Прошу поради по дизелю ( не фольксваген )

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Golf 2, 11 сер 2012.

  1. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Всім привіт. Авто Крайслер Вояджер 1996 р.в. , турбо дизель. Відбувся перегрів двигуна. Закипів - далі їхав на лафеті. Ну думаю не встаг загнати двигун, хоча хто його знає? На дорозі під час спроб запустити двигун - посадив акумулятор. Вдома зарядив акумулятор - думав двигун запуститься а тоді вже буду шукати причину перегріву. Не сталось - не завівся. Прошу поради. На що в першу чергу звертати увагу в дизелі щоб віднайти причину проблеми? Дякую. Розгляну всі пропозиції:bomb:
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перше треба хоча б приблизно вияснити причину перегріву. - поломка температурних датчиків, витік рідини -тріснув патрубок, проскочив ГРМ і кут вприску став дуже ранній і пішов перегрів ГБЦ чи ще якась причина.
    Якщо проскочив ГРМ то не заведеш поки не поправиш.
    Якщо то чистий американець то там купа всяких захистів і датчиків на паливній - треба найти відсічний клапан і подивитись чи на ньому є напруга АКБ, а АКБ має мати не меньше 12 в. Перевірити чи всі свічки розжарювання працюють, перевірити чи подається солярка на форсунки і чи немає повітря на обратці (поставити кусок прозорого шлангу). Перевір всі запобіжники, особливо той що на свічки розжарювання (потужний на 70 А.) Ну для початку десь так
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Дякую що вікликнувся Кум
    В мене цеп а не ремінь, думаю причина не в тому.
    в неті писали що в чистих американців пластмасове скло фар - у мене пластмасове але як може бути американець з дизельним італійським двигуном? дорчі такі двигуни стоять ще на фордах скорпіо.
    оце мені здається треба таки зробити. Як правильно провірити свічки???
    І над цим думав - дякую за поради. Буду пробувати і відпишусь!!!
     
  4. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    1)Цей датчик що на верхньому фото я просто знайшов у жмуті дротів. Не знаю з якого часу він там валявся, але можливо він також якось причетний до проблеми???
    2) коли на приборці зашкалила температура і я зупинив кипяче авто я побачив що з обведеного червоною лінією датчика висунулись патроха у виді двох контактів. Сам розєм я відчепив від них аби не коротило. Причому після того машина ще раз завелась, і получивши необхідну кількість води перестала кипіти. Протікання візуально я ніде не виявив. Можу точно зауважити те що ніразу ще не чув як працювали би вентилятори радіатора....
    Потім рухаючись в пробці машина не кипіла. На приборці температуру не показувало так як датчик не працював вже. Але не кипіла бо провіряв візуально і тільки на трасі коли став швидко їхати - закіпіла знову, після чого заглушивши я її вже не завів.
    3) В блоці запобіжників провірив всі. Не побачив лише того 70 ампер про який говорив КУМ... Де він може бути???

    Пи си - Вода в моторі і радіаторі є, в масло не попала... Не заводиться Курчє. Як провіряти свічки???:nea:
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Запобіжник на 70 А шукай під капотом. Свічки можеш перевірити "контролькою" на кожну свічку, але це не є 100% що працюють. Саме краще кожну свічку викрутити і побачити наяву, як вона нагрівається.
    Датчик явно відповідає за температуру, оскільки знаходиться в блоці, і мабудь із за нього і не включилися вентилятори.
    Перевіряй подачу палива на форсунки. Можеш зняти шланг подачі на першу форсунку і прокрутити стартером чи піде соляра.
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. kuzj

    kuzj Початківець

    Авто:
    пасат Б 3 1990р. бензин
    Так та до цього можна ще додати такі наслідки,після перегріву в дизелях прогорає прокладка головки-блоку і в маслі води може не бути а масло у воді чи занадто великий тиск в системі охолодження тож як наслідок буде рвати патрубки тож раджу провірити коли заведеться двигун на наявність повітря в системі охолодження таким шляхо : при заведеному двигуні відкрити пробку заливної горловин системи охолодження і деякий час поспостерігати чи небуде видно виходу газів тобто (бульок),якщо так то двигун на високих оборотах кипітиме постійно!!!!
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Отой датчик що обвів червоним - дуже подібний на відсічний клапан. Він виконує просту функцію - глушить двигун коли виключається запалювання..... відповідно поки на ньому не буде +12в він не пустить солярку в ПНВТ і відповідно двигун не заведеться. Найди що то за датчик.
    свічки провірити дуже просто - береш грубий мідний дріт ... один кінець на + АКБ другий на свічку..... але на свічку не постійно а черкаєш по контакту свічки.... якщо іскрить то свічка добра..., якщо ні то металолом . Май на увазі якщо свічка під напругою більше 10-15 сек то може згоріти. свічки треба розєднати щоб кожна була окрема
     
