Пропадає потужність на обертах 1,7-2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Yra Golf3, 20 жов 2008.

  1. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Я підозрюю що це через свічки.
    Хто щось підкаже?
     
  2. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    що ніхто не знає з чим це повязано????
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    А ти б написав, шо саме маєш на увазі і як то проявляється.
    пи.си. на таких обертах взагалі їздити на бенз. двигунах не рекомендується, це не дизель. А пік потужності досягається після 3.5 як мінімум.
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    запалення, або зміна кута запалення.
     
  5. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Наприклад, їду на 2,3 або 4 передачі і коли переключаю на вищу, деколи такі оберти виходять (1,7-2), от в тому місці і тупить машина.
    А взагалі де взнати оптимальні оберти на яких треба їздити??? Так щоб і мотор не портити і щоб перерозходу палива не було???
     
  6. PatolkinJR

    PatolkinJR Active Member

    Авто:
    VW Passat B4 Variant 1.8
    Дивишся в неті коли твій мотор має пік крутного моменту (в Н/м), здається твій на 2800 Об/хв, крутиш мотор на кожній передачі (крім першої) до 3000-3200 і коли будеш переключатись, будеш мати мотор практично завжди на піку.
    Це до-речі на драгу так їздять, тільки бульше мотори крутять. NFS любий новий грав? Там драг є. Отакий приблизно принцип. Бо їзда в натяг для бензинових дійсно не добре.
     
  7. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Дякую PatolkinJR, Та в принципі так і розкручую. На драгах розкручують масимально, там напевно про розхід не думають.
     
  8. Serg

    Serg Початківець

    Авто:
    VW Passat B4 1.8 1995
    А чому? Що тоді відбувається?
     
  9. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відбувається перевантаження двигуна в режимі, коли він нормально не змазується, а згорання пального проходить практично в режимі детонування, а крут. моменту і потужності немає і третини. Від такої їзди пришвидшено зявляється виробітка ЦПГ і закоксовування кілець/нагар на клапанах. Крім того, по розходу це зовсім не економно. Стосується бензинових двигунів, під високоокт. бенз зі ст. стиску більше 8ми.
    Для дизеля це навпаки нормально, в нього трохи інший принцип роботи, як і для низькооборотних двигунів, типу москвич 412.

    То автор теми: я так підозрюю, шо ти їздиш на газу. Це я випадково взнав з якоїсь іншої теми. Чомусь не вважаєш за потрібне це вказати, коли задаєш на форумі питання по роботі вприску, ну і правильно, тут всі екстрасенси. Ну то і ти здогадайся, шо ж тобі хотіли б відповісти.
     
  10. Serg

    Serg Початківець

    Авто:
    VW Passat B4 1.8 1995
    А якщо таке вже сталося-то який на то лік?
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Ремонт ГБЦ (очистка/притирка клапанів, заміна направляючих, якшо розбиті) або повна капіталка (якшо виробітка ЦПГ перевищує допуски по конкретному мотору).
     
  12. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    Я не писав що їжджу на газі тому що на бензині, така сама проблема. Але якщо це важливо тоді вибачаюсь, врахую при наступних дописах.
     
  13. G60

    G60 Active Member

    Авто:
    BMW 5
    В мене на Гольфі таке саме було і мені здається(непам"ятаю бо давно) то був якийсь датчик,чи навіть лямбда...
     
  14. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    G60, дякую від всіх в твому дописі дуже багато корисної інфи точно допоможе автору питання,
    треба добавити: точно не задне колесо.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)