Отже, настав день х. Вирішив і я продавати свого улюбленця. По-суті, пассат б5, двигун ahh 90 коней, 99 рік. Комплектація пуста. По-техніці питань немає. Треба зайнятись косметикою і зробити хімчистку салону (як потепліє і не продам, зроблю сам). Двигун, масла не їсть, але сопливить з одного патрубка і з кришки піддона, тому інколи підливаю. 8000 км, думаю грам 200-500. Турбіна в гарному стані, мав проблеми з 75 клапаном, не вибивав помилки, чистив геометрій один раз, не помогло, купив бу китайський клапан, почистив геометрію знову - помогло. За 2 місяці вмер китайський клапан, проїздивши так ще місяці 2, купив повністю оригінальний клапан, але мені здається шо геометрію знову пасувало б почистити. Літом, точніше в липні, замінив комплект грм, комплект щеплення, а і за два місяці до того замінив і помпу. Заодно поміняв сальник колінвала і масло в коробці. Двухмасовий маховик живий, переключає без стуків, не дзвенить. Замінив гідравлічні подушки двигуна. Тільки що забрав з реставрації кермової рейки. Повністю зроблена ходова, стоять нові ричаги, амортизатори наконечники і тяги. І ше купа всього було замінено, веду всі записи включно з цінами і кілометражем. Практично все по-машині роблю в Юри "Кум", він знає мою дотошність і коли шось стукає і тд, одразу міняється. Тепер сумне - косяки. Машина не бла мальована і має чесні 317 000 км, відповідно була в дтп і присутні сколи, царапини і вмятини. Найсумніше, це заднє праве крило. Було дтп, ще в попереднього власника, зробили похабно, пасує переробити. Видно тільки коли дивитись впритул. Я робив заднє ліве крило, притерли на парковці. Я поламав задній бампер, втикнув коли здавав назад, вперся в насип, бампер тріснув. Низ дверей передніх був мальований, також ще до мене, сікло камінням з під коліс. На лобовомі вікні - тріщина. була ще як купував машину, хотів замінити, руки не дійшли. Сопливить кришки піддона, Юра казав треба кришку більшого діаметра. Сам піддон не тріснутий і тд. Зимою зачіпив шланги кондюка, їх також під заміну, як і низ бампера (оту чорну губу) хоча можна і запаяти. Вроді описав все, косяки робляться всі доволі бюджетно і швидко по часу (за винятком заднього крила). А і ще, як купував була тріснута задня балка. Попереднік, налетів на камінь, по дні видно. Купив на заміну іншу, але так як треба було їхати заварив. Так вона заварена вже і їздить 4 рік, балку дам в нагрузку. Також маю цікаві штуки, можу додати до машини. Якщо машинка зацікавить, маю яму можна приїхати - подивитись. Причина продажі - надоїло, набавився, втратив цікавість. Хочу перейти на е39/е38.
Респект за чесний опис та продаж в клубі. Давно тут такого не було. На гольф клубі чувак продає октавію, теж все дуже гарно поописував, що всі оцінили )
Я, для себе розглядаю покупку Б5/Б5+ дивлюсь на дизелі з зручкою, але зізнаюсь відверто, хочу брати на литовських номерах. Щоправда, не завжди наші бажання співпадають з можливостями, чи іншими ситуаціями. Тобі успіхів у продажі і, якщо не таємниця, то напиши ціну мені в ПП.
Краще на форумах не починати тему за іно бляхи) Ціна не секрет, просто втикнув написати. 5700 так шоб торгуватись, 5500 так щоб забрати.
Краще розглядай а6 з 1.9 тді. Та сама конструкція, така ж ціна обслуговування, але комфорт на 3 голови вищий
Я втомився трохи від вічного розбирання морди і багатоважільної ходової. Тому, відмовивсі від а6. Вирішив перейти на давню мрію е39/е38.
