quattro® älskar snö.

Тема у розділі 'Простофорум', створена користувачем Shaggy, 1 гру 2014.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Таваріщі недопривідні, зима не за горами)) Беру не дорого)) Звертайтесь якшо проблеми виникнуть! Беру не дорого :dance:
     
    Останнє редагування: 4 гру 2014
    • Подобається Подобається x 1
  2. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ха у нас в клюбі евакуатор зявився
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ше Разор приєдається думаю))) Хоча я і його перетягну)))

    Надіслано від мого LG-E975, використовуючи Tapatalk
     
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Як треба, то поможем!
    Герой, з задньою то блокіровкою дифа!
     
  5. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Гагага)))) В тебе антибукс зато є)))
     
  6. Richard Wagner

    Richard Wagner Початківець

    Авто:
    Audi A3 S-Line Quattro 2,0 TFSI
    Давайте до теми ближче, скільки грн за евакуацію ?!
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Приймаю ставки скіки цей користувач проживе на форумі))) 2 години? 1 день?)))
    Давайте. 10грн мінімальна ставка)))
     
  8. Richard Wagner

    Richard Wagner Початківець

    Авто:
    Audi A3 S-Line Quattro 2,0 TFSI
    Ставки приймаються кількістю вареників !
     
  9. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    На новіших ауді він хіба сам не блокується до певної швидкості? Бо в Шега є ручне блокування кнопкою, так як було ще на попередніх версіях ауді і яке відключається автоматично на певній швидкості, щоб не розвалити задній диференціал (в мене теж так було на моїй попередній машині ауді 100).
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не знаю як в новіших, а в С5 Ні. Блокіровку диференціала імітує ESP.
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Не знав, от це развод від Ауді (видно вирішили зекономити), добре, що не брав А6 кваттро в С5 кузові, а взяв недопривід)))
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ага, щя штука тіки в А6 С4. В С5 немає цьої штуки, а є ESP.
    Тому в мене поставили редуктор з 100/S4 з блокуванням, бо ця штука прикольніша))
     
  13. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    ставка 3 вареники,ти похудав і багато неїсиш
     
  14. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Я багато їм))) Не бійся))) 3 вареники то не серйозно)
     
  15. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ну правильніше, що блокування було в всіх кваттро до ауді А6 С5 (в С5 видно подумали що тут і ESP хватить). На рахунок блокування згоден, що це краще для бездоріжжя і місити маленьке болото, але ESP круто виручає на швидкості в поворотах. Мені от цікаво як в наступних версіях ауді, тобто після Audi A6 C5? Якщо така сама лажа то це мінус для марки в цілому як на мене.
     
  16. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Також електронно - ESP
    Та ну....
    Преимущества электронной
    блокировки дифференциалов EDS по
    сравнению с включаемыми вручную
    механическими блокировками:
    • сохраняется надлежащая управляемость
    автомобиля;
    • удобство использования, т.к. блокировка
    производится автоматически;
    • отсутствие возможности неправильного
    управления, т.к. система срабатывает
    автоматически.
    Алгоритм работы функции EDS был
    специально адаптирован для работы
    на автомобиле allroad quattro. Более
    подробно об этом см. в главе «Ограничение
    работы ESP», стр. 67.
     
  17. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тіки боком вже не так цікаво і просто їздити)))) Електроніка заважає)))
    А от механіка це для справжніх мужиків))) Страшно їздити. Я он на слизькому як гарі дам зі старту то всі 4 шліфують, машину трохи похитує. На снігу якшо різко газувати то певно буде розвертати)
     
  18. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Не знаю, як на новіших, але в мене в ауді А6 С5 є кнопка відключення ESP. Тому при бажання можна теж пончики крутити :)
    Так дякую, теж вже вчора загуглив на цю тему, бо стало дуже цікаво :) Як на мене в новіших версіях кваттро явно віддали перевагу більшій безпеці на швидкості ніж при їзді по бездоріжжю, це можна побачити по тенденції, яка пішла від кваттро 2 і до кваттро 3 (забрали можливість механічного блокування центрального диференціалу), між кваттро 3 і кваттро 4 забрали можливість механічного блокування заднього диференціалу. Тобто в загальному авто стають менш прохіднішими (тобто втрачаються позашляхові якості), але зате стають більш безпечними на швидкості. Думаю в Ауді просто зрозуміли, що вони випускають потужні машину, і в першу чергу треба дбати про безпеку і так як це не є рамні позашляховики, то їм не потрібно мати всі блокування і так далі (звісно не рахуючи деяких моделей типу оллроуду і версій Q).
     
  19. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    В твоій А6С5 задні колеса по приколу висять)) Нічо не покрутиш :D
     
  20. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Я це до того, що електроніка відключається. На кваттро теж нічого особливо не покрутиш, треба чисто задній привід. :D
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)