Нові, не юзані, підходять на Гольф 1, Кабріо, Скірокко, Порш 924. Куплені місяць тому в магазині. Ціна комплекту - 140 грн. Продаються з нагоди того, що випадково були куплені ще одні. Були куплені дорожче. Тел. 80677337751, Тарас, казати, що від мене.
ХЗ, десь з Польщі привезли. Мабуть Febi або Bilstein, інших ніколи не зустрічав. Бралися по каталогу на сірка GT2.
по Екзісту тільки від гольфа і джети та сеат ібіца, толедо, кордоба. Хоча якщо вибрати Meyle то получиться наступне: Corrado (53I) | Golf II (19E, 1G1) | Golf III (1H1) | Golf III Variant (1H5) | Jetta (19E, 1G2) | Passat (3A2, 35I) | Passat Variant (3A5, 35I) | Vento (1H2) |
але вони трошки інші по формі , то так має бути ? і в мене підшипник вмонтований в корпус ,а там він йде окремо !
По великому рахунку нема різниці, були і такі і такі, просто в одних мона поміняти сам підшипник в інших ні
Наперед вибачаюсь за питання, але для чого ставити опорні підшипники(стійки) від інших моделей авто, якщо можна безпроблем купити саме ті, які треба.
Питання трохи не по темі, на Г1 та Сіроко, опорний підшипник на зібраній стійці, зажатий верхньою гайкою повинен хитатись, чи має стояти мертво, бо стоїть новий опорний и нові втулки.. ?????
Так, він навіть при знятій в зборі стійці якби калатає. На машині стку не дає ніякого, чому? - сам не знаю
а вот ця жорсткість опори ніяк на ресурс аммо не впливає? А то я не думаю що німці зробили опори на гольфи і пасати різної жорсткості просто так, залишивши однаковими за формою. Морда пасата полюбе важча гольфовскої...
від пасата можна ставити, якшо в тебе гольфік 1,6л і більше. і брати від пасата седана з 1,6 л мотором - тоді все буде файно .. в мене вже майже рік стоять опорні від б3 і аморти від б4 - політ нормальний