Тому треба брати с4 кузов, там на жодному моторі не треба розбирати морди))) Пассат хорош! Успіху в продажі. Був би бензиновий то поговорили б)) Готовий попадати на бабло з бумером?)) ремонт ой дуже не дешевий на них та й запчастини на порядок дорожчі навіть від А8...
39та по обслузі як allroad, а 38ма і того на порядок дорожче навіть за А8... Порівняй ціни на запчастини. Однакові практично термостати на вигляд одного виробника коштують з різницею в 3 рази... А ще й гниють до бісової матері...
надіюсь гниляка не взяти) Та нехай так, ходова плюс мінус ціна а6, а термостат то такое, можна раз і розкошелитись. що поробиш, коли подобається. А6с5, лякають двигуни тдішні, 1.9 слабий і вибір не великий 2.5, геморні. Зрештою буде видно, продам цю далі буду підшукувати Забув додати, до машини є комплект дверних карт і гарному стані без обвисшої тканини
спору нема. 1.8т виїжджених багато. 2.7 сумнівна забавка. Колись дуже цікавився тим двигуном, знайти живий, не сраючий маслом ну дуже важко. 4.2, то вже в8, зовсім інша ліга, не впевнений, що доріс. 2.8 подобається. Тут хіба газ, а на газу я не замічав нормальних варіантів. Крім того, після мого 1.9 тді буде лякати розхід, та і люблю я чомусь дизелі) І ще, варта врахувати, що я не хочу брати авто на довго, рік максимум півтора. Тому звязуватись з серйозними ремонтами, лізти в двигун, коробку, бавитись з рейками я не горю бажанням. Душа хоче е38/е39, мозги підказують шось простіше, типу гольфа варіант, октавія і тд. Ну то таке, цю продам, далі шукатиму.
Ооооо друже, ти трошки не в темі)))))))) 3,0 класний і самий надійний мотор, зато тачки з тими моторами на порядок дорожчі від тих же 2,5 д чи бенз. По зч А6 чи Б5 в обслузі будуть з дуже великим мінусом. Та й 39 то вже така застарівша модель. Сідаєш в салон і опиняєшся в 90-х, а сідаючи в ту ж а6 такого відчуття нема. Навіть Б5 іто якось прикольніший в салоні. Хоча скривати не буду, 36 ззовні мені теж дуже подобається. Після продажі б5 перший тазік на який дивився 39 з М обвісом. Гарно, поки не сів в салон... Та й всі вони вже дуже уставші... Знайти в норм стані - це те ж саме що знайти глазастого мерса шикарного. Їх навіть закордоном вже не залишилось норм... Радив би облишити ту думку. Дивись вже краще на Октавії, так як писав раніше... Салон гавно, але в обслузі копійки, витривала і нова...
ага, особливо а6 чи б5 з 2.5 тді, де можна встряти так шо мама не горюй. Чи їхній автомат, який теж любить розум. Нічого, я заморочусь пошуком. Скажу більше, я хочу м57 з механікою, а то як побачити нло) Потім їх ще важче буде знайти) Дуже хочу якраз з м57, чи 2.5 чи 3.0 без різниці. Живі машинки є, треба запастись терпінням. Все згодом. я памятаю, вчора загнав машину до Юри, треба розібратись з абс, а вона зависла там до нині. Клятий датчик так закис шо ппц. Зроблю нині фото, додам в тему і скину на пошту
все вірно, деколи сам процес пошуку може приносити приємні емоції. теж подобаються старі Бехи. читав, що м5 (V8) в тому кузові будуть тільки дорожчати і стануть (вже стали?) класикою
М5 знайти живу?!?!? Цим тазікам в технічних характеристиках написано давати під хвіст... Вони або вбиті в гамно або після реставрації і не продаються. 2.5 бенз на 39 тоже не з найкращих. Якщо дивишся то дивись на 2.8 бенз або 3.0 дизель. Все решта фігня... Брат минулого року продав 3.0 д на механіці....