Після чистки і нової регуліровки карбюратора пропала тяга, на 3 передачі під легку горку ледве пхне, мушу скидати на другу(колись нормально тягнула), не має ривка щоб обігнати машину, до 130 дуже тяжко розігнати(іто з горки). В чому може бути проблєм???
Дійсно причин може бути безліч, але перше куди треба лізти то є карб(бо саме його розбирали та чистили), а потім запалювання, свічки і т.д.
Тре починати з простішого :D . полетіла свічка і тяга пропала(їдеш то на 3 циліндрах)....то як приклад. Легше викрутити 4 свічки ніж знімати всю трахамудію з карба і там невідомо що дивитися
Після чого пропала тяга після заміни свічок? чи після чистки карба?! Саме логічним буде перевірити регулювання карба, а не якість проводів та свічок, єдине для чого їх можна викрутити це для вияснення по кольору яку суміш готовить карб(бідну чи багату).
Так підходити до ремонту не можна. В машині в кожний момент щось може поламатись, особливо в тих що вже бачили дорогу. Якщо карбюратор почистили то він чистий. Звичайно регулювання могло збитись. Але є симптом і завжди треба підходити з нуля, робити все по черзі і починати з найпростішого. Коли різко пропадає тяга то в першу чергу треба дивитись до електрики.
Так ти правий при умові що нелізли ні до чого іншого, а банально перепутані жиклери приводять до втрати потужності, підсос повітря через погані ушільнення та невставлені на своє місце вакуумні шланги - втрата потужності, забитий "жиклер" вакуумного привода вторичної камери - втрата потужності, збитий поплавок, невірно вставлена діафрагма(або невідбракування порваної) це також приводить до втрати потужності. Якби автор задав запитання "що їхав- пропала потужність, перед цим чистив карб", тоді б можна було подумати і на спущене колесо. А так давайте переберем запалення, замінемо генератор, контактну групу, акумулятор і т.д. а карб залишемо на потім коли втратимо надію.