Продам двигун 1.3 NZ 1992р після кап. ремонту

Тема у розділі 'Запчастини і тюнінг', створена користувачем andriy89, 20 жов 2012.

  1. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Продаю двигун зі свого гольфа

    1.3 повний інжектор (NZ) разом зі всім установочним комплектом та 5 ступінчатою КПП.

    Пробіг 280 000.

    Рік тому робив повний кап.ремонт (вартість 1300 у.е.)

    Було замінено майже все:
    масляний насос, вся система охолодження (радіатор, патрубки, вихід з двигуна)
    нова вихлопна система (замовляв оригінал)

    замінена вся проводка (міняв Донецький)

    та все інше, що можна поміняти не переоформлюючи машину))))

    їздить відмінно, розхід 7л по місту, після капіталки пройшла 5 тис.

    Двигун ще стоїть на авто, тому всі бажаючі можуть проїхатись, послухати, поїхати на діагностику.

    Ціна 570 у.е. за все.

    Причина продажу - ставлю 1.9 ТДІ від 3-го гольфа.

    П.С. - двигун буду міняти в Кума, можна за одно і мій 1.3 майбутньому покупцю перекинути в нього.

    З радістю вислухаю всі ідеї, пропозиції, думки і т.д.
     
  2. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Втикну свої 5 копійок !
    ЮраРут ! Бери цей мотор ! Ціна повна шара ! Двигун - ідеальний. Знаю. Бачив.
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Втикну і свої 5 копійок! Незнаю конкрентно даного продавця (без образ) та скажу одне що купити за такі гроші установочний комплект інжектора це дійсно шара навіть з вбитим мотором (блоки одинакові у всіх 1,3). С-ма дуже надійна в мене заводився без проблемно і в -25град, економний (більше 7л не пив).
    Шановний andriy89 уточніть(наскільки я зрозумів) потенційним покупцям(я таким не являюсь) що в 570у.е. входить: двигун з навісним, КПП, патрубки-радіатор, вихлопна с-ма, вся ел проводка(провода, блок управління, блок запобіжників), паливна проводка (ел. насоси, абсорбер і т.д.) якщо я помиляюсь то поправте, а то продам за вас Ваше майно:)
    Я в свій час знайшов саме такого донора(правда без блоку з навісним та кпп ) по ціні 450у.е (курс був 5грн), то на перекидку витратив один день на зняття і два на перекидку на своє авто і забув що таке невідрегульований карб чи підгорівші контакти запалення. Доречі в NZ як і в MH голова з гідрокомпенсаторами :) Успіху в продажі!
     
    Останнє редагування: 21 жов 2012
  4. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Ти все правильно зрозумів, в комплект дійсно входить абсолютно все, оскільки в 1.9ТДІ все інше.
    П.С. Дякую за таку підтримку))
     
  5. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    ааааа хочу !!! де взяти 570$ ????????
     
  6. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Дякую, друже за пораду !!
     
  7. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    Поки буду перший в черзі.
    Питання до всіх -- Яка орієнтовна вартість перекинути двигун і комплектуючі ??
    Питання до Андрій89 -- Чи можливий варіант розстрочки грошей на декілька місяців?? Порядність гарантую!
     
  8. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    Свій телефон написав тобі в ПП.

    По перекидці двигуна - питайся в КУМа - він точно все грамотно зробить.

    По розстрочці - дзвони, щось придумаєм.
     
  9. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Про вартість незнаю бо в кожного майстра вона різна, рахуй вартість в межах 100грн/год роботи, часу потрібно (мені було потрібно) приблизно годин 12-14 (зняти старе своє і вкинути нове чуже:)).
    Я зекономив на майстрі: знімав сам взявши малярний скотч, записну книжку іпідписував кожний розєм клеючи на нього "ярличок" зі скотчу і підписуючи (наприклад А1 чи Б12), в блокноті позаписував що "А" це двигун, "Б" це салон і малював схеми підключення з підписами, де є можливість підписував словом "вентилятор А", де був "розрив" проводки підписував з обох боків ідентично (А10-А10) і сноску в блокнот і т.д. Фотіком робив знімки щоб непереплутати якісь мєлочі (розміщення ваккуумних трубок с-ми вприску). Тобто головна заморочка це проводка та роз"єми не переплутаєш зроблені так що навіть два одинакові ззовні мають різні направляючі з середини. Доречі підготуйся в перегородці моторного відсіка (де номер кузова тільки зі сторони водія) висверлити овал(приблизно 3см на 6см) під проводку блоку управління, кріплення блоку є а от під проводку в мене не було, для цих цілей я використовував насадки з абразивним каменем під турбінку (заверлював окружність тоненьким сверлом а потім підганяв абразивом).
    Я вибачаюсь перед автором і наголошую що комплект який Він продає визначаєте з ним особисто, я ж при покупці настоював на входження до мого комплекту таких компонентів: головка блоку з усим навісним(колектора, дросель, всі датчики, паливна рампа, форсунки і т.д.), корпус повітряного фільтра з датчиком +всі ваккуумні шлангочки, електровентилятор радіатора (йде двух швидкісний). Вся проводка(не міняв лише до салонної лампи) та обладнання: блок керування двигуном та запаленням, два бензонасоса погружний(я забрав разом з бензобаком) і підвісний, блок запобіжників з усіма реле та запобіжниками, приборну панель (відрізнялася кількістю фішок підключення), кнопки ввімкнення обладнання (світло, туманки і т.д.), підрульовий перемикач з пластиковими чохлами на кермо (мав інстальовану кнопку аварійки), також забрав адсорбер з паливними шлангочками (незнаю та можливо є різниця по витримуваному ними тиску), всю вихлопну систему(хоча після каталізатора вона йде ідентична). Плюс купу мелочей забрав за додаткові гроші, а деякі брав на обмін (вентилятор радіатора).
    Успіху!
     
