Продам лямбда-зонд BOSCH 0 258 003 133 (4 провода, з підігрівом), ставиться на ВАЗи 2110-2115. Згідно ФАК-ів, форумів і практики людей з ФВ-форумів він з успіхом ставиться і на ВАГ-автомобілі. У мене чомусь не получилось. Є підозри, що на мій двигун (2Е після 94 року) він не підходить. В той же час на 2Е до 1994 року з успіхом працює. Купував його новим в АТЛ, пробував ставити, машина не поїхала, поставив б/в з розборки. Віддам за 180 грн, торг. По ідеї на інших двигунах він має успішно працювати. Якщо ні - прийму назад і поверну гроші. Думайте. 8-050-2106-808 Сергій.
Це, що ти написав, це номер оригінала. І коштує він в районі 700 грн. А цей шо у мене, він якби універсальний - тобто треба відрізати свою стару фішку і перепаювати сюда. Головне шоб він підійшов по характеристиках під твій двигун. Тому якшо у тебе неробоча лямбда, можна спробувати. Різниця відчутна, а датчик новий. http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_faq06#6.2.2 тут дещо детальніше. а взагалі набери мене і поспілкуємось 8-050-2106-808.
уже немає. ну і тобі треба шукати лямбду, яка заточена під твій двигун. люба лямбда працювати не буде.
А що оприділив, що лямбда накрилась..? Четвертий провід то маса..... то в нових лямбдах... в старих лямбда через трубу глушака масу з двигуна брала. З шроту не рекомендува би... то лотерея. Весною хотіли по 50 зелених. Але лямбда то як батарейка ...від часу і експлуатації сідає...
Інфо провід між массою і проводом дає між 0.235~0.245 На підігрів приходить 12в але на фішці між дротами 7ом (кз короче) Будуть додаткові думки?