Моделюю ситуацію: зупинив Даїшник туди сюди ви порушили будемо писати прокол, він пише. А я в поясненях якщо напишу нічого непорушував, а інспектор ДАЇ Петренко вимагав хабар в розмірі наприклад 100грн. Що буде в такому разі???
Краще вивчи їх роботу у випадку написання протоколу. Не предявив на вимогу фото-, відео-фіксацію, або відсутні свідки вказаного інспектором правопорушення. Інспектор зупинив в неположеному місці, в інспектора не були включені проблискові маячки...... Одного разу коли на мене склали протокол і я в ньому понаписував такого роду з посиланнями на інструкції (в машині лежать) відбувся наступний діалог: ДАІ - більше не порушуйте; Я- як вийде ДАІ - складу ще протокол Я - складай, я проживаю в Сихівському районі, працюю в Сихівському суді, протокол оспорю і скасую в 2 секунди ДАІшник сів в машину і поїхав. Через пару днів попросив знайомого глянути в базу чи є на мені штрафи - протокол не був зареєстрований... А з наклепами що вимагав взятку, лапав за дупу - можна набратись "мінінгіту" на *опу
як це розуміти, типу автомобіль державтоінспекції був припаркований з порушенням вимог ПДР, чи Ви зупинились на вимогу у невстановленому місці?
Carlsson, я підтримую твою позицію, за виключенням цієї фрази: п/с/ по ходу, не тільки МВС потребує реформ, а й гілка судочинства.....
Наприклад зупинив тебе в неположеному місці, ти це пишеш в протоколі, а їм світити такі протоколи - це получити по шапці. Тут все законно. Якщо справа по оскарженню протоколу не призначається до розгляду протягом 3 міс з дня її поступлення - протокол анульовуєтсья. Про Сихівський суд я йому натриндів, я там не працюю.
А як гаєць може зупинити в неположеному місці? В правилах пише, шо якшо вас зупиняють, то ви зобов’язані зупинитися згідно вимог ПДР. Тобто якщо потрібно то можна проїхати і кілометр і два, хай топають.
Я це власне і мав на увазі. Тут треба розрізняти два варіанти: коли ти порушив і хочеш "відкосити", бо ти ніби знаєш їхні інструкції і їхні дії, гонорово пишеш свідків не було, закреслюєш там де підпис порушника, пишеш підпис водія, щоб протокол був недійсним і тд., або декому вистарчає наглості показувати посвідчення, візитки, чи казати, а ти знаєш хто мій "дядько". І є другий варіант, коли тебе безпідставно звинувачують в порушенні ПДР (нажаль в нашій Україні такі випадки поки-що мають місце), хоча більшості така інформація потрібна для першого варіанту. P.S. Не подумайте, що я ніколи не порушую, але треба бути чесним в першу чергу із собою, порушив плати штраф 500 грн., 3000 грн., а не пропонуй хабар, чи показуй свій рівень "знань чи культури", вважаєш не порушив, оскаржуй в суді, і феміда буде на твоїй стороні.
Приклад - в ялинках вже на виїзді на скнилівський міст. Хочете - можете їхати і зупинитись з дотриманням правил - за мостом і дивитись їдуть вони за тобою чи ні, або зупинитись на мості і в протоколі написати все що можна, щоб протокол не попав в базу і не платити штраф. Я не думаю що тут всі такі сумлінні водії, які не порушують ніколи ПДД спеціально чи випадково, і сумніваюсь що ніхто ніколи при порушенні не старався відкосити від його складення чи навіть давав взятку. Ніхто не каже що треба їздити як хочеш, але знову ж таки сумніваюсь що ти ніколи не їхав по місту більше 60 чи 70 км.... Будьте чесні перед собою пишучи такі коментарі. Тому що нема жодного водія який ніколи б не порушував... Є злосні порушення, наприклад проїзд на червоне світло - в житті б якщо б зупинив ДАІшник не ліпив би горбатого, а чемно підписав протокол, але якщо тебе лапають в місті зі швидкістю 70 км, то я все ж таки постараюсь відкосити...
Дозволена швидкість 60, для попередження + до 10 км, 70 і більше - це вже штраф і протокол, хоча і більше 60 це також правопорушення, проте за нього не передбачена фінансова відповідальність!
наскільки пам'ятаю - +19, бо по +20 є штраф. П/С/ Все, що не заборонено, чи не суперечить вимогам чинного законодавства, і ТеДе і ТеПе - дозволено. для інших учасників форуму: Хабар - кров на руках....!!! Накосячив (від того ніхто не застрахований) - оплати в касу (згідно законодавства)!, м$удак - дай хабар...! Кожному своє!
Вибачаюсь. Перечитав пункт правил. Минулого року планували зробити +10 км разом із включенням фар. Подумав що це теж змінили...
От і я притримуюсь такої позиції. Про ті ж 70 км, якщо знак "60" думаю якщо тебе і зупинять, то інспектор обмежиться попередженням, а от у випадку коли знак "40", а в реалі було 70, тоді нефіг відкошувати, підписувати і гроші в касу.
Тобто я так зрозумів, що всі тут чітко їздять по правилах, і коли знак 40 то їдуть 40, а коли знак 40 а їдуть 70 і бачуть ДАІшника, то швидкість не скидають а так її тримають до зупинки біля нього (на його вимогу) і чесно підписують протокол, чи все ж таки скидають швидкість з надією на те що "а вдруг Візир мене ще не захопив".... Нажаль я не настільки правильний... Я при перевищенні завжди стараюсь відкосити
ні, тут всі порушують, ---- або правильніше буде так - я порушую! Коли іншого виходу немає. Інколи свідомо, інколи не свідомо. Людина, коли щось робить, вона повинна пам'ятати про відповідальність. а я при перевищенні стараюсь не попадатись.