Ауді-100 2.2 турбо - перехідна 91 рік. Повний фарш - від квадро до круїз контроля - все що може бути -є. Машина ракета, Двигун - цивільна версія того що йшов на RS2. Кузов тре малювати бо коли машину забирали за борги то хтось обляв розчинником. Екземпляр доволі рідкісний. Ціна 4000 зелених, але реально може бути продана дешевше.
Бачив її. Кузов однозначно шліфувати і малювати. Він весь покоцаний. По салону більш-менш. Повна панель з температурою і тиском масла (S-очна) Бортовик, кліма, кватра з блокуванням диференціалу. Підігріви срак роздільні. Там повний фул. Покоцана приборка троха наскіки памятаю. Під капотом виглядає страшнувато, але там майже невбиваємий двигун. Брати однозначно під реставрацію, ІМХО. Так, це С3, перехідна. Торпеда, приборка, салон вже такий як на С4. Ціна така за неї явно зависока, але за 3000 під реставрацію можна легко брати. Моя така думка.
Так кузов C3 останні випуски 1990 рік, в 1991 році вже була С4, видно опечатка з роком випуску. Так салон майже ідентичний з С4, але є відмінності як на панелі так і в самих приладах і їх штекерах. Знаю на 100 процентів, тому, що в мене така. Теж хочеться подивитися на фото, бо просто сотки такої другої не бачив у Львові. Фото в студію
S-сочні пішли вже з C4 кузова з білими шкалами і лейбою S на тахометрі, на С3 кузов такі не ставили з заводу. Підтримую, якщо з дутими крилами і ручками як в C4 то вона того варта, щоб хтось її взяв на реставрацію!!!
Я мав наувазі те, що там температура і тиск масла показується на приборах. А не годинник замість тиску малса. От про ручки я не памятаю.
Це так як в мене, спідометр до 280 і повна панель, в додатковій секції тиск і температура масла і плюс напруга бортова, а на С4 замість бортової напруги є годинник.
В тебе A6, а між ауді 100 С4 і A6 C4 є відмінності по фарах, по багажніку і по приборці. Так німці виділили А6 покоління.
Власне цей двигун. Там є якась проблема з прогрівочними обертами... буде в мене в суботу... провірю двигун і пороблю фотки. крім того там вроді вже стоїть газ тільки не зареєстрований і щось ще бракує.... теж виясню
Питаю через те,що хочу змінити авто.Бо володію Фіатом(про надійність помовчу),хочеться щось з Німецького (надійнішого).
це авто впринципі надійне, але в таких можифікаціях, вони переважно дуже багато чого вже бачили. не здивуюсь якщо вона вже раза 2-3 була товчена. така особливість заряджених версій