Привіт. Я на Вашому форумі вперше але маю Гольфа і думаю мудрої поради спитати. В мене Гольф 1,3 1990 р .але поставили на нього якісь його попередні власники по невідомій причині страший двигун аніж сама машина. рік випуску того двигуна приблизно 1983-1985. Така от бяка.:| Так от ті комбінатори що той двиг. міняли зіткнулися з проблемою трамблера як я собі гадаю. На двигун такого типу йшов контактний трамблер а вся електроніка самої машини розрахована під безконтактний . І кріплення в головку двига відрізняються - в контактного одне в безконтактного інше. Так ті Кулібіни запхали начинку безконтактного в корпус контактного (корпуси там однакові) і воно собі так працювало кілька років поки зараз мені не зламалося. Мені тепер треба той фокус повторити - може хто якого фокусника порадить доброго. Пробував трохи сам шаманити - іскра на центральному дроті є а на свічки не подається.
Відповідь: Проблеми з трамблером Тільки садісти могли зробити таке з машиною а тим більше з Гольф 2 Їх вже мабуть спіткала страшна кара за такі необдумані кроки, Тополь а ти як гадаєш ? ? ?
Відповідь: Проблеми з трамблером Однозначно зара поганці печуться в пеклі і працюють як прокладка тромбльора в якійсь пекельній машині.:twisted:
Відповідь: Проблеми з трамблером Та хлопці! (Топіль і Тревел) людина вперне на сайті а ви йому про пекло і прокладки, що люди про нас подумають, хай хтось по суті напише, а потім про пекло і дівок на задньому кріслі продовжимо.
Трамблер працює Привіт хлопці. Дякую що хоча щось написали у відповідь.. Трамблер запрацював причому старий. мені з одним чоловіком вдалося його підреставрувати. Вже чотири дні шось там круте. Дай Бог надовго. Маю ще одно запитання до продвинутих: На скільки точно можна виставити запалення орієнтуючись виключно на звук роботи движка і як взагалі його найоптимальніше виставляти???
Відповідь: Трамблер працює Хм, а чому б не виставити стробоскопом? В мене була з тим проблема - машина не тянула - поставили правильне - стала лялька.
Відповідь: Проблеми з трамблером В 1.3 двигуні трамбльор ставиться вроді на головку блока(поправте), і їх заміна з контактного на безконтактний немає викликати труднощів. А звідки інфа що мотор з не нашої ери?
Відповідь: Проблеми з трамблером Те що мотор старий видно по буквах на блоці , у мене НК, такі мотори випускались здається до 85-го року. Але я я вже по трохи їзджу, вдалося реанімувати старий, чи надовго ??????????
Відповідь: Трамблер працює Точно на звук ніхто не може виставити. Ті, хто таке говорять є непорядними майстрами. Можливо були в жигулях якісь особливі звукові фішки, що кричали про ідеальний кут випередження, але в новіших моторах це не варто робити - детонація чи надто раннє запалювання можуть розвалити двигун. Тим паче, що є поняття первинного і вторинного кута випередження (первинний механічний, вторинний коригується ЕБУ). А ще варто врахувати, що у наших двигунах на різних обертах кут випередження запалювання різний.... Просто не раджу бавитися, найкраща дорога - на Алекс, в них зараз знижка на обслуговування авто до 2000 р.в. 50%. Ще точно ставлять на Ауді-центрі на Навроцького. Якщо вже настільки шкода бабла - гойра на наш з'їзд, далі шукаємо гольфа з таким самим двигуном і уважно з точністю до міліметра слідкуємо за кутом установки трамблера. Хоча спосіб ненайкращий, в кожного двигуна є відхилення
Відповідь: Проблеми з трамблером Яке правильне положення бігунка при знятій кришці? Двигун 1.6PN є два можливі положення на ...4 годину... в бік розєму датчика Холла або на ...11 годину... в бік контакту 1 циліндра. Хто підкаже? Маю проблеми з трамблером зняли а положення не відмітили. Додано через 5 хвилин Двигун в ВМТ
Відповідь: Проблеми з трамблером Треба вживу подивитись на цей калхоз, а тоді може шось придумаєм. В мене є коробка трамбльорів розібраних (безконтактних), може шось і підберем. А в ідеалі-рідний робочий б/у трамбльор на шроті і запалювання по стробу з перевіркою міток ГРМ.
Відповідь: Проблеми з трамблером Попав з 24 раз.Виставляти запалення треба поновому,по старих мітках виходить раннє.Щоб виставити пізнє в який бік крутити?
Відповідь: Проблеми з трамблером в протилежний бік від обертання бігунка. Додано через 3 хвилини в протилежний бік від обертання бігунка. Тобіж в сторону обертання бігунка"+" , в протилежну сторону обертання бігунка"-"
Хлопці таке питання: що необхідно для того щоб переробити(читай змінити) контактне запалювання на безконтактне. Маю на увазі механічну сторону проблеми. Я собі змінив разом з головкою та карбюратором поставивщи вприск, а от людина в якої я це все купив, тепер ламає голову над цією проблемою. Наскільки я розумію можливо в корпус з контактного запалювання вколхозити начинку безконтактного(бо людина знайшла все запалювання за 800грн, а от перспектива заміни головки його нерадує).