Ітак, в зв*язку з запланованими доробками продаю блок від свого 1,8 КР, який на даний момент стоїть на моїй машині і їздить. Йому нічого не бракує, 0 ремонт, проїхав 320 000, компресія від 9,5 до 11, масла бере менше літри на 10 000 (як книжка пише, до 100мл/1000 допуск). Ясна справа шо він не новий, виробітка присутня, але зацікавлені поки шо можуть послухати/поміряти/проїхатись, через тиждень двигун буде знятий. Враховуючи той факт шо двигун далеко не першої свіжості, але в нормально робочому стані і ввалює як має бути, - за блок в зборі з поршнями, КВ і т.д. (по-суті двигун в зборі без ГБЦ і піддона) хочу демократичних 150 у.е. Також є ГБЦ від КР на з/ч (з полірованими клапанами, в зборі, але там непонятки чому масло в випуск валить, або направляючим кердик, або тріщини в самій ГБЦ в випуску, тому по з/ч продам). Маю ще один КРівський блок з поршнями і КВ (0 ремонт), але виробітка сильна, він хіба що під розточку або на з/ч, якшо когось цікавить - за ціну будем говорити. Також в наявності впускний/випускний колектор до КР, дросельна заслонка, частково вприск. 067 310 нуль вісім 36, Марік. Распрадажа на))) пи.си. ГБЦ від ПЛ може бути перетворена в ГБЦ для КР установкою впускного РВ. Покупцю блока разом з ГБЦ болти ГБЦ і клапанна кришка в подарунок)
в мене є комплект вприску з проводкою на КР, але поки шо не продаю, можливо піде на малого машину. На продаж є клапан ХХ, паливопроводи під форсунки, пускова форсунка, розходомір, бабіна, з/ч до трамблера. Блок крім того, шо на моїй машині, є ще один, але велика виробітка. начинка вся (поршні, шатуни, КВ) в доброму стані.
мозгів нема, розподільник є, але треба перевірити чи ДХ робочий Гбц котра в зборі - продана, залишилась та шо на з/ч.
В зв*язку з тим, що Олег блок не забрав - він знову у продажі, вже знятий з машини. У ціну 150у.е. входить блок в зборі з поршнями, шатунами і КВ, масляний насос. По суті, двигуна без ГБЦ, піддона і навісного. Виробітка на блоку присутня але в межах допусків, зазори в замках кілець не більше 0,5, компресія була від 10,5 до 11,5, масла брав в межах 0,5 л на 8000 км, їздив на півсинтетиці Fuchs. 10 тис. назад поставлені нові кільця 0-го ремонту і вкладиші.