Вітаю всіх з днем незалежності України,і за одно хочу вислухати ваші поради щодо прокладки гбц.Рік тому робив гбц,тепер наблюдаю потік масла з під прокладки,був на сервісі (Дизеь Сервіс) у Рясному біля мосту,там сказали шо потрібно розбирати гбц і шліфувати і тд.Але мотор не перегрівався, та взагалі вона більшись часу стояла в гаражі.Ч и можна просту поміняти прокладку,і позбутися проблеми?
на свой страх и риск можно . есть большая вероятность, если прошлый раз шлифовали головку, что все будит хорошо, но вероятность что потечет тоже есть. я, как работник СТО, не подписался бы что все будит хорошо. Прокладку бери REINZ или оригинал
Спасиба.Я ещо слышал что после ремонта гбц,в турбо дизелях нужно датягивать болты гбц после 1000км.Так ли ето?
на листке с прокладкой написано так или нет. есть машини где нужно после прогрева и остывания, есть те в которых ненужно, и с прокладками также. на фольксвагенах я не помню чтобы была процедура дотяжки.
Спасиба абизательно пасматрю.Но скарее всиво дам на праверку и если нада пускай шлифанут так спакойней будит.
З під прокладки ГБЦ в принципі масло на зовні двигуна текти не може... шукай добре звідки тече. Хіба не затягнуті болти ГБЦ і то це не можливо бо вже б поламало розпредвал. ГБЦ прориває внутрі на перемичках, а на зовні її прорвати майже неможливо
Дивився на тосол він чистий,турбіна суха,шланг що йде з блоку в підон такош сухий,а врайоні прокладки засрано маслом
Є така миюча рідина AKRA k2 .Попшикаеш де масло і легенько зверху зляєш водою. Ще можна пензлем порозмазувати якщо грубо масла. На мийку не бажано - вода пвд тиском заливає електроконтакти на розйомах і можебути проблема з заводкою