Знімав блок управління пічкою, бо 3 швидкість не працювала, і в процесі зламав кріплення отого речажка шо рухає тросік шо на малюнку, питання за що відповідає той тросік? коли його туда /сюда рухаю то чути щолчок, ніби якась кнопка щолкає.. Читав в якійсь книжці по ремонту пасата, шо то трос до заслонки терморегулятора, але в мене до регулятора температури приходять дві фішки і коли ним крутиш то чути як працює моторчик і рухає заслонкою.. Поясніть пліз шо то за трос і нашо він там, якшо прийдеться міняти може хтось знає ціну за цілий блок управління.(пассат б3 кондиціонер) і ше одна проблема, пічка гріє трохи слабовато, чи може це бути через те шо до патрубків пічки паралельно підключений обігрів газового редуктора? чи може якийсь краник чи заслонка не повністю відкривається.. поясніть хто знає як то опалення працює. Наперед дякую.
весь блок десь 100$ новий в оригіналі, а трос цей перекриває взагалі подачу повітря ззовні. типу є 4,3,2,1 швидкості, є вимкнене положення, але при якому повітря самотьоком поступає в салон,а якщо ще далі крутити в 0 положення - тоді окрема заслонка взагалі перекриває поступлення повітря. от цей тросик її і тягне
Але в мене положення "0" йде зразу після "1", але якшо далі крутити то ручка крутиться і встає в положення де нема ніякого позначення, то так має бути ? може знаєш в яком положенні має бути тросік коли повітря поступає в салон(запханий чи витягнутий)? шо б я довго не махався як поставити..
значить на Б3 4-3-2-1-0 а тоді повне перекриття, але це суті не міняє, тільки позначення. там все інтуїтивно, крім того хлопок чути десь там в недрах якраз при самому скрученому положенні
Якщо не помиляють, то так, коли кондиціонер є. Може в тебе накладка від авта з кондиціонером. Так моло б бути без кондиціонера:
ну я сам хз, але якшо крутити далі за "0" то ручка крутиться і стає десь так як на другій фотці.. може хтось знає як то всьо фунциклює?