Продається Golf 3 GT 1.9 TDI,1994 рік,червоний колір,5 - дверний,4 склопідіймача,круіз-контроль,ABS,гідропідсилювач,Магнітола MP3 Kenwood+4 колонки+підсилювач і саббуфер в багажнику,комплект резини літньої на титанах 15' + комплект зимньої резини на 14' стальних дисках з ковпаками,салон типу Рекаро,2 аірбеги,сигналізація + ц/з,тонований,розхід по трасі - 5л.,по місту - 7л.,в хорошому стані. Ціна 9500 у.о. тел. 8-O63-232-81-35.
Відповідь: Продаю Golf 3 GT 1.9 TDI ціна остаточна? скільки часу в Україні? Фото? Екоматік? кліматронік? універсал/хетч?
Відповідь: Продаю Golf 3 GT 1.9 TDI Дивись тут - http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2815&highlight=%C4%E2%E8%E3%F3%ED
Відповідь: Продаю Golf 3 GT 1.9 TDI Там все ясно, двигуни до 7р., а мене цікавить твій варіант на Г3 GT. Чи мав з ним проблеми?
Відповідь: Продаю Golf 3 GT 1.9 TDI В мене в профілі моя машина,а ця мого друга,його тел. номер вище,дзвони,питай все що цікавить!
Питання по Гольфу 3 Доброго дня ! Це часом не Ви обслуговували цю машину Вашого коллеги? Я мав щастя її придбати і в мене є кілька запитань.
питання було до МЕХХХАНІКА Я просто випадково натрапив на оголошення по продажі цієї машини. Оголошення подавав МЕХХХАНІК, і казав що це машина його друга. Я думав що це він її обслуговував. І він би міг пролити світло на деякі речі. Тиждень тому згорів ремінь привода. Ремінь був поміняний тисяч 20-25 тому. Скорше всього заклинив якийсь ролик або всі, або помпа . Шків привода масляного насоса мав значні деформації, які не могли виникнути в процесі їзди . Замінили всі ролики, помпу бо мала великий люфт, всі ремені, відреставрували ричаг натяжки ремня генератора, тосол (в системі було шось таке шо не розбереш що), масло, фільтри і т д. На другий день вийшла з ладу турбіна. От такі справи.
Ось найбільший недолік дизельних ТДІ двигунів таких років, я як шукав собі пассата тоже спочатку хотів брати дизеля, але мене переконали якраз через турбу. Але ж яка зараз різниця в цінах на паливо!!!
а що немаэ нормального майстра котрий би глянув до цього всього ы усе це провырив тобто повныстю усю машину,якщо усе було добре на протязі року(бачу по постах,я так зрозумів вона в тебе рік)а зараз таке почалося,я сам маю Пассата В4 рік горя не чув а зараз і ходову робив і стойкі міняв,а зараз почало масло гнати но за моторам я девився цілий час і він зараз в мене як годинник працює,з проводкою були проблеми но то рішалося за день,іихлупна робилася бо хз відвалилася,замки слопідйомник,кароче назбиралося но нетакі суттєві як в тебе,отож то тре вирішити
такого дрібного завжди в кожній машині назбирається, особливо якщо машина не стоїть за іконами а їздить постійно. стойки, наконечники, сайлентблоки - нормальний варіант, розхідні матеріали для наших доріг. Ну така річ як турбіна - річ непредсказуєма, не будеш її знімати кожен тиждень і дивитися як там вона...