регулювання УОЗ (запалення)

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Qwerty, 16 лют 2010.

  1. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Колеги! Порадьте хорошого майстра, який зміг би перевірити і відрегулювати УОЗ (запалення), так як це рекомендує ВАГ, тобто за допомогою комп"ютера. Дякую!
     
  2. anton

    anton Початківець

    Авто:
    PASSAT
    Мені перевіряли на Щирецькій навпроти Нової лінії( Інжектор сервіс).Було трохи збите,але виставити не змогли бо трамбльор приржавів намертво:bad:
     
  3. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    0976609159 Влодя. зробить швидко і добре в любому випадку
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Який в тебе код двигуна. не на кожному можна перевірити компютером. Але кожний двигун має свій кут запалювання.
     
  5. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Двигун abs
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе контролер тільки корегує запалення і то тільки тоді коли стоять датчики детонації. виставляти треба звичайним стробоскопом по мітці на маховику. Таке роблять всюда.
     
  7. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Народ підкажіть по двигуну ALM, 1.6.
    Симптоми які мене бентежать:
    - коли стартуєш то є провал, набирає обороти а коли появляється навантаження то скидає, зихлинається
    - коли включаєш кондюк то та ж ситуація, захлинається а тоді працює добре

    Питання:
    1. Який кут повинен бути? Зараз стоїть 9 а програма показує шо повинен бути 1..7.
    Кабель є, програма є, права рука є
    2. В книжці вказано що для виставлення положення колінвалу необхідно зрізаний зуб виставити до мітки, але в мене їх дві :D

    Хто має такий двигун, підкажіть яка з них правильна, правіша чи лівіша? більша чи менша :nea:. Зараз стоїть на лівій більшій. Пробував ставити на праву але тоді двигув працює як запорожець і виставити кут 7-8 просто нереально.

    Датчик детонації присутній.

    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 4 лис 2012
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В теебе запалювання виставляє комп... Можливо мітки збились.... щоб виставити дивись сюди
    [​IMG]
    взагалі треба грамотно продіагностувати.... як не даш ради дзвони поможемо
     
  9. шейк

    шейк Active Member

    Авто:
    гольф 3
    мені регулював kym, я задоволений
    все зробив скоро і професійно
     
  10. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Такий малюнок я бачив, як бачиш в мене на фото в мене дві мітки.
    Догадуюся що більша мітка це те шо треба. Компютер виставляє випередження відносно кута виставленого для холостого ходу, слухає детонацію, може ше нюхає гази:D. Але якшо кут холостого виставлений неправильно то решта теж буде не альо.
    Поправте якшо не правий.
    В одній книжці по кадді писало 8 град, в програмі написано 1..7 град, в мене краще працює на 9 градусів. Якщо ставлю на 8 град то в момент включення кондюка може заглохнути.
    Тобто зараз актуальним є кут запалення.

    Є ще засічка на шківу 2, яка не співпадає із зрізаним зубом.:nea:
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не буває кут запалення ХХ. розподільчий вал і для ХХ і для інших режимів однаковий...))))))).
    Для твого двигуна кут 6+/-1 градуса.... і його неможливо механічно змінити, якщо все правильно виставлено. Якщо в тебе не так то значить зуб пересточив, або ти там щось нахімічив. І не лазь в базові установки поки не зрозумієш що робиш... можеш спалити двигун. Занадто раннє запалювання може попалити клапана, або дюри в поршню поробити
     
  12. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Над кутом запалення ХХ, маю на увазі на скільки градусів йде випередження подачі іскри на ХХ а не вал на скільки скручується:mocking:
    Кут випередження міняється в залежності від режиму, детонації і мабуть лямбда зонда.

    Зуб не перескