Стан: З вигляду дуже добрий, ніразу не митий, всі заводські наклейки на місці, пробіг до 150 ткм (машина на спідометрі мала так), не вскриваний. Без пробігу по Україні. Заглядали в маслозаливну горловину - вигляд як щойно з заводу. Історія: Знятий з Пассата B4, завезеного сюди на замовлення начальника райвідділу одного з районів для свого сина. Як це і буває в таких випадках, у перший день 150-кобильна машина була вдарена. Удар прийшовся в передній лівий бік і був не сильним (сам бачив крило), але відновлювати машину батько не дозволив. Машину було розібрано, двигун був куплений первинно для установки на машину MARTINI, але ситуація склалася таким чином, що плани дещо змінилися і встановлення так і не розпочалося. Комплектація: Немає: генератора, маслофільтра з радіатором, маховика, розходоміра та електронного блока керування, в/в дротів. Є: Впускний колектор (неруханий з заводу), дросельна заслонка зі всіма датчиками, впускний та випускний колектори з термозахистами, всі температурні та тискові датчики, датчик розташування дросельної заслонки, положення колінвалу, датчик детонації ітд. Є трамблер та навісна проводка з усіма роз'ємами. Клапан холостого ходу, вакуумні шланги деякі патрубки. Детальніше комплектацію можна роздивитись на фото. Двигун чекає власника в гаражі у Львові. Ціна - 600 у.о. без торгу. Фото: