r15 на GOLF 2

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем MTX, 6 лис 2013.

  1. MTX

    MTX Початківець

    Авто:
    Golf 2
    Всім привіт !Порівняно не давно купив гольфа зразу зробив ходову.Ну і от тепер хочеться підняти зовнішній вигляд.А щоб був вигляд треба хороші диски.Ну от і турбує мене питання чи варто ставити r15.Одні говорять що машина стає дуже жостка і ходову розбиває дуже скоро.А інші говорять що норм.Що скажете на це ви ?Краще ставити 15 чи всеж таки 14
     
  2. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    лучший тюниг - то сток
     
  3. djuma

    djuma Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.4 '99
    привіт) стояло таке ж питання про 16, але вроді допуск був-їжджу норм. ходова по наших дорогах ітак вбивається, запчастини не самі якісні-тому аж сильно воно не порішає нічого. а машина жорсткіша,жертвувати чимось то треба:dntknw:
     
  4. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Вечір добрий! В мене 15" заводські на гольф 2, перейшов з 14" попередній профіль був 65 а тепер зменшився до 55, доріг в нас не дуже залишилось, різниця не особливо відчутна, трошки жорсткіше, але при відсутності доріг не особливо замічається... немає де розігнатись)
     
  5. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Не забувай, що і розхід збільшиться. Який двигун? Думаю, 14 оптимальний варіант.
     
  6. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А то що за містика? А детальніше можна, формули, докази?
    Навіть якщо не ставити менший розмір гуми то діаметер кола зросте, відповідно при тому ж споживанні пального більша відстань - фізика 6й клас. То де камінь заритий?
     
    Останнє редагування: 6 лис 2013
  7. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    "Больше колесо = больший размер и увеличенная масса - больше его момент инерции - больше силы требуется для получения одного и того же углового ускорения самого колеса. Больший размер - больше плечо рычага, опять же требуется больший момент для получения того же ускорения автомобиля. Все это приводит к повышенному расходу. Ну само собой, что одометр врать начинает, но по факту расход в любом случае выше будет - физику никто не отменял"
     
  8. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    "триндіти не мішки носити"
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    щоб маса колеса не збільшувалась треба ставити якісні диски(вони легкі).
    Ну і шину треба ставити із тим ж зовнішнім діаметром, що і R14 і все буде ок. хоча практика показує що +-5% зовнішнього діаметру на витрату не дуже то і впливають
     
  10. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    не варто забувати більший радіус дасть навантаження на ГУР якщо його нема то краще мати дуже сильні руки :)
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    так не відміняв, але не можна розглядати автомобіль як лише 4 колеса, тут важливою є не маса колеса (я згоден, що імпульс для колеса більшої маси і діаметра буде потрібно більший) а маса самого астомобіля з колесами, тому відносно маси всього авто з 14" ця різниця мас самих коліс 15" і 14" є зникомо малою, і в фомулі для розрахунку сили/енергії двигуна вона ролі не грає. Ну сам подумай якщо колесо буде важче на 1 кг (всі 4ри на 4 кг відповідно), то яка це доля від 1 тони?
     
  12. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці Ви забули одну детальку: 14ті диску будуть з гумою 185/65, а 15ті з гумою 185/55 чи 185/60. Тепер математика 14" = 35,56см 15" = 38,1см, гума 185/65 = 12,025см, 185/60= 11,1см 185/55 =10,125см. Звідси отримуємо що діаметр колеса (диск +гума) 14" 185/65 = 47,6см, 15"185/60= 49,2см, 15"185/55 =48,2см. Різниця в 1,6 см та 0,6 см невплине майже ні на що. На розхід вплине ширина гуми 175 чи 185 чи 195, чим ширщі лапті тим більший опір коченню тим важче двигуну штовхати (тягнути) автівку.
    Звісно чим нижчій профіль гуми тим жорсткіше авто і більше навантажень на ходовку, приблизно на 10-15%. Я катав свій гольф на 15" 195/50 вигляд в авто супер, але жорстко, в тривалій подорожі виснажує швидко бо в Г2 і так жорстка підвіска.
    Моя рекомендація буде лише по ширині гуми це або 175 або 185 та збереженні необхідного профілю, якщо рідні 14" /65 то 15" /55 і все буде гуд!:)
     
  13. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А може ще розтлумачите це все на атомно-молекулярному рівні?
    Внесу поправку до свого вчорашнього допису, проїхався на 14х65х185, то в порівнянні з 15х55х185 таки відчув різницю, не дуже сильно, але є. Вирішив для себе, оскільки 15х55х185 є стандартним заводським розміром, так само як і 14х60х185, а в мене є 14х65х185, значить буду ставити 15х60х185 це буде на 1см. в діаметрі(0.5 в радіусі) більше від заводського, але я вважаю що то не дуже страшне відхилення від норми.
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Головне щоб ніде не затирало, а +1 см при тому що нова гума має протектор 8мм (від +1,6 до +0,4 від лисої) це абсолютно не критично! головне щоб параметри дисків співпадали з заводськими параметрами (що суттєво вплине на ходові якості авта).
     
  15. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Їздив на 15 на Гольфі - правда резина ще була 45 профіль садомазо...жорсткувато, але красота потребує жертв.
    Рекомендую ставити р15 лише з 55 профілем
     
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А чим погано 15х60?
     
  17. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Ах і ще автору на замітку, нормальна покришка 14" коштує в середньому від 450 грн., в той час як 15" ціниться вже від 600. Так що заздалегідь обдумайте чи будете готові стільки викласти. Як варіант, то хіба брати бу шини.
     
  18. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Вигляд буде не тойво. Це розмір штатний кантріка, робіть висновки (правда 195х60х15).
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А ще на шиномонтажі дорожче беруть в залежності від радіуса... а ще 13" вообщє дешеві у всьому.
     
  20. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    І на 13 можна поставити 70 профіль(не пам'ятаю який заводський, можливо 65) і буде дуже комфортно і м'яко:) не стараюся відмовити автора від 15 дисків, а швидше підтримую, бо і собі такі встановив, вигляд міняється зразу. Всього лиш наголошую на суттєвій різниці в ціні.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)