пропадає антифриз

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем GVM, 21 жов 2016.

  1. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    Доброго дня. Підкажіть чи нормально коли періодично доливати антифриз бо він кудись дівається? Г 2 1.8 GX
     
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    кришка розширювального бачка може не тримати тиску, її заміна мала б вирішити проблему, як зникає небагато і немає явних протікань.
     
  3. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    десь 0.5 л за місяць. Таке враження що випаровується...
     
  4. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    забагато для випаровування. Якщо кришка пропускає - будуть видимі потьоки. Запаху антифризу в салоні немає (ще можуть потіти вікна сильніше)?
     
  5. GVM

    GVM Active Member

    Авто:
    volkswagen Golf 2 (був) Volkswagen passat B7
    кришка добра.Можливо через датчик температури бо провода мокрі
     
  6. scrap

    scrap Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3 1989
    Клубна карта:
    000414
    скоріш за все
     
  7. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    антифриз ніколи просто так нікуди не дівається ось , що я напишу ,
    1 патрубки залізні ржавіють ,
    2 гума тріскає ,
    3 хамути попускаються
     
  8. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Доброго дня,друзі!
    Я щойно зареєстрований на форумі, створити тему відразу не можу але дуже хочу вирішити проблему системи охолодження мого авто.
    Зовсім недавно (на початку березня) придбав Volkswagen Passat B5, 2000 року випуску, двигун 1.9 tdi, 85 kw (115 k.c.), 6-МКПП.
    Автомобілем задоволена вся сім'я, завжди подобався нам п'ятий Пассат.
    Разом з тим, існує проблема, пов'язана з витіканням антифризу. Продавець говорив про проблему але причина і йому не була відома (хочеться вірити, що говорив правду).
    Суть проблеми: витікання антифризу.
    Локація: район під розширювальним бачком.
    Об'єми витікання: близько 0.5 л. на 100 км.
    Кришка бачка: перевірена, справна, тримає тиск 1,5.
    Бачок: перевірений, не протікає.
    Додаткова інформація:
    патрубки та пластмасові деталі не мають видимих дефектів але грунтовно не перевірялися;
    антифриз скоріше за все витікає під час їзди і на гарячому авто; температура по датчику 90, не зростає далі;
    пічка,наче, працює адекватно;
    після їзди помічене стікання крапель антифризу з отвору для скидання надлишків внизу бачка, але може просто бризкає поруч і потрапляє на бачок.
    Загнав авто на заміну мастил і фільтрів, там воно працювало майже день в режимі холостих обертів і ніякої течії не було. Але хлопці-слюсарі говорили про те, що машина дуже довго грілася, години прогріву на холостих обертах.
    Прошу вас, друзі, допомогти мені вирішити проблему. У мене є варіанти пробитої прокладки та несправності термостату. Підкажіть, як по простому перевірити ці версії?
    Водій я добрий, але майстер невиразний, а ще це перший дизель.
    На щупі - тільки масло, з вихлопної - без аномалій і білого диму.
    Дякую за увагу.
     
    Останнє редагування: 19 бер 2018
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    0.5 л на 100 то багато. і велика ймовірність що це пробита прокладка. Натвому двигуні дуже хороша розвоздушка, вле гази все одно видно видувають ОР через бачок. Кришка тримає приблизно 1.5 бара, якщо більше то скидає на вулицю. Ще втікати може в салон з пічки провір коврики біля "торпеди" чи не вологі.... якщо все сухо то прокладка... Розширювальний бачок теж провір може є тріщина.... Взагалі є якась аномалія.... якщо прокладка дує то машина має грітись незалежно від стану термостату
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Доброго здоров'я!
    Жаль, не можу створити тему. Хотів розпочати розповідь про придбаний мною Passat B5 з мотором ATJ.
    Але в продовження мого вищезазначеного питання напишу, що поставили діагноз - прокладка ГБЦ.
    Заміна на сервісі. Заодно куплені:
    -сальники клапанів
    -сальники розподільчого валу
    -болти ГБЦ
    -прокладки впускного та випускного колекторів
    Сьогодні знята ГБЦ. Сервіс відзвонився (хлопці добрі знайомі і все об'єктивно) та каже, що додатково необхідно:
    -направляючі клапанів
    -вкладиші розподільчого валу.
    Крім того, поршень у третьому циліндрі гуляє. Сьогодні його мали зняти.
    Я задоволений, що зроблю необхідне і буду їздити більш-менш спокійно.
    В цілому, машина дуже добра.
    ATJ другі двигуни на Пассаті Б5 з насос-форсунками. У перших (AJM) була проблема з посадкою цих форсунок, яка була вирішена на моторах ATJ. Крім того, обертальний момент в моторі ATJ 85 kw підняли і зробили такий же, як на 130 сильному 1.9 tdi (312 н.м.).
    Машина вогонь. Чекаю позитивних емоцій.
     
