуном а от нижній коли відкривається термостат. Але така перевірка дає можливісь визначити взагалі працює термостат чи ні, а от при якій температурі то потрібно його знімати. Термометр можна взяти з газового котла радянського виробництва, градулювання да 100гр.цельсія(цього повинно вистачити)
     
  10. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    Зрівняй замінений термодатчик зі своїм оригінальним, може тобі поставили датчик з вищими температурами включення вентилятора.
     
  11. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Дивився... все гуд. Вентилятор включається як по мануалу...
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    може забита сама система. на Світязі одноклубник розказував, що промивав лимонною кислотою. в нього Джетта. тепер все як по маслу
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Значить так... Промив радіатор плином... постояв він 2 години, витекло стіки гівна))) Потім промив ше якоюсь хімією ля ох. системи... Всьо гуд. Вияснив що в мене таки вентилятор запізно включається... 2га швидкість аж біля 110градусів... тому такий перегрів був... Бо деколи виходив з машини при такій температурі і чув шо вентилятор 2г швидкість крутить... Але з такої температури він вже остигав погано.
    То ж купив новий термовимикач вже вдруге за рік... 125грн. Поставив, взагалі більше 92-95 не рипається на трасі... в місті в районі 90... Губа звісно своє теж давала б, але як бачимо вистачає і вентилятора.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не все. Він напевне промовчав про це
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ось цей одноклубник і розказував....
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)