А ти б написав, шо саме маєш на увазі і як то проявляється. пи.си. на таких обертах взагалі їздити на бенз. двигунах не рекомендується, це не дизель. А пік потужності досягається після 3.5 як мінімум.
Наприклад, їду на 2,3 або 4 передачі і коли переключаю на вищу, деколи такі оберти виходять (1,7-2), от в тому місці і тупить машина. А взагалі де взнати оптимальні оберти на яких треба їздити??? Так щоб і мотор не портити і щоб перерозходу палива не було???
Дивишся в неті коли твій мотор має пік крутного моменту (в Н/м), здається твій на 2800 Об/хв, крутиш мотор на кожній передачі (крім першої) до 3000-3200 і коли будеш переключатись, будеш мати мотор практично завжди на піку. Це до-речі на драгу так їздять, тільки бульше мотори крутять. NFS любий новий грав? Там драг є. Отакий приблизно принцип. Бо їзда в натяг для бензинових дійсно не добре.
Дякую PatolkinJR, Та в принципі так і розкручую. На драгах розкручують масимально, там напевно про розхід не думають.
Відбувається перевантаження двигуна в режимі, коли він нормально не змазується, а згорання пального проходить практично в режимі детонування, а крут. моменту і потужності немає і третини. Від такої їзди пришвидшено зявляється виробітка ЦПГ і закоксовування кілець/нагар на клапанах. Крім того, по розходу це зовсім не економно. Стосується бензинових двигунів, під високоокт. бенз зі ст. стиску більше 8ми. Для дизеля це навпаки нормально, в нього трохи інший принцип роботи, як і для низькооборотних двигунів, типу москвич 412. То автор теми: я так підозрюю, шо ти їздиш на газу. Це я випадково взнав з якоїсь іншої теми. Чомусь не вважаєш за потрібне це вказати, коли задаєш на форумі питання по роботі вприску, ну і правильно, тут всі екстрасенси. Ну то і ти здогадайся, шо ж тобі хотіли б відповісти.
Ремонт ГБЦ (очистка/притирка клапанів, заміна направляючих, якшо розбиті) або повна капіталка (якшо виробітка ЦПГ перевищує допуски по конкретному мотору).
Я не писав що їжджу на газі тому що на бензині, така сама проблема. Але якщо це важливо тоді вибачаюсь, врахую при наступних дописах.
В мене на Гольфі таке саме було і мені здається(непам"ятаю бо давно) то був якийсь датчик,чи навіть лямбда...
G60, дякую від всіх в твому дописі дуже багато корисної інфи точно допоможе автору питання, треба добавити: точно не задне колесо.