Продам шини Vredestein SnowTrak2 185/60/R14 4 ШТ,стан норм порізів і проколів немала, є бокова потертість на одному колесі і для перестраховки кордова латка,потертість невелика, є фото потертості,стояла на Фабії четч,ціна 1100 за комплект
Зимова гума має бути мягкою. З 2007 року пройшло вже 7 років, що свідчить про те, що гума, якщо вона не зберігалась в спец умовах (а впевнений що так і було), стала дубовою, а отже ефекту від неї нормального не чекай. Крім того, глибина протектора десь 5 мм... Її хіба використовувати вже як літню (хто любить таким займатись)
Та ладно, спец. умови, дуже гучно сказано (температура + відсутність сонячних променів= яма гаражу), і ніяких властивостей вона не втратить. А на рахунок 5 мм то це 60-70%, нова більше 8 мм не має.
В ідеалі резину потрібно тримати в рідині, не памятаю, чи то силіконовій чи то ще в якійсь. Тб ти хочеш сказати що за 7 років, навіть не користована резина не втратить своїх властивостей ( не говорячи вже про цю, яка бачила дуже багато)?
за 2 мм спорити не буду, бо дійсно є зимові шини з глибиною протектора більше 8 мм, але я мав на увазі саме цю резину Vredestein Snow Traс 2, міряти нову не будем )) Тут в мене зустрічне питання, ти хочеш сказати, що всякі круті фірми типу Vianor чи Шипшина, які пропонують сезонне Зберігання шин, їх зберігають в рідині? теоретично втратить, а на практиці це не буде відчутно. Я реаліст, а не теоретик ))
Не знаю як Шипшина, але знайома з Кері Мей здавала на зьерігання свої колеса зимові в кантору, з якою підписаний якийсь там договір на зберігання, і вони тримали гуму в рідині. Купи нову гуму і таку ж б/у, попробуй затормозити на вкатаному снігу і побачиш різницю на практиці, будеш мати реалії і теорії!!!