знайшов в ельзі цікаву інформацію. параметри, як треба виставити оприскувачі, щоб лобове скло добре омивалося. після регулювання - реально чисте скло. інформація подана для В3/В4. Якщо буде цікаво під інші машини, пишіть, спробую виложити.
Ухти, дякую! Ато я парюсь завжди куда їх направити, бо фігово омиває))) Одна проблема - як так виставти))) Мене вкурвлює, чуть опустив ніби воно в сам низ б"є, чуть підняв - вище даху... А як фари виставляти там нема?))))
А швидкість руху хіба не впливає? Коли я їду швидко, то струмінь нижче, приходиться вище ставити. Але коли стоїш, то струмінь тоді дуже високо, приходиться ставити нижче. Щось середнє не знайшов поки.
відповім всім одразу, як робив я. 1. відміряв з зовнішньої сторони скла точки, поставив маркером мітки. потім сів за кермо, і ці самі кружечки наніс маркером з внутрішньої сторони скла (щоб не змивалися при регулюванні). 2. для регулювання я використовував рідину в повному боєкомплекті, тобто з добавкою омивача скла. бо з омивачем вода трохи жирнувата, і насос крутиться жвавіше, і відповідно сильніше качає. на простій воді без омивача такого напору не буде. також не варто міняти потім склад води, тобто на якій регулював на такій і катайся, бо з омивачем/без омивача тиск води різний і відповідно по різному поливає. 3. заводжу машину на холостий хід (бо просто на включеному запалюванні тиск води не той), піднімаю щітки догори (щоб не змивали воду і було видно куди воно б"є), і пробую поливати. 4. саме регулювання проводжу англійською булавкою, великою, щоб діаметр голки був майже такий як діаметр отвору (тоді регулювання відчувається). У неї міцна сталь і вона не гнеться. канцелярська скріпка гнеться. 5. добре коли є помічник. він поливає а ти регулюєш. якшо ні, то трохи ходиш туди сюди. хвилин за 10 всі точки на місці. опускаєш щітки і пробуєш. 6. миє все бездоганно. до цього грішив на щітки, а виявляється справа не в них. на швидкості нічого не міняється. нижні точки не міняються, бо вони короткі і швидкість на них майже не впливає, а верхні може й трошки знижуються, але вода на швидкості під тиском повітря миттєво рветься вгору і тим самим в момент проходу щітки по склу перебуває саме в потрібному місці. за це не переживайте, німецькі інженери все це прорахували. з.і. ну і не дуже захоплюйтеся поливанням, бо озирнутися не встигнете, а вода в бачку вже закінчилася. успіхів у регулюванні.
От відрегулював сьогодні... Доречі дякую за пораду з помітками фломастером, я б певно інакше довго хаирвся... Але от наразі шось незрозуміло чи краще, чи гірше. Якось ніби непогано чистить, але і не то шоб вах вах)))) Принаймні я помітив один недолік як на мене... Як тіки починаєш прискати перший підйом двірниками іде повністю насухо, і весь струмінь води валить прямо в щітку. В миене виставлено було майже так само але зі зміщенням стрменя вліво (якшо з салону дивитися) і трошки вище, в результаті двірник від половини свого шляху йшов вже по мокрому склі. А зараз шось поки неясно, не скажу шо мені не подобається, але не в захваті покишо, поїжжу пару днів побачу, там відпишуся. Наразі не мокро шоб перевірити в умовах.
Щоб не піднімати щітки, - можна ричаг натискати від себе (тоді просто прискається рідина, без руху щіток).
нажаль в пассатх такої системи немає. що для мене було дивно бо коли я їздив на брата с200 то там така система що від себе жмеш і лється вода. хіба в мене цей ричаг зламаний.
Хм, в мене б4 96 року - така штука присутня, можливо це залежить від року авто, бо сумніваюсь, що це додаткова опція . Є ще одна думка - в мене програмоване реле 99, може воно має таку опцію...
Ну, як то кажуть, я на авторство не претендую. Найшов в мануалі. Мене особисто все влаштовує, а як кому - не можу знати. На гольф 2 такої інформації нажаль немає.
та ні сумніваюся тут реле ніпричому )) в мене в б3 ручка не рухається від себе сам важіль не подається. тут не від електроніки залежить. але знаю що таке є в переважній більшості авто.
А помоєму в меншості... Таке тіки в седанах є. Іто в рідких випадках. Якшо ручка двірників стоїть від універсала. Тоді при натисканні ручки на себе вмикаються двіркники і обмив. при натисканні від себе тіки обмив. В універсалі при натисканні від себе вмикається обмив заднього скла і двірник заднього скла. В седані ззаду двірника нема, тому якшо ручка від універсала тоді можливий такий варіант. В переважної більшості ж седанів ручка просто від себе не рухається. Це тіки 3й випадок чи 4й такий що я чув.