ситуація наступна, почалась така штука.... як запиняюсь на світлофорі, нажимаю тормоз то педаль хапає з самої гори і коли трохи відпущу і знову вижму тормоз провалюється до самого кінця і аж там хапає. деколи відразу провалюється і хапає в самому низу, що деколи й тиснути вже нема куди, бо вже до опори витиснув. що то за штука? в чому проблема? бо блін переживаю щоб несталось такого що взагалі провалиться і незатормрзить це така ж проблема як у попередній темі Віталія?????
Відповідь: викладаю проблему. провалюється педаль тормозу. чому ж? міняй головний циліндр тормозний. має раковину або купляй ремкомплект сальники манжети і ремонтуй. питання вже було на форумі пошукай .
Відповідь: викладаю проблему. провалюється педаль тормозу. чому ж? 1) - головний циліндр 2) - вакуум (великий баняк)
мав таку зхожу проблему... ремкомплект на головний зробив, Тепер гальмує але переднє ліве і заднє праве різко, інші два ледве хапають.. А ще гальма нерізкі.От їздив на жигулях наднях..так там чуть придавив і вже відчуваєш ехвект.. а у мене чуть давиш і нічого.. мусиш нормально придавити щоб пригальмувати.. Як гадаєте вакуум спасе ситуацію?
В мене була така сама проблема десь 2 місяця тому, як несподівано появилася так і несподівано зникла коли пригріло сонце, а от буквально вчора знову та сама проблема! От тепер і задумався шо то може бути?
ремкомплект спасає якщо тече.. і тече через тощо сальники стали пластмасовими..а не еластичними гумовими((
Можливо закисає один з тормозних циліндрів і то не працює то на ямі трухане добре і знову працює.... хоча причин може бути багато.
В мене працюють всі робочі циліндри то педаль бере вгорі, і доходить десь до середини(трос ручника вже розтягнувся), але чим сильніше тисну тим сильніше й гальмує. Я всетаки вважаю що це ГТЦ.
Народ, мені здається що вакуумник можна перевірити і оприділитись із потребою міняти чи ні (бо інакше просто купувати ГТЦ і вакуумник це ж витрата грошей - а якшо то не воно, то гроші на вітер)! Отже пропоную процедуру перевірки вакуумника: якщо нажати на холодній машині педаль тормоза і після цього завести двигун, то за рахунок створення вакууму педаль повинна пом'якшитись (в цьому і задум інженерів), після ж вимкнення двигуна все ще пивинен зберігатись вакуум і педаль кілька разів повинна натискатись полегшено. Якщо такого ефекту нема - тоді значить проблема у вакуумнику. Прошу фахівців підправити мій допис, при необхідності (або можливо навіть заперечити його з аргументами), для більш точної діагностики. Думаю, що ви погодитесь зі мною, що без діагностики причини, просто замінювати блоки тормозної системи новими деталями - це підхід для тих, хто не має де діти гроші.
Ти правий на 100%! В мене вакуумник може тримати декілька днів, тобто машина стоїть пару днів яприходжу і при натиску на гальма вони м"які, якщо качнути пару раз то стають дубовими. Але якщо педаль провалюється то однозначно не вакуумник, передивись всю систему на предмет підтікань гальмівної рідини а також продефектуй колодки і барабани на предмет мінімально допустимої товщини, також зверни увагу на направляючі переднього супорта(чи його не клинить). Якщо все в межах допустимого і нічого не клиниться то спробуй замінити гальмівну рідину, її взагаліто рекомендують міняти раз в два роки бо вона "напитується" вологою, якщо недопоможе то ти втратиш лише 50-100 грн і день часу, зато точно будеш знати що ГТЦ під заміну, тай промиєш гальмівну систему. Успіху!!!
Це все правильно, але на машинахякі експлуатуються 5 і більше років вже є виробітка штоків. тормозних циліндрів, ГТЦ і таким методом трудно визначити причину. Навіть коли вакуум підсмоктує повітря то тормоза все одно працюють меньше більше. Тормозна система по всіх параметрах має запас міцності. Так задумано конструкторами. Вакум свистить коли в ньому непорядок. Коли закисає тормозний циліндр починають тарабанити тормозні диски і педаль буде провалюватись або працювати ривками. Варіант ГТЦ також актуальний. Тормозна рідина витримує і 3 і 5 років...бо зазвичай раз два в рік завжди туда підливається нова.Хоча міняти бажано що два роки. Але вона рідко коли стає причиною провалу. Я б радив спочатку провірити всі зєднання на предмет не герметичності потім на колесах тормозні циліндри (в них умови експлуатації екстремальні) потім ГТЦ
Як я писав була в мене та сама проблема! І вирішикася вона заміною ГТЦ+викинув на задній балці регулятор і все добре. Тепер гальмує при легкому натисканню.