Таваріщі недопривідні, зима не за горами)) Беру не дорого)) Звертайтесь якшо проблеми виникнуть! Беру не дорого :dance:
Ше Разор приєдається думаю))) Хоча я і його перетягну))) Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk
Приймаю ставки скіки цей користувач проживе на форумі))) 2 години? 1 день?))) Давайте. 10грн мінімальна ставка)))
На новіших ауді він хіба сам не блокується до певної швидкості? Бо в Шега є ручне блокування кнопкою, так як було ще на попередніх версіях ауді і яке відключається автоматично на певній швидкості, щоб не розвалити задній диференціал (в мене теж так було на моїй попередній машині ауді 100).
Не знав, от це развод від Ауді (видно вирішили зекономити), добре, що не брав А6 кваттро в С5 кузові, а взяв недопривід)))
Ага, щя штука тіки в А6 С4. В С5 немає цьої штуки, а є ESP. Тому в мене поставили редуктор з 100/S4 з блокуванням, бо ця штука прикольніша))
Ну правильніше, що блокування було в всіх кваттро до ауді А6 С5 (в С5 видно подумали що тут і ESP хватить). На рахунок блокування згоден, що це краще для бездоріжжя і місити маленьке болото, але ESP круто виручає на швидкості в поворотах. Мені от цікаво як в наступних версіях ауді, тобто після Audi A6 C5? Якщо така сама лажа то це мінус для марки в цілому як на мене.
Також електронно - ESP Та ну.... Преимущества электронной блокировки дифференциалов EDS по сравнению с включаемыми вручную механическими блокировками: • сохраняется надлежащая управляемость автомобиля; • удобство использования, т.к. блокировка производится автоматически; • отсутствие возможности неправильного управления, т.к. система срабатывает автоматически. Алгоритм работы функции EDS был специально адаптирован для работы на автомобиле allroad quattro. Более подробно об этом см. в главе «Ограничение работы ESP», стр. 67.
Тіки боком вже не так цікаво і просто їздити)))) Електроніка заважає))) А от механіка це для справжніх мужиків))) Страшно їздити. Я он на слизькому як гарі дам зі старту то всі 4 шліфують, машину трохи похитує. На снігу якшо різко газувати то певно буде розвертати)
Не знаю, як на новіших, але в мене в ауді А6 С5 є кнопка відключення ESP. Тому при бажання можна теж пончики крутити Так дякую, теж вже вчора загуглив на цю тему, бо стало дуже цікаво Як на мене в новіших версіях кваттро явно віддали перевагу більшій безпеці на швидкості ніж при їзді по бездоріжжю, це можна побачити по тенденції, яка пішла від кваттро 2 і до кваттро 3 (забрали можливість механічного блокування центрального диференціалу), між кваттро 3 і кваттро 4 забрали можливість механічного блокування заднього диференціалу. Тобто в загальному авто стають менш прохіднішими (тобто втрачаються позашляхові якості), але зате стають більш безпечними на швидкості. Думаю в Ауді просто зрозуміли, що вони випускають потужні машину, і в першу чергу треба дбати про безпеку і так як це не є рамні позашляховики, то їм не потрібно мати всі блокування і так далі (звісно не рахуючи деяких моделей типу оллроуду і версій Q).
Я це до того, що електроніка відключається. На кваттро теж нічого особливо не покрутиш, треба чисто задній привід. :D