Пропадає зарядка на холостих

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем RaZoR, 12 вер 2008.

  1. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Всім Привіт! Ситуація така: на холостих немає зарядки-приблизно 13V, якщо збільшити оберти до 1500, тоді норма 14.1V, а якщо включити вентилятор, фари, і т.д, то треба крутити до 3500об/хв, щоб вийти на ті самі 14V. Ремінь в порядку, думав щітки-зняв дійсно вже були малі, нові з регулятором приблизно 450грн., тому підібрав подібні і перепаяв, але безрезультатно. Можливо причина в самому регуляторі? Хто шо думає?
    Авто Гольф 4 1.4 2003, ВСА двигун,
     
  2. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    в мене була така сама проблема Справа була якраз в самому регуляторі ( здається в народі він називається шоколадка ) замінив його і все стало на місце
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Це ти на панелі бачиш?
    Що на регуляторі написано - який діапазон напруг?
    Хіба 13 вольт це мало?
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    На регуляторі діапазону немає,на панелі загоряється лампочка АКБ, і на борт. комп. в перекладі "генератор в сервіс". Наскільки знаю для нормальної зарядки АКБ потрідно від 13.9 до 14.2 можливо помиляюсь, напругу міряв тестером.
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Поміряй зарядку на акумуляторі, а потім на самому генераторі (між + клемою гени і корпусом). Якшо її немає, ні там, ні на акум., і напруга однакова або відрізняється в межах 0,1-0,3В - тоді дивись на щітки і регулятор напруги (якшо ні - то далі діодний міст, якір). Якшо пропадає по дорозі до акуми-дроти/контакти. І натяг ремня генератора перевір.
    Пи.си. мало-це коли менше 12 В, тоді акум не заряджається. 13В на ХХ з вкл. споживачами-це норм.
     
  6. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    так в ньому.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Микола 1964

    Микола 1964 Початківець

    Авто:
    vw Golf II 1.6 1987
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Тут проблема може бути із масою , тобто поганий контакт по мінусовому дроті . Треба перевірити масу починаючи від акомул.і до двигуна і до приладів.Перевір тестером напругу відносно - на батареї і так само візьми - на двигуні вони не повинні різнитися.
     
  8. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    :?::mrgreen:

    :!::!::!:
    :!::!::!::twisted:8-0
     
  9. Микола 1964

    Микола 1964 Початківець

    Авто:
    vw Golf II 1.6 1987
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Прошу аргуманти а не дурноваті смайлики.Можливо я і не правий але був випадок не було зарідки при цьому мінялось поступово і ремінь і регулятор і генератор , випадково замітив що контакт - який іде від батареї до корпуса двиг. був сильно окислений , розкрутили почистили закрутили і все стало нормально.
     
  10. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    які тобі аргументи потрібні г4. 2003го року відсоток ймовірності що пропадає контакт маси приблизно менше 1 то смішно, то не г2 87 року, а машина 2003 року.
     
  11. Микола 1964

    Микола 1964 Початківець

    Авто:
    vw Golf II 1.6 1987
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Конкретизую свою думку.Контакт на мінусовому дроті є але опір переходу від мінусового дроту до корпусу може бути збільшеним а при низьких напругах це суттєво.Я по доброму заздрю тим в кого є авто WW більш новіші ніж моя але ця ситуація була не в мене і на машині років 8 - 10 молодша за мою.Але треба завжди враховувати фактор наших доріг, машиною так трісе і колошматить плюс грязюка і солі взимку , тоді і нові машини можуть викинути всілякі глюки.Правда я цього нікому не бажаю.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Тоді як визначити регулятор чи діодний міст чи якір? А то не хочеться купляти регулятор, а потім виявиться що причина в другому.
    P.S. Ремінь перевірив, зарядку міряв і на АКБ, на генераторі, маса в порядку, слідів окислення не виявлено.
    13V точно мало, при 13.2 комп. вже матюкається.

    А тепер взагалі піпець. Вчора приходжу на стоянку, заводити-не заводиться, завелася після четвертої спроби, прогрів(не включаючи електроспоживачів, думав АКБ розрядився) я рушати-заглохла, заводити знову не заводитьтися,(стартер крутить). Привіз новий АКБ, завелася з першого разу, протягом дня проблем не було. А сьогодні зранку взагалі не заводиться, скільки крутив результат "0"
     
  13. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Щітки- стан можна візуально оцінити, потерті чи не дуже, чи не зломані і т.д. Якір-це вже треба розбирати генератор (дивитись стан, люфт і т.д.), регулятор-тільки шляхом заміни на завідомо справний. Діодний міст-незнаю, я не електрик, але радив би тобі під*їхати до спеціалістів (які мають стенд для перевірки генераторів і комплектуючі для ремонту) з своєю проблемою, якшо сам в тому не дуже розбираєшся (Січинського, Джерельна, Навроцького, останній варіант самий норм., там на території автобази є сервіс по ген/старт, жаль тел. немаю).
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Сьгодні зняв генератор і відвіз на вул.Навроцького сервіс "Бендікс". Завтра має бути результат.
     
  15. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Напишеш вартітсь робіт, і шо робили, і свої враження. Якшо все сподобається-візьми пліз телефон, кинем на сайт.
     
  16. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Наскільки знаю там роблять досить добре
     
  17. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Де брались запцацки? Вони свої ставили чи казали їздити купляти? Гарантію на них/роботу дали?
     
  19. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Відповідь: Пропадає зарядка на холостих

    Запсастини були в них на місці-це однозначно плюс. Гарантію дали на замінений регулятор 1рік, на сам генератор-ні(сказали працювати буде але не знають рік чи два чи три) мотивуючи тим, що проблемний якір, от якби замінити якір, тоді так, але я відмовився(ціна якоря сказали приблизно 800грн.),
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. Yra Golf3

    Yra Golf3 Місцевий

    Авто:
    VW Golf 3 1.6 95p (вже нема); Caddy ecofuel 2006, Passat wagon 1.8T
    А в мене зовсім інші враження від тої фірми.
    Розказую.
    Одним словом стартер взагалі перестав працювити, я поїхав на той самий "БЕНДІКС". Почекав 1 годину (я теж не знав що треба записуватись). Поставив машину на яму зняли стартер, пішли кудись робити його, вини нічого не питаючи принесли і почали ставити. Коли я вже сам запитав в чому була причина, сказали що замінили втулку і дали гарантію на 3 міс.
    Вартісь робіт:
    Зняти, поставити - 30 грн.
    Робота - 60 грн.
    Втулка - 10 грн.
    І так робота 90 грн. запчастини 10 грн.
    Через два тиждні стартер знов почав вимахуватись.
    Я поки гаранті не вийшла поїхав туди.
    Мені сказали що гарантія лише на втулку (ну з цим я згідний, бо вини лише її ставили).
    Але скажіть хіба я винен в тому що вони не побачили що і бендікс треба було міняти, і чому я повинен знов їм плати 90 ривень за роботу, яку вини повинні були зробити мені при першому ремонті??????????
    От тепер я завів тему по заміні бендікса. Бо до них більше нема бажання їхати.
    Краще сам поміняю!!!!!!!!!!!!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)