    Останнє редагування: 3 кві 2018
    • Подобається Подобається x 3
    • Баян Баян x 1
  11. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Ще хотів доповнити про клапан наддуву.
    Я його особисто розвальцьовував і чистив. Після цього зникли провали, які інколи траплялися у відповідальні моменти (обгін, їзда під гору). Заведення по новій проблему усувало.
    Після чистки машина просто бомба. Провали зникли.
     
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Бажаю відремонтуватись і на майбутнє не ламатись! А також якнайбільше позитивних емоцій! Але в одному розчарую: в ATJ відносно AJM ніхто нічого не вдосконалював на рахунок посадочних місць під НФ, це два одинакові двигуни, які відрізняються лише Прошивкою!
     
  13. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Дякую. Зрозуміло. Я не розчарувався!)
     
  14. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Продовження теми. Автосервіс підтвердив проблему з поршнем третього циліндру та констатував необхідність заміни його одного.
    Таким чином, по двигуну замінюються:
    1.Поршень третього циліндру
    2.Комплект кілець на поршні
    3.Вкладиші
    4.Прокладка ГБЦ
    5.Прокладки впускного та випускного колекторів.
    6. Сальники розподільчого валу
    7.Маслозйомні кільця клапанів
    8.Направляючі клапанів
    9.Прокладка під клапанну кришку
    10.Болти ГБЦ
    11.Хороший антифриз
    Вартість запчастин - 7850 грн. При цьому, вартість одного поршня становить 2400 гривень, здається.
    Вартість робіт по заміні - 6000 грн.
    Загальна сума ліквідації наслідків витікання антифризу - 13850 грн.)
     
    • Корисно Корисно x 1
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Пардон, а нащо міняти поршень? Невже туди ставлять перший ремонтний, але без розточки? А якщо не ремонтной то на кой його міняти? Поршні ж не зношуються. Чи як?

    Доречі куди дула прокладка? На вулицю?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Чоловіче втікай з того сервісу бо вони тебе без штанів залишуть... Нові поршні не продаються в роздріб в принципі... продається тільки в комплекті на всі циліндри - тобто тільки чотири в зборі - це звязано з вагою кожного поршня - різниця у вазі між поршнями не більше 2 грн... я не думаю шо сервіс відвалив 400 євро за комплект щоб тобі продлати один ---решта три вони не продадуть ніколи бо можна купити б/у за 40 дол і він буде сам раз. Крім того не зустрічав випадку щоб на 1.9 просів один поршень... як просідають то всі... Крім того якшо ОР іде в циліндр то кільця ріжуть блок а поршень залишається цілий...тоді тільки одне лікарство гільзування, а поршень залишають старий..Весь твій ремонт виглядає на великий розвід
     
    Останнє редагування: 5 кві 2018
  17. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Доброго дня!
    Не знаю, який поршень конкретно купляють, але сказали, що його треба міняти.
    Прокладка дула в охолоджуючу рідину.
     
  18. Юрій Очеретько

    Юрій Очеретько Початківець

    Авто:
    Volkswagen Passat B5, 2000 р.в., 1.9 TDI, 85 kw (115 к.с.), 6-мкпп.
    Доброго дня!
    Надіюсь, що мене не розводять. Люди знайомі і я їм довіряю.
    ОР в циліндр не ішла. Гази ішли в ОР. Рівень масла не змінювався.
    А поршні по одному продаються без проблем нові.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Юрій, головне питання навіщо його міняти, цей момент мені не ясний. Що саме в ньому зносилося?

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
     
  20. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Сперечатись не буду, але загугливши в інтеті, бачу що не рідкість продажа одного нового поршня.
    Ну і ціну тобі загнули вдвічі більше. Приміром в неті від 800грн, а середня 1200грн.
    8Безымянный.jpg
    із цікавості промоніторив екзіст і там мінімальна ціна 1707грн (поршень Mahle/Knecht)
    і то й же екзіст також продає поштучно, бо ж як пояснити ось таку кількість в наявності?
    10Безымянный.jpg
    також цікаво знати причину заміни поршня і можливий фактор, котрий вплинув на вихід його з ладу.

    І додам таке, що колись давно в 2005/2006 рр коли мені капіталили дизельний двигун на Г2, то один поршень був надщербнутий і та фігня, що відщербнулась поцарапала гільзу, але тоді мінялись всі 4 шт.

    п/с/ щось тут багато неясностей :scratch_one-s_head:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)