регулювання оприскувачів лобового скла

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем serg9, 3 гру 2010.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    знайшов в ельзі цікаву інформацію. параметри, як треба виставити оприскувачі, щоб лобове скло добре омивалося. після регулювання - реально чисте скло.
    інформація подана для В3/В4. Якщо буде цікаво під інші машини, пишіть, спробую виложити.[​IMG]
     
    Останнє редагування: 3 гру 2010
    • Подобається Подобається x 2
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ухти, дякую! Ато я парюсь завжди куда їх направити, бо фігово омиває)))
    Одна проблема - як так виставти))) Мене вкурвлює, чуть опустив ніби воно в сам низ б"є, чуть підняв - вище даху...

    А як фари виставляти там нема?))))
     
  3. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    ого класно
    завтра спробую.
     
  4. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    А швидкість руху хіба не впливає? Коли я їду швидко, то струмінь нижче, приходиться вище ставити. Але коли стоїш, то струмінь тоді дуже високо, приходиться ставити нижче. Щось середнє не знайшов поки.
     
  5. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    відповім всім одразу, як робив я.
    1. відміряв з зовнішньої сторони скла точки, поставив маркером мітки.
    потім сів за кермо, і ці самі кружечки наніс маркером з внутрішньої сторони скла (щоб не змивалися при регулюванні).
    2. для регулювання я використовував рідину в повному боєкомплекті, тобто з добавкою омивача скла. бо з омивачем вода трохи жирнувата, і насос крутиться жвавіше, і відповідно сильніше качає. на простій воді без омивача такого напору не буде. також не варто міняти потім склад води, тобто на якій регулював на такій і катайся, бо з омивачем/без омивача тиск води різний і відповідно по різному поливає.
    3. заводжу машину на холостий хід (бо просто на включеному запалюванні тиск води не той), піднімаю щітки догори (щоб не змивали воду і було видно куди воно б"є), і пробую поливати.
    4. саме регулювання проводжу англійською булавкою, великою, щоб діаметр голки був майже такий як діаметр отвору (тоді регулювання відчувається). У неї міцна сталь і вона не гнеться. канцелярська скріпка гнеться.
    5. добре коли є помічник. він поливає а ти регулюєш. якшо ні, то трохи ходиш туди сюди. хвилин за 10 всі точки на місці. опускаєш щітки і пробуєш.
    6. миє все бездоганно. до цього грішив на щітки, а виявляється справа не в них.

    на швидкості нічого не міняється. нижні точки не міняються, бо вони короткі і швидкість на них майже не впливає, а верхні може й трошки знижуються, але вода на швидкості під тиском повітря миттєво рветься вгору і тим самим в момент проходу щітки по склу перебуває саме в потрібному місці. за це не переживайте, німецькі інженери все це прорахували.

    з.і. ну і не дуже захоплюйтеся поливанням, бо озирнутися не встигнете, а вода в бачку вже закінчилася.

    успіхів у регулюванні.
     
    Останнє редагування: 4 гру 2010
  6. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Цікава інформація!!! Попробуй на Гольф2
     
  7. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    От відрегулював сьогодні... Доречі дякую за пораду з помітками фломастером, я б певно інакше довго хаирвся...

    Але от наразі шось незрозуміло чи краще, чи гірше. Якось ніби непогано чистить, але і не то шоб вах вах))))
    Принаймні я помітив один недолік як на мене... Як тіки починаєш прискати перший підйом двірниками іде повністю насухо, і весь струмінь води валить прямо в щітку.
    В миене виставлено було майже так само але зі зміщенням стрменя вліво (якшо з салону дивитися) і трошки вище, в результаті двірник від половини свого шляху йшов вже по мокрому склі.
    А зараз шось поки неясно, не скажу шо мені не подобається, але не в захваті покишо, поїжжу пару днів побачу, там відпишуся. Наразі не мокро шоб перевірити в умовах.
     
  8. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Щоб не піднімати щітки, - можна ричаг натискати від себе (тоді просто прискається рідина, без руху щіток).
     
  9. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    нажаль в пассатх такої системи немає. що для мене було дивно бо коли я їздив на брата с200 то там така система що від себе жмеш і лється вода. хіба в мене цей ричаг зламаний.
     
  10. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Хм, в мене б4 96 року - така штука присутня, можливо це залежить від року авто, бо сумніваюсь, що це додаткова опція :).
    Є ще одна думка - в мене програмоване реле 99, може воно має таку опцію...
     
    Останнє редагування: 4 гру 2010
  11. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Ну, як то кажуть, я на авторство не претендую. Найшов в мануалі. Мене особисто все влаштовує, а як кому - не можу знати.

    На гольф 2 такої інформації нажаль немає.
     
    Останнє редагування: 4 гру 2010
  12. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    та ні сумніваюся тут реле ніпричому ))
    в мене в б3 ручка не рухається від себе сам важіль не подається. тут не від електроніки залежить.
    але знаю що таке є в переважній більшості авто.
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А помоєму в меншості...
    Таке тіки в седанах є. Іто в рідких випадках.
    Якшо ручка двірників стоїть від універсала. Тоді при натисканні ручки на себе вмикаються двіркники і обмив. при натисканні від себе тіки обмив.
    В універсалі при натисканні від себе вмикається обмив заднього скла і двірник заднього скла.
    В седані ззаду двірника нема, тому якшо ручка від універсала тоді можливий такий варіант.
    В переважної більшості ж седанів ручка просто від себе не рухається. Це тіки 3й випадок чи 4й такий що я чув.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)