Проблеми з термостатом

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Серий, 14 січ 2009.

  1. Серий

    Серий Новачок

    Авто:
    Ауді 80
    Після заміни термостата температура двигуна майже постійно 90 град., не вмикається велике коло обігу охолоджуючої рідини.Підскажіть, хто знає при якій температурі повинен відкриватися термостат на велике коло, і яка має бути робоча температура?
     
  2. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    Це для моєї, Ауді 80 Б4
    а температура 90°С це є нормально, також для моєї
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Ти дивився на термостаті надписи, там написано? Зараз вже пізно, але термостати є які відкриваються раніше, а є які пізніше.


    Як ти їздиш, і чи взагалі їздиш???, коли невмикається велике коло, вона вже мала би кипіти і...
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    У мене таке враження, що навпаки весь час йде велике коло
     
  5. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Саме простіше, помацяй шланги!!!
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну 90 градусів це нормально!
    Якби не відкривалося велике коло то температура валила б за 100! А якби навпаки одразу відкривалося, то дуже агресивно і довго треба було б їхати шоб 90 було...
    Та що на вигляд все нормально ніби... А дого яка температура була нормальною?? І як зараз їздитться?? Швидко розігрівається?? Температура тримається позначик 90 і не збільшується і не зменшується поки ти їздиш??
     
  7. Newman

    Newman Active Member

    Авто:
    Jetta 1.6RF 2E2 1987
    Клубна карта:
    000026
    У мене коли термостат був постійно відкритий, зимою на трасі взагалі машина недогрівалась, бо все тепло через радіатор охолоджує.
     
  8. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Як власник Ауді, скажу, що проблеми з датчиками ОР то болюче місце. Не знаю твого мотора, але в 80 є два датчика температури ох.рідини, один білий 2 контакти іде на мозги, 2-гий 3 або 4 контактний( коричневий або зелено-синій) іде на приборку і контрольну лампу.І саме датчик з приборки переважно глючить( показує завищену темп)
     
  9. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    В мене після заміни синього датчика приборка почала показувати трохи меншу температуру, але вентилятор включається справно. Може бути погано настроєний датчик, показує на панелі більшу т-ру, а наяву все окей.:bye2:
     
  10. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім!Порадьте, термостат заклинив я його викинув їжджу на великому колі.Це може зашкодити мотору в літку? Дякую
     
  11. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Ні, аж ніяк і особливо літом.
     
  12. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Дякую тобі за пораду!!!
     
  13. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    тільки на розхід палива повпливає.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)