Щоб включити першу передачу треба її постійно "нащупувати", причому, вже коли включив то рушати машина може з прибуксовками. Крім того дуже важко включається задня, треба ручку заледве не виламувати. Що би то могло бути?
Відповідь: Проблеми з включенням передач Офтоп: зачьотний аватар!!! Тема така здаэться вже обговорювалась, пошуком пройдись по сайту. Моя думка - циліндр зчеплення.
Відповідь: Проблеми з включенням передач В мене щось подібне було з першою передачою дуже фігово включалась. Думав щось з коропкою, а все виявилось дуже просто. Причина була в кулісі, несправність виправилась не значними налаштуваннями, протягом 11 хвилин (час не засікав можу помилятись).
Відповідь: Проблеми з включенням передач Був нині в свого майстра. То саме... Процедура зайняла хвилини три, не враховуючи підняття на підйомник... Отже тема закрита.
Відповідь: Проблеми з включенням передач тепер машина рушає без пробуксовок? Цікаво як невідрегульована куліса впливала на роботу щеплення і рушання машини?
Відповідь: Проблеми з включенням передач Дуже просто. Чувак поки втикав першу передачу, так знервувався, шо в нервах сильніше тиснув газ і різкіше відпускав щеплення
Відповідь: Проблеми з включенням передач Малося на увазі, що МОЖНА (при бажанні), вже нащупавши першу, рушити з пробуксовками. А при небажанні - можна було рушати спокійно. Додано через 1 хвилину Сто пудів :D
Виникла така проблема - пропала задня передача. Тобто вона не хоче включатися, а прикладати силу боюся,щоб нічого там не зламати. Скажіть чим це може бути викликано і підкажіть файного майстра.
ИМХО, ремкамплект кулисы и ригулирофка Вам памогуть, а вааще, я бы снял тяги с каробки папробывал в ручьную тикнуть заднюю пиридачю, если втыкаицо - значит кулиса, если нивтыкаицо - значит каробка