Проблеми з трамблером :(

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Trek, 20 гру 2006.

  1. Trek

    Trek Новачок

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1990
    Привіт. Я на Вашому форумі вперше але маю Гольфа і думаю мудрої поради спитати.
    В мене Гольф 1,3 1990 р .але поставили на нього якісь
    його попередні власники по невідомій причині страший двигун аніж сама машина. рік випуску того двигуна приблизно 1983-1985. Така от бяка.:|
    Так от ті комбінатори що той двиг. міняли зіткнулися з проблемою трамблера як я собі гадаю. На двигун такого типу йшов контактний трамблер а вся електроніка самої машини розрахована під безконтактний . І кріплення в головку двига відрізняються - в контактного одне в безконтактного інше. Так ті Кулібіни запхали начинку безконтактного в корпус контактного (корпуси там однакові) і воно собі так працювало кілька років поки зараз мені не зламалося. Мені тепер треба той фокус повторити - може хто якого фокусника порадить доброго. Пробував трохи сам шаманити - іскра на центральному дроті є а на свічки не подається.
     
  2. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Тільки садісти могли зробити таке з машиною а тим більше з Гольф 2
    Їх вже мабуть спіткала страшна кара за такі необдумані кроки,
    Тополь а ти як гадаєш ? ? ?
     
  3. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Однозначно зара поганці печуться в пеклі і працюють як прокладка тромбльора в якійсь пекельній машині.:twisted:
     
  4. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Та хлопці! (Топіль і Тревел)
    людина вперне на сайті а ви йому про пекло і прокладки, що люди про нас подумають, хай хтось по суті напише, а потім про пекло і дівок на задньому кріслі продовжимо.
     
  5. Trek

    Trek Новачок

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1990
    Трамблер працює

    Привіт хлопці. Дякую що хоча щось написали у відповідь.. Трамблер запрацював причому старий. мені з одним чоловіком вдалося його підреставрувати. Вже чотири дні шось там круте:). Дай Бог надовго.

    Маю ще одно запитання до продвинутих:
    На скільки точно можна виставити запалення орієнтуючись виключно на звук роботи движка і як взагалі його найоптимальніше виставляти???
     
  6. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Трамблер працює

    Хм, а чому б не виставити стробоскопом?
    В мене була з тим проблема - машина не тянула - поставили правильне - стала лялька.
     
  7. Kvass

    Kvass Active Member

    Авто:
    Октавія
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    В 1.3 двигуні трамбльор ставиться вроді на головку блока(поправте), і їх заміна з контактного на безконтактний немає викликати труднощів.
    А звідки інфа що мотор з не нашої ери?
     
  8. Trek

    Trek Новачок

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1990
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Те що мотор старий видно по буквах на блоці , у мене НК, такі мотори випускались здається до 85-го року. Але я я вже по трохи їзджу, вдалося реанімувати старий, чи надовго ??????????
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Трамблер працює

    Точно на звук ніхто не може виставити. Ті, хто таке говорять є непорядними майстрами. Можливо були в жигулях якісь особливі звукові фішки, що кричали про ідеальний кут випередження, але в новіших моторах це не варто робити - детонація чи надто раннє запалювання можуть розвалити двигун. Тим паче, що є поняття первинного і вторинного кута випередження (первинний механічний, вторинний коригується ЕБУ). А ще варто врахувати, що у наших двигунах на різних обертах кут випередження запалювання різний.... Просто не раджу бавитися, найкраща дорога - на Алекс, в них зараз знижка на обслуговування авто до 2000 р.в. 50%. Ще точно ставлять на Ауді-центрі на Навроцького. Якщо вже настільки шкода бабла - гойра на наш з'їзд, далі шукаємо гольфа з таким самим двигуном і уважно з точністю до міліметра слідкуємо за кутом установки трамблера. Хоча спосіб ненайкращий, в кожного двигуна є відхилення ;)
     
  10. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Яке правильне положення бігунка при знятій кришці? Двигун 1.6PN є два можливі положення на ...4 годину... в бік розєму датчика Холла або на ...11 годину... в бік контакту 1 циліндра. Хто підкаже? Маю проблеми з трамблером зняли а положення не відмітили.

    Додано через 5 хвилин
    Двигун в ВМТ
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    з чотирьох раз можна попасти.
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Треба вживу подивитись на цей калхоз, а тоді може шось придумаєм. В мене є коробка трамбльорів розібраних (безконтактних), може шось і підберем. А в ідеалі-рідний робочий б/у трамбльор на шроті і запалювання по стробу з перевіркою міток ГРМ.
     
  13. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    Попав з 24 раз.Виставляти запалення треба поновому,по старих мітках виходить раннє.Щоб виставити пізнє в який бік крутити?
     
  14. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Проблеми з трамблером:sad:

    в протилежний бік від обертання бігунка.

    Додано через 3 хвилини
    в протилежний бік від обертання бігунка.
    Тобіж в сторону обертання бігунка"+" ,
    в протилежну сторону обертання бігунка"-"
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці таке питання: що необхідно для того щоб переробити(читай змінити) контактне запалювання на безконтактне. Маю на увазі механічну сторону проблеми. Я собі змінив разом з головкою та карбюратором поставивщи вприск, а от людина в якої я це все купив, тепер ламає голову над цією проблемою. Наскільки я розумію можливо в корпус з контактного запалювання вколхозити начинку безконтактного(бо людина знайшла все запалювання за 800грн, а от перспектива заміни головки його нерадує).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)