Всім привіт !Порівняно не давно купив гольфа зразу зробив ходову.Ну і от тепер хочеться підняти зовнішній вигляд.А щоб був вигляд треба хороші диски.Ну от і турбує мене питання чи варто ставити r15.Одні говорять що машина стає дуже жостка і ходову розбиває дуже скоро.А інші говорять що норм.Що скажете на це ви ?Краще ставити 15 чи всеж таки 14
привіт) стояло таке ж питання про 16, але вроді допуск був-їжджу норм. ходова по наших дорогах ітак вбивається, запчастини не самі якісні-тому аж сильно воно не порішає нічого. а машина жорсткіша,жертвувати чимось то треба
Вечір добрий! В мене 15" заводські на гольф 2, перейшов з 14" попередній профіль був 65 а тепер зменшився до 55, доріг в нас не дуже залишилось, різниця не особливо відчутна, трошки жорсткіше, але при відсутності доріг не особливо замічається... немає де розігнатись)
А то що за містика? А детальніше можна, формули, докази? Навіть якщо не ставити менший розмір гуми то діаметер кола зросте, відповідно при тому ж споживанні пального більша відстань - фізика 6й клас. То де камінь заритий?
"Больше колесо = больший размер и увеличенная масса - больше его момент инерции - больше силы требуется для получения одного и того же углового ускорения самого колеса. Больший размер - больше плечо рычага, опять же требуется больший момент для получения того же ускорения автомобиля. Все это приводит к повышенному расходу. Ну само собой, что одометр врать начинает, но по факту расход в любом случае выше будет - физику никто не отменял"
щоб маса колеса не збільшувалась треба ставити якісні диски(вони легкі). Ну і шину треба ставити із тим ж зовнішнім діаметром, що і R14 і все буде ок. хоча практика показує що +-5% зовнішнього діаметру на витрату не дуже то і впливають
не варто забувати більший радіус дасть навантаження на ГУР якщо його нема то краще мати дуже сильні руки
так не відміняв, але не можна розглядати автомобіль як лише 4 колеса, тут важливою є не маса колеса (я згоден, що імпульс для колеса більшої маси і діаметра буде потрібно більший) а маса самого астомобіля з колесами, тому відносно маси всього авто з 14" ця різниця мас самих коліс 15" і 14" є зникомо малою, і в фомулі для розрахунку сили/енергії двигуна вона ролі не грає. Ну сам подумай якщо колесо буде важче на 1 кг (всі 4ри на 4 кг відповідно), то яка це доля від 1 тони?
Хлопці Ви забули одну детальку: 14ті диску будуть з гумою 185/65, а 15ті з гумою 185/55 чи 185/60. Тепер математика 14" = 35,56см 15" = 38,1см, гума 185/65 = 12,025см, 185/60= 11,1см 185/55 =10,125см. Звідси отримуємо що діаметр колеса (диск +гума) 14" 185/65 = 47,6см, 15"185/60= 49,2см, 15"185/55 =48,2см. Різниця в 1,6 см та 0,6 см невплине майже ні на що. На розхід вплине ширина гуми 175 чи 185 чи 195, чим ширщі лапті тим більший опір коченню тим важче двигуну штовхати (тягнути) автівку. Звісно чим нижчій профіль гуми тим жорсткіше авто і більше навантажень на ходовку, приблизно на 10-15%. Я катав свій гольф на 15" 195/50 вигляд в авто супер, але жорстко, в тривалій подорожі виснажує швидко бо в Г2 і так жорстка підвіска. Моя рекомендація буде лише по ширині гуми це або 175 або 185 та збереженні необхідного профілю, якщо рідні 14" /65 то 15" /55 і все буде гуд!
А може ще розтлумачите це все на атомно-молекулярному рівні? Внесу поправку до свого вчорашнього допису, проїхався на 14х65х185, то в порівнянні з 15х55х185 таки відчув різницю, не дуже сильно, але є. Вирішив для себе, оскільки 15х55х185 є стандартним заводським розміром, так само як і 14х60х185, а в мене є 14х65х185, значить буду ставити 15х60х185 це буде на 1см. в діаметрі(0.5 в радіусі) більше від заводського, але я вважаю що то не дуже страшне відхилення від норми.
Головне щоб ніде не затирало, а +1 см при тому що нова гума має протектор 8мм (від +1,6 до +0,4 від лисої) це абсолютно не критично! головне щоб параметри дисків співпадали з заводськими параметрами (що суттєво вплине на ходові якості авта).
Їздив на 15 на Гольфі - правда резина ще була 45 профіль садомазо...жорсткувато, але красота потребує жертв. Рекомендую ставити р15 лише з 55 профілем
Ах і ще автору на замітку, нормальна покришка 14" коштує в середньому від 450 грн., в той час як 15" ціниться вже від 600. Так що заздалегідь обдумайте чи будете готові стільки викласти. Як варіант, то хіба брати бу шини.
І на 13 можна поставити 70 профіль(не пам'ятаю який заводський, можливо 65) і буде дуже комфортно і м'яко не стараюся відмовити автора від 15 дисків, а швидше підтримую, бо і собі такі встановив, вигляд міняється зразу. Всього лиш наголошую на суттєвій різниці в ціні.