Кароче після моїх останніх замірів в мене розхід 13л по місту.. якшо врахувати шо грію машину не більше 5 хвилин то він по-моєму заздоровий для 1,6 нехочу їхати до майстрів бо пробував пару розхід не зменшився :-| наскіьки я розумію треба крутити той болтік шо можна крутити відкривши пробку і незнімаючи кришку з фільтром.. наскільки його підкрутити??? і в яку сторону
Відповідь: Регулювання карба така сама проблема розхід десь 14л., на завтра домовився з Андрієм з Боткіна він мені карб робив хай і регулює.
Відповідь: Регулювання карба "Той болтік" впливає на розхід +/- 1л і "Отца русской демократии" не спасе. Це регуляція частоти холостих обертів. Якшо немає в тебе тахометра то нема взагалі чого туди лізти. Оберти після прогріву авто мають бути 850 об/хв (950 якщо авто з кандюком). Основну роль грає виставлене правильно запалювання і чистота карбу (та й повітряного фільтру). Якщо в 2-х карбюраторщиків був і результату ноль (доречі знайома ситуація ) то поїдь до третього і нехай перевірить компрессію + підсос повітря через дирки в шлангах (обороти ХХ гуляють) + витікання бєнзи на вулицю через порвані прокладки. Удачі. Додано через 9 хвилин Попробуй компресію поміряти, може двигло вже уставше. А взагалі я рахую що заміряти розхід по прибору на око в місті ще й зимою - це не зовсім коректно. Я теж ходив і плювався що моє двигло пє як ненормальне по 10-11 літрів аж доки в Умань не поїхав. У Львові заправив повний бак. До Вінниці (350км) доїхав і заправив там знов до повного... влізло 25 л. Ітого розхід склав 7.3л/100км (майже паспортний ). Удачі.
Відповідь: Регулювання карба тахо є.. холості якраз на тій маленькій рисочці як має бути.. ХХ не гуляють.. напевно вже почекаю на новий мотор і туда поставлю інший карб і все настрою поновій.. дякую що відгукнувся!