Ув. форумчане. подскажите пожалуйста.у меня в4 универсал ,1.6 инжектор.с утра заводится с полу тыка.скорость набирает хорошо,но после 110км/ч тяга пропадает и машина начинает тупить.как с этим бороться?
Треба провіряти бензонасос..... можливий варіант що невистарчає подачі бензини на більших скоростях.... таке характерне для зношених насосів. Можлтво забитий бензофільтр, і повітряний фільтр. Потім тре дивитись ВВ дроти, бігунок , кришку трамблера і свічки може десь там при нагрузці є якийсь хомут.
большое спасибо за ответ.судя по спидометру,машина прошла 275 тыс.км.а не подскажите,на какой километраж рассчитана нормальная работоспособность бензонасоса?
трудно щось сказати - все залежить від якості насоса... у нашого ШЕГА новий насос три місяці поробив і здох... довго матюкався і пішов за купу грошей другий купляти)))))))))
Ну та, топран ледь 3 місяці протянув. Другий раз купив VDO. А так то я думаю насрс маэ ходити з пів мільйона точно. Головне шоб був бензин в баці. Здихають восновному від перегріву. Sent from my Motorola Atrix HD
Подача бензи не від швидкості а від кількості оборотів залежить. Якщо в автора машина на другій розганяється до 60-70 то проблеми в бензонасосі не бачу. Про ресурс. Судя по моїй власній статистиці природній знос насосу (щітки) наступає в 300-400 ткм.
Неправильно. Коли стоїш на місці і на нейтралці газуєш до 4000об то незамітиш що насос недокачує бо довго на таких обертах машину не тримають на нейтралці. А бензин ще залишається у фільтрі паливопроводах демпферному бачку плюс насос качає і двигун буде рівно робити. На швидкості поки дійдеш до 100км - розхід бензини в двигун збільшується пропорційно збільшенню швидкості і на 110 скажем уже може бути досягнутий поріг потужності насосу. Це хіба на нейтралці тримати двигун 15-20 хв на високих обертах, а це нездорово для двигуна.... можна запороти без нагрузки
А я дотримуюсь теоріі САСА. Він абсолютно правий, якщо на другій можна розвинути швидкість, потім на третій на підвищених обертах , потім на четвертій і п'ятій - то насос відпаде. Тобто - модифікувавши відносно слів Кума допис САСА - щоб виключити можливість залишку бензи в магістралі (хоч насправді Куме, бензи в магістралі хватає на пару хвилин прогазовки). До автора теми- тупить тіль при 110 на п'ятій? На третій і четвертій крутили?
Коли в мого Г2 "хворів" насос то авто добре заводилося і їхало правда тільки при плавному добавлянні обертів при різкому розгоні вона тупо глохла бо нехватало бензину, причому всерівно на якій передачі. Я більше схиляюся до теорії виходу з ладу лямбда зонда, і перевірити досить легко просто відключивши його.
подача бензи не тільки від обертів залежить, а й від навантаження(положення педалі газу). тобто 4000 обертів на нейтралці і під навантаженням наприклад під горку при 120 - це абсолютно різна кількість подачі бензини
І скільки ти будеш на третій і четвертій на 4000 обертах їхати-- хвилина- дві часу- бензини в магістралі вистарчить бо і насос качає. Ситувція вже не одноразово зустрічалась на нейтралці все добре а під нагрузкою ні. Взагалі кожна поломка індивідуальна. а по тих симптомах що автор привів в першу чергу підозра на насос
Лямбда починає працювати після повного прогріву двигуна, при постійних обертах, вона починає економити пальне а отже і починається "тупіння" Принаймі відключити її нескладно - просто витягнути штекер.