    Останнє редагування: 12 сер 2012
    • Подобається Подобається x 1
  8. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    буде зроблено, дякую
    Точно згадав, колись таке було на 99ці. Ну але все ж таки повинне авто з такими симптомами заводитись?
    може і так треба просто його замінити однозначно, але точно можу сказати що коли він перестав працювати то перестало показувати температуру на приборці, а машина ще після того заводилась.
    буде зроблено)
    І все ж таки як повинен виглядати цей загадочний запобіжник на 70А ? так як ті оранжеві на 40? що на фото?
    Всім величезне дякую за те що відгукнулись...
     
  9. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    А чому просто непоміняти той датчик температури що ти обвів червоним?
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Значить це не відсічний клапан, а температурний на приборку шукай відсічний він має бути на ПНВТ, якщо немає то насос електронно управляємий і треба компютерну діагностику щоб вияснити що там робиться.
    причин незаводки дізеля досить мало.
    1. Немає солярки... причому як в баку)))) так і на форсунках (проблема в ПНВТ, або форсунках)
    2. Повітря в солярці
    3 Збитий кут вприску
    4 Бортовий компютер заблокував ПНВТ (якщо електронне управління)
    5 Непрацюють свічки розжарювання (погоріли свічки або запобіжники)
     
  11. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    У мене цей запобіжник виглядає як тонка пластина 3-5см в коробочці, і кріпиться до кузова, але я думаю що проблема не у ньому.
    На мою думку щось блокує запалення.
     
  12. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Всім дякую. Прикуплю завтра інструмент, тестер і знайду мідний дріт))). Буду розбиратись поки що по тих пунктах які зможу зробити сам. Відпишусь!!!
     
  13. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    обовязково понміняю. Воно так завжди. Купуєш інше авто і їздиш поки не поламається щось, а потім уже починаєш все ремонтувати і поправляти після попередніх власників!!!
    Був би я в Україні то не парився б а звернувся до майстрів, а тут у Чехії мені ремонт на сервісі скоріше всього вильється більше ніж машина коштує!!!
     
  14. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    Свічки всі 4 провірив - іскрять... відповідно наскільки я розумію і запобіжник точно не згорів той на 70А - який я все одно знайти не можу...
    тепер щодо пдачі солярки до форсунок виникли слідуючі питання:
    подача до форсунок здійснюється тими алюмінієвими трубками, які видно на фото (з обведеним датчиком)? Тобто на скільки я розумію щоб перевірити подачу соляри потрібно відкрутити фіксуючий болт тої алюмінієвої трубки у місці входження її в мотор? Чому питаю Бо поруч з тим місцем є ще якісь гумові трубочки. Чи це і є та обратка???
    Якщо це обратка то як писалось вище ще можна провірити чи нема в ній повітря? Це дійсно може бути причиною не заводки двигуна??? Коли я зняв ту гумову трубку і крутив стартером то соляра звідти однозначно текла!
    У мене ще є підозра на те що дійсно прорвало прокладку між головкою і блоком у бік попадання газів в ОР. Скажіть чи може це бути причиною незаводки в дизелі? Так як в звичайному бензиновому карбюраторному моторі це не заважало завести двигун однозначно, просто потім він кипів...
    На рахунок відсічних клапанів спробую ще вияснити про їх місцезнаходження на форумах крайслер клубу...
    І ще останнє запитання чи компютерна діагностика зможе виявити причину не заводки двигуна??? - в моєму випадку???
     
  15. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    1 Зніми фішку з датчика температури(та штука на фотці з двома дротами) і спробуй завести. 2 Подивись чи доходить напруга до свічок (лампочка між корпусом мотора і дротами на свічки).
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    фішку знімав, шо тільки не робив навіть коротив ті два дрота - не реагує...

    цього ще не пробував - спробую завтра...
     
  17. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Клапан найшов?
     
  18. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    На этом двигателе это электроклапан отсекатель топлива, расположен на ТНВД. - так мені відписали на крайслер клубі.
    Там стільки всього що поки що я нічого розпізнати сам не можу.
    Завтра пофоткаю підкапотом - можливо розберемось всі разом))):bomb:
     
  19. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Він на насосі з верху 1 дріт прикручений гайкою звітки ті трубки виходять !
     
    Останнє редагування: 19 сер 2012
  20. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)