Ситуація така... Була зима, проблема була в межах допустимого, але зараз літом на спеці проблема серйозна виникає. По місту температура ОР досяхає до 100градусів... Тіки виїжжаю на трасу температура долізає до 110. Відчувається шо двигуну дуже тяжко працювати... Хоча можливо мені так тіки здається. Народ, в чому може бути проблема? В мене є два варіанта: 1. Бреше датчик температури на приборку 2. недостатнє охолодження радіатора через те що відірвана губа. Але скільки я бачу пассатів Б3 які без губи теж їздять...Не пам"ятаю яка була температура в минулі роки в нас, але такто каже шо не перевалювало 90 без включення вентилятора, літом. І тому я це й варінат відкидаю бо після відірваної губи все було ніби добре, потім почалися тільки проблеми. Буду вдячний за допомогу і підкажіть, будь-ласка, як перевірити датчики температури.)
Може бути і губа, в тебе ж радіаторної решітки немає, тобто усе суцільно закрито, тому при відсутності губи пасивного охолодження - нуль!!! В мене теж по місту гріється, особливо в пробках, але на трасі... казка - "вітерець" так охолоджує!!! Або губу чіпай на місце, або міняй "решітку" на решітку з сіточками! ))))))) Краще звичайно губу!!!!
це справедливо тільки під час їзди по трасі,хоча я прошле літо відкатав і без губи. Зверни увагу на вентилятор,чи вмикається.Якщо двоскоростний - то чи спрацьовує перше і друге положення!
Це перша причина; Друга: Просто перевір термостат(в ванночціз термометром!) на ткмпературу відкривання. П,С. В мене колись авто грілось по причині забитих сот радіатора від "болотного асфальту". Після встановлення москітної сітки(2 роки потому), тьфу-тьфу забув про наближення стрілки до червоної зони. В кожного авто, якщо гріється, свої причини перегріву, які тра досліджувати, ІНДИВІДУАЛЬНО!!!
А які проблеми з помпою можуть бути??? Так кажу проблеми не було без губи минулого літа... температура була в нормі!!! В межах 90градусів. Так вмикається. Місяць тому міняв термовимикач бо не включалася 2га швидкість. А ти вважаєш в місті 100-102 градусів це норма?? це вже кипить... І машина тупить... От теж думаю що термостат... тіки незнаю де термометр взяти))) Впринципі казали мені, що можна перевірити без його виймання, просто хтось ставив руку десь натрубку якусь і відчутно як відкривається термостат і яка температура. При якій температурі він має відкриватися і при якій закриватися?
Верхній патрубок, той що йде до радіатора, прогрівається разом з двигуном а от нижній коли відкривається термостат. Але така перевірка дає можливісь визначити взагалі працює термостат чи ні, а от при якій температурі то потрібно його знімати. Термометр можна взяти з газового котла радянського виробництва, градулювання да 100гр.цельсія(цього повинно вистачити)
Зрівняй замінений термодатчик зі своїм оригінальним, може тобі поставили датчик з вищими температурами включення вентилятора.
може забита сама система. на Світязі одноклубник розказував, що промивав лимонною кислотою. в нього Джетта. тепер все як по маслу
Значить так... Промив радіатор плином... постояв він 2 години, витекло стіки гівна))) Потім промив ше якоюсь хімією ля ох. системи... Всьо гуд. Вияснив що в мене таки вентилятор запізно включається... 2га швидкість аж біля 110градусів... тому такий перегрів був... Бо деколи виходив з машини при такій температурі і чув шо вентилятор 2г швидкість крутить... Але з такої температури він вже остигав погано. То ж купив новий термовимикач вже вдруге за рік... 125грн. Поставив, взагалі більше 92-95 не рипається на трасі... в місті в районі 90... Губа звісно своє теж давала б, але як бачимо вистачає і вентилятора.