Усім привіт Хочу поділитись наболілим та отримати від Вас поради що робити Все почалося 4 тижні назад. В мене Passat B5 1.9 tdi 96kw 130 конячок 2003 року. Збільшився розхід до 14 л/100 км і одночасно пропала потужність їдучи під гору падають обороти та швидкість автомат понижує передачу але машина далі їде все повільніше та повільніше. Порадили мені звернутися до майстрів 1. Ті подивились помізгували поміняти мені топлевний та всі супутні фільтри розвели на заміну масла та ремкомплекту форсунок. Після цього всього помінявся тільки розхід до 12.8 л/100 км. Я звичайно поїхав до інших майстрів ті всвою чергу за три тижні розвели мене на заміну розпредвала реставрацію турбіни та всяких резинок. перевірили на комп'ютер всі помилки виправили всадила мене в купу грошей машина почала ніби їхати але з першої передачі погано рушати ривок проявляється після 2200 оборотів і то це стало на 60 км. Через 60 км машина знов відказалась їхати під горб. Майстри 2 говорять шо проблема в коробці. І стискають плечима. Люди добрі ПОМОЖІТЬ.
Ну блін історія..... Думаю і навіть впевнений що АКПП тут ні причім.... корорбка реагує на двигун а не навпаки Дай код свого двигуна.... в тебе повинен бути один з двох AVF обо AWX і якщо в тебе щей сіменсовські форсунки то труба дело- їх провірити майже не можливо в них поріг відкриття 300-2500 бар.... і не дороблені вони були - мінігітні. Такий великий розхід - явний симптом на форсунки... тай при розході 12 л солярка фактично заливає циліндр і повністью не згорає і машина немає тяги. Який взагалі стан ЦПГ - компресію хоч хтось міряв
Мотор AVF з форсуноками були трабли четверта мала показниз 1.47 решту до одиниці після заміни розпредвала поміняли місцями четверту з третьою і першу з другою три перших пішли в показник до двох четверта до одиниці. Може з форсуноками треба почаклувати? Їх можна якось реставрувати? Компресію провіряли кажуть що все впорядку
Виглядає що щось з форсунками ... такий перепад не добра штука.... а як інші дані повітря тиск підкачки.... форсунки реставрують тільки на заводі виробнику - можна здати старі і дістати відреставровані - це поляки роблять... існують ремкомплекти, але вони рідко помагають
По всіх даних майстри кажуть що все супер тобто мотор працює ідеально по всіх показниках і тому грішать на коробку послідня версія сьогодні третіх майстрів що мотор не бачить коробку треба адаптувати їх разом
АКПП можливо(пробуксовки муфти).Яке масло в коробці(Треба злити і глянути чи щось там неплаває).Обороти не падають під гору? Який пробіг?
Масло поміняв ніби було чорне нічого неплавало хочу ще фільтир коробки поміняти обороти і швидкість падають коробка переходить на нищу передачу пробіг 180000
Здоров! А компютерну діагностику робив? Чи ці всі попередні "майстри" все на око і вухо робили??? В мене були схожі ситуації (але на бензині): 1. ремінь ГРМ неспівпадав на один зуб; 2. датчик хола.
Які помилки були? Треба знову дивитись, чи немає помилок. І щоб щось підказати - треба зняти і викласти сюди логи на ХХ і в динаміці, і коли не їде під горб. Логи груп 1, 3, 4, 11, ХХ і динаміку. 13 і 23 групи тільки ХХ. Двигун має бути прогрітим.
Вони ідентичні. КУМ то були проблеми в основному ВКР двигуна, сюди не відносяться. Згідний з тобою на всі 100. Брав новий чи б/у? Якої фірми?
Добрий день Потрібно зробити кваліфіковану діагностику перш ніж заміняти дорогі запчастини А у Вас все навпаки,ше так трошки поремонтуєте і Passat вийде золотий,або його вже ніхто не зремонтує після таких майстрів!(Зробимо безплатну діагностику 0679752995)
Допоможіть з проблемою. Після 30-40 проїханих кілометрів на середньому газі пропадає тяга. Якщо утримувати газ ледь нажатим або педаль в підлогу, чи скинути на холостий ніяких проблем в роботі невідчувається. Цікаво, що якщо включити нейтральну і добре прогазувати на певний час проблема зникає. Також проблеми немає на перших 30-40 км. Авто гольф 2, 1.8, крб 2е2.
То карбюратор вимахується ... переливає бензин і заливає свічки. прогазуєш пропалиш свічки і їде до наступного засирання свічок.