Еще до меня родной кейхин(Pierburg) был жестоко ампутирован со всей "инфраструктурой" и поставлен был карб с зубила. Так как это карб с зубила, то провалы жесточайшие, а расход выше, чем должен быть, что-то около 10 по трассе (бывает и больше) в городе совсем страх. Я понимаю, что мотор мой должен кушать точно меньше, чем на данный момент, но все таки, хочеться выдворить из немецкой машины советский карб. В руки ко мне попал ZENIT 2B в не очень хорошем состоянии. Но это уже устронено и перебрано!))) Проблема в следующем. Не могу понять, как регулируется холостые обороты и как регулируется смесь. Заранее огромное спасибо!
Не знаю що таке ZENIT 2B, але принцип карба там мусить бути. Вінт який регулює повітря ... регулює ХХ. Вінт який регулює паливо - регулює суміш. В карбюраторних системах повітря не облікується. Під кількість повітря, яке проходить через ДЗ подається відповідна кількість палива через жиклер. В інжекторних системах під кілкість повітря подається кількість палива. От і подивись що який вінт робить. Там може бути ще купа всяких примочок але принцип залишається
На карбе есть и винт ХХ и топлива! не могуу понять вот что винт ХХ закручиваю до конца, а обороты выше 1500 ((( И как регулируется смесь если нет СО метра?
Можу скинути на мило доки на карб. Там все буде ясно. Якщо при закрученому повністю гвинті ХХ обороты не падають значить підсос повітря йде. http://www.scribd.com/doc/2360640/Pierburg-2B52B6-2B7
Мыло)) Dobryninai@mail.ru А где может воздух подсасывать? вроде все прилегает нормально и все затянуто!
Там є вакуумні приблуди з штоком котрі дуже часто мають пробиту мембрану ну і резинка яка ущільнює гвинт ХХ може пропускати
Старый только корпус, все ято в нутри и с наружи навесное на нем все новое!))) Кстати если ты сталкивался с ним, как он себя ведет по жизни?
Один з найкращих карбів. В мене з ним ніколи проблем не було, як купив. перебрали і все, далі було як по маслу. на моєму 1,5 двигуні, споживав по трасі 6,5 літрів і в місті 8-9 літрів. Не тік і не вимахувався. Розгін був плавний, провалів не було, продав тільки тому що ставив інжекторний двигун більшої потужності.
Хоч і питання не до мене, але хочу сказати, що на кожному двигуні він буде вести себе по-своєму. При підборі карба до двигуна (крім робочого об'єму камер зроряння) потрібно враховувати криву швидкості та об'єму потоку суміші, довжину впускних каналів, опір штатної системи очищення повітря, діаметр та кути колектора, робочу температуру карба та впускного колектора. Всі ці параметри враховували конструктори підбираючи карби. Тому деякі карби просто не піддаються регулюванню на деяких двигунах. Деякі ентузіасти тратили роки поки дійшли до цього.
Мій 2B5 був з двигуна 1,6YP від Audi, поставив на 1,5 JB і дуже добре працювало. Треба заїхати на ламбду, подивитись як він суміш готує. Хоча краще мате лямбду широкосмугову і перевіряти на ходу під навантаженням. Ви б знали скільки чудесний можливостей по регулюванню появляється коли встановлюєш широкосмугову лямбду і ноутбук в салон.
Виставив спочатку стабільний холостий, прогазовуй і підкручуй гвинту регулювання подачі палива до того моменту коли машина буде прогазовуватиссь без провалів, ну і одночасно гвинт ХХ підрегульовуй. Потім прийдеться виїхати на дорогу, якщо буде сильно дуситись то добавити гвинтом подачу палива. Ну але треба переконатись що нема підсосів в цілій вакуумній системі (трамблер, вакуумний підсилювач гальм, карбові приблуди і т.д.) і запалення має бути виставлено правильно.