Розкажіть як сей девайс працює.. тільки цікавить не штатна фігня на балці а такий шо регулює з салону.. ще якщо хтось знає то скажіть які нюанси з установкою
Це звичайний кран, який перекриває/відкриває задню магістраль повністю чи частково, регулююючи таким чином тиск і відповідно гальмівні зусилля. Тобто коли відкрити на половину - 50:50, коли повністю закрити - 100% перід, і т.д. Різким відкриттям піднімаєм максимально тиск і маємо блокування коліс - гідравлічний ручник. Це без вдавання в деталі, грубо і загально. А ше з такою фігньою треба вміти їздити і для цивільної їзди воно нах не треба.
Markell, воно мені би здалося на зиму бо коли ставив балку викінув стоковий калдун з балки і тепер якшо в повороті різко затормозити то трохи сраку веде.. очевидчі говорять шоспочатку блокуються передні а потім вже зад і тому починає вести.. як кажеш поставити на перід якісь нормальні колодки чи ставити той регулятор??? бо я як ставив тормоза то до 280 колодок дорощих небуло і поставив якусь куйню за 80 грн а на зад TRW тому може так.. може хтось знає де можна купити колодки EBC??? в польщі цінник 400 грн але трохи далеко їхати.. може хтось тут продає??
Ви говорите про різні речі - Solaris питає про регулятор гальмівних зусиль, Markell розповідає про контурний кран. Solaris, існує два типи регуляторів - одні ставляться на балку і регулюють тиск відповідно до її притискання, інші розміщені під капотом і регулюють тиск пропорційно до сили натискання педалі. Складно сказати, чому німці паралельно ставили два типи, єдине, що я помітив - на потужніші моделі ставилися підкапотні регулятори, а на вагени зі слабшими моторами - балочні. Як на мене підкапотний регулятор це краще, бо він працює незалежно від висоти підвіски і дорожнього покриття. Іншими словами, якщо з балочним аварійно гальмувати в момент, коли заднє колесо в ямі, задок буде недоторможувати і навпаки, коли машина задком наїзджає на горбик, зад тормозитиме засильно. P.S. Заміною передніх колодок не відмажешся - після зняття колдуна задок в тебе переторможує а не недоторможує. Мусиш терміново щось зробити, бо це небезпечно, особливо на зиму. Як на мене - найпростіше поставити регулятор на місце і нє мєшать тєхнікє работать.
ше є такий регулятор який регулює шо більше хапає.. кароче такі ставлять на ралійні машини.. думаю такий мені якраз був би якраз.. прочитав десь мільком на 4iky чесно кажучи проїхався я щойно по слякоті то навіть незнаю шо робити колеса так блокує шо хоч не виїжай з гаража вже думав поставити на зиму машину в гараж але купив нову низькопрофільну резину зимову шкода шоб просто лежала.. треба хіба привчатись до нового покриття дороги але воно так прихвачує шо навіть невстиг нажати вже заблоковані..
ну от, не минуло і двох годин В цій ситуації вихід один - ставити штатний колдун і не паритися - безпека важливіша. А щодо чудо-приборів, то їх завджи можна буде поставити на місце штатного регулятора. Хоча зі складності обладнання, яке можна уявити для даного ефекту, припускаю, що воно дорожче ніж сам Гольф 2.
та я всежтаки думаю шо просто не привик до зими бо гальмував до того досить різко.. а на рахунок того регулятора то найду хто то писав і спитаю шо там і як.. але він доречі в нього на тазі стояв