Авто в хорошому стані. Нова резина + комплект зимової. Новий розходомір повітря(електроний). В салоні не курили. Торг. Продаж у Львів або Рудки. Гаражне зберігання Центральний замок • ABS • Іммобілайзер Підсилювач керма • Люк • Бортовий комп'ютер • Кондиціонер • Клiмат контроль • Підігрів сидінь Мультимедіа Магнітола • CD • MP3 http://auto.lvivport.com/uk/auto_audi_80_27631174.html
Класна тачка за свої бабки. Реально навіть не уявляю, що можна краще купити. Часом дивлюсь кватрові купехи В4 з 2.8. Але такі в продаж не попадають помоєму...
Жаль, що машина вже продана, але в мене питання все рівно, як ця машина підходить для водія-початківця?
в першу чергу машина має подобатись, тоді їй багато можна пробачити )) тут все залежить від бажаного розміру ну і від бюджету також: гольфи 2-3-4, пасати б3-б4, ауді 80/а3/а4...
якщо є можливість - то краще 4-го. а ще краще - ауді а3 1-го покоління, це аналог гольфа 4, +- в ту ж ціну, але мені вона набагато більше подобається.
всі 20-ти річні автомобілі приблизно одинакові в обслуговувані. Тобто будьте готові до того, що буде час від часу щось ламатись, сипатись і потребуватиме ремонту, апгрейду, огляду, відвідування СТО.
Дякую за відповідь. Задам таке питання, а от, які автомобілі ви відносите до так званого "чорного списку". Які ви б не радили зовсім?
ВАЗи і весь радянський автопром. Ну ще може Таврії і Славути. З іномарок ну може старі італійські (ланчя, альфа-ромео), але і на них є ентузіасти. Якщо машина дуже подобається - то не треба слухати порад, треба брати )
З приводу вазів, дуже з вами згідний, але кого не послухаєш, так у більшості перші автомобілі були вази.
Корейці, японці, але... для них нема шротів, і якщо щось не дай Бог, то тре шукати і дорогий ремонт. Тому вибору великого нема, якщо шукати стару і надійну машину, то лише німці. Якшо ж дививтися на нову машину, то тут корейці з японцями виграють в ціновій категорії.
Audi Allroad )))))) Ламатись буде все. Але в старшій машині більше шансів швидко ознайомитися з технічною частиною автомобіля і розуміти як і що працює, бо доведеться туда лазити. А це, як на мене, важливо. Шротів немає дійсно. І це зумовлено нашим регіоном. Бо в нас тут німецькі авто процвітають. Вживані японці - переоцінені як на мене як ціною, так і легендами про те що вони не ламаються. А от, до речі, корейці це дуже навіть не поганий варіант. Шротів хоч і немає, але може воно і краще. Нові запчастини оригінальнік коштують не так вже й дорого, просто в рази дешевше за німців і япошок.
Добрий ранок, на вихідних чув таку думку, що одним ще з найкращих варінтів, як першого авто є BMW E30. З плюсів, то ціни не кусаються, не дорога в обсуговуванні. Але є така деталь, потрібно пристально дивитись на стан кузову. Чекаю ваші думки панове.