Чи є різниця між пружинами до бензинових Венто і пружинами до дизельних? Звертався до пару "майстрів і всі говорять по різному!!!
Відповідь: Пружини NCRPI підозрюю шо нема Бо німці б замахались робити дофіга різновидностей О! Спитай в магазині! в них є каталоги! там скажуть точно
Відповідь: Пружини різниця в пружинах на одній моделі може бути пов'язана тільки з такими трьома чинниками: 1. Потужність двигуна (на найсильніші в лінійці ставлять грубші і твердіші) 2. Тип кузова (на універсали часто ставлять твердіші) 3. Вага двигуна (потрібно її порівняти з іншими)
Відповідь: Пружини Дісно різниця в оригіналі!! але з оригіналу ставити невигідно, а замінники практично всі одинакові:-x
Відповідь: Пружини Згоден на 100. Але якшо брати оригінал то Фольц не такий і вже народний автомобіль стає:grin:
Відповідь: Пружини Ага, підозрюю, що вартість пружин може перевищити ринкову вартість деяких ВВ-машин
Відповідь: Пружини Це точно!!! Новий паливний насос до Vento в Берліні коштує 1650 евро:shock: :shock: :shock:
Відповідь: Пружини Я думаю пружины нормального производителя ничем не хуже оригинальных. По теме: На G3 дизельные пружины выше чуток (по крайней мере машинка знакомого стала выше при установке дизельных пружин).....
Відповідь: Пружини Є різниця тільки в передніх, тому що дизельний двигун важчий ніж бензиновий. Купив нові пружини і амортизатори сьогодні буду міняти (нарешті)!!!!
Відповідь: Пружини Поміняв!!!!! Задоволений тепер можна їздити не переживаючи що на якомусь горбі мона загубити всьо що є нижче ніж пороги!!!!!!!!!
Відповідь: Пружини По венті не скажу, але на пасаті знаю точно, що для того щоб зробити "адаптовану підвіску" є ціла схема які на яку машину ставити - грубо кажучи, якшо машина із звичайною коробкою - то ставиться від машини з коробкою-автомат чи дизеля - і виходить круто ))