Після заміни термостата температура двигуна майже постійно 90 град., не вмикається велике коло обігу охолоджуючої рідини.Підскажіть, хто знає при якій температурі повинен відкриватися термостат на велике коло, і яка має бути робоча температура?
Ти дивився на термостаті надписи, там написано? Зараз вже пізно, але термостати є які відкриваються раніше, а є які пізніше. Як ти їздиш, і чи взагалі їздиш???, коли невмикається велике коло, вона вже мала би кипіти і...
Ну 90 градусів це нормально! Якби не відкривалося велике коло то температура валила б за 100! А якби навпаки одразу відкривалося, то дуже агресивно і довго треба було б їхати шоб 90 було... Та що на вигляд все нормально ніби... А дого яка температура була нормальною?? І як зараз їздитться?? Швидко розігрівається?? Температура тримається позначик 90 і не збільшується і не зменшується поки ти їздиш??
У мене коли термостат був постійно відкритий, зимою на трасі взагалі машина недогрівалась, бо все тепло через радіатор охолоджує.
Як власник Ауді, скажу, що проблеми з датчиками ОР то болюче місце. Не знаю твого мотора, але в 80 є два датчика температури ох.рідини, один білий 2 контакти іде на мозги, 2-гий 3 або 4 контактний( коричневий або зелено-синій) іде на приборку і контрольну лампу.І саме датчик з приборки переважно глючить( показує завищену темп)
В мене після заміни синього датчика приборка почала показувати трохи меншу температуру, але вентилятор включається справно. Може бути погано настроєний датчик, показує на панелі більшу т-ру, а наяву все окей.
Привіт всім!Порадьте, термостат заклинив я його викинув їжджу на великому колі.Це може зашкодити мотору в літку? Дякую