    Останнє редагування: 22 жов 2012
  10. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
     
  11. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Ти своє авто "роздербаниш", тобто перед інсталюванням вприску матимеш дві "кучки" : одна це все те що ти придбав для інсталювання вприску, а інша витягнуте з твого авто а саме: двигун, КПП, ВСЯ проводка (залишеться лише до плафона освітлення салону), радіатор (чи лише вентилятор), бензобак і паливопроводи (можливо немінятимеш), вся вихлопна с-ма. Тобто з твоєї проводки (та що зараз на авто) залишаться лише дроти музики та сигналізації з ЦЗ все інше буде інстальоване з "донора". Ніхто не буде переробляти карбюраторну проводку під інжектор! Тому я і описав як робив сам з малярним скотчем, позначками та записами в блокнот, бо фактично правильно потрібно було зібрати все, а знімав рідне начиння як прийдеться бо всерівно піде в утиль.
    Справа твоя хто буде інсталювати, я робив сам бо є місце, був час і бажання та й не дуже хотілося довіряти невідомим людям таку роботу(десь почистив контакти на фішках, десь обмотав жгут ізолентой і т.д.) + помимо заводської проводки ще була власна (музика, ЕСП, доводчик вікон, сигналка з ЦЗ) яку теж треба було привести в людський вигляд.
     
  12. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    так легко все описуєш, думав тобі запропонувати, що б ти поміг в тій справі, але побачив, що ти з Харькова, далекувато буде їхати)))) хоча у мене там родина, можна було б провідати)
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Зрадістю б допоміг! приїджай я навіть за просторий гараж домовлюсь:) Я багато чого роблю сам бо маю принцип: не святі горшки ліплять, а щоб пам"ять не підводила записую(підписую) важливі речі. Тим більше знімав я сам все з донора тому мав можливість запам"ятати розміщення всього обладнання, а час який пройшов з моменту розбирання донора до моменту запуску свого вприскового Гольфа не перевищував трьох суток. В мене донор теж був 92 року то я ще забирав рамку кріплення блоку запобіжників (блоки відрізняються габаритами), і ще звбрав пластик під торпеду (там де сервісна книжка) правда нескажу точно чи через потребу (більший отвір доступу до запобіжників) чи через кращий стан(наглість):). Якщо сам не попреш таке переобладнання то звертайся саме туди де andriy89 буде міняти, отримаєте колективну знижку, та й відсоток помилки майстра буде нижчий (бо тільки но зняв). Успіху!
     
  14. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    двигун в продажі, кого цікавить- розгляну пропозиції розтягнути його по частинах (5ст кпп., майже нова вихлопна система і т.д.)
     
  15. vitst11

    vitst11 Початківець

    Авто:
    vw GOLF 3
    скинь фотки цікаво.
     
  16. DomInIc

    DomInIc Місцевий

    Авто:
    Vw Golf 2 1.3МН 2e3 88р.
    Клубна карта:
    000089
    andriy89, що ти хочеш за інжектор і все що треба при його установці?
     
  17. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    і так, оголошую ціни за частини двигуна (при переході з карба на інжектор вони потрібні всі)

    голова+свічки+їх проводка - 800 грн.

    інжектор - 350 грн.

    форсунки - 100грн/шт.

    впускний колектор - 150 грн.

    компютер+проводка - 250 грн.

    трамбльор - 350 грн.

    насос підкачки (що в баку) - 200 грн.

    насос високого тиску - 350 грн.

    якщо хтось буде брати весь комплект - 350 у.о. + все, що ще буде потрібно для свапу (запобіжники, підрульові перемикачі, щиток на 1-ну фішку і т.д.)
     
  18. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    А ціна самого блоку циліндрів??
     
  19. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    сам блок - 220 у.о. але перевір чи він тобі підійде
     
  20. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    привіт, питав сьогодні в Кума - блоки взаємозамінні, тому тобі мій блок підійде.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)