Народ, мож шо порадите. На 2 передачі 1500-2000 обертів жму різко тапку на повну - воно нуль уваги. Потім пустопово кочегариться, а потім шалений підрив на 3500-4000. Кажуть шо свічі. Може бути? Появилось останній тиждень. Фільтри, масло - недавно міняні. Свічі справді накатали вже 10000 км.
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Поміняв свічки. Ніби пропало, не тупить, але чуток лишилося. Старі свічки були всі в чорному нагарі і то так жирно собі. Запалення в нормі, перевірив. Масло мотор не бере ні грама... Ше буду до інжекторщиків їхати. Чув я за мастра і китайську стіну, дайте хтось телефон, будь-ласка.
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах На китайській стіні в Андрія тобі нічого не світить-він по жоптроніках. А тобі треба до Олега (біля авторинку на кульпарі, за вулканізацією), або до ше одного (не помню як звати) в гаражах (бічна стрийської, поворот на право після мойки, рухаємся від перехрестку з науковою в сторону автовокзалу.)
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Таки дійсно шось не то в тебе. Пробував нині спеціально 2 передача 1500, газую, ривок є... Я шось думав шо на таких низьких обертах то нормально шо воно тупе. Тополь, а де ти запалювання провіряв?
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Та на ауді сервісі... Мля, сьогодні вранці вже й холості почали плавати з 600 до 1000. і то ритмічно... шо за... ще й вихлопна здається десь прогоріла, йопті...
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах проверь дроссельнный узел ,возможно загрязнение.у меня было похожее .
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Це датчик положення дросельної заслонки (або глючить, або виставити нормально треба) або датчик темп.. Якшо після прогріву оберти стабілізуються, то це нічого старшного-значить при прогріві тимчасове перезбагачення суміші (оберти падають), КСХХ додає повітря і вертає їх до норм. стану, і так по кругу.
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Точняк, у тебе з дроселем там шось явно не то. Педаль газу дубова
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах то через тросік.... йому тросік тре міняти... Тополь, тобі тре для початку поміняти свічки і дроти а потім поїхати до Наталі на стрийську шоб там тобі компютерну діагностику зробили. в тебе точно бензи забагато іде в мотор бо чорний дим як газуєш але причин може бути кілька. тому перше усуваються всі можливі дрібниці типу свічів, дротів, фільтра, превірки чи десь не тріснутий патрубок якийсь і повітря не підсосує. далі перевірити термостат і помпу. якшо все це буде справне а симптоми не пропадуть тоді можна лізти до інжектора. тре підходити конструктивно до того питання.
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Свічі поміняв... На стрийський, на перфецького - всі млін по відпустках...
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Yeah!!! Зробив сам! Проблема була в дирці на вакумній трубці яка іде на мозги. Розхід упав на 3 літри, провалів нема, холості стабільні. Всьо, тепер на телеметрію! Кора як заново народилась! Мля, а наслухався від інжекторщиків - і лямбду поміняй і датчик холостих здох і потенціометру дросельної заслонки капець і дроти погані і ля-ля-ля тополя.
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Нуууу.. Підсос воздуху на впуску треба провіряти найпершим кроком. Машина має поїхати значно краще. В мене вот зараз дірка в колекторі - тоже підсос, так це відчувається. Холостий нестабільний, їде гірше, бензини більше хаває - нема часу поміняти колектор.. А коли був вакуум поганий - таке саме було, ні холостого нормального, збільшений розхід, ще й тормоза дубові були..
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Тополь, молодець! буду я тебе залучати шукати дирки у мене під капотом Чорний дим ніби не валить, але розхід у мене по місту вище норми, нестабільні холості, а ще заводиться важкувато. Так що не виключено, що десь також є пробоїна, нє?
Відповідь: "Провал" потужності на 1500-2000 обертах Вечером на стоянку - з фонаріком.. Посвітив, покурив, подумав, знов посвітив, найшов дірку і полатав. І буде як нова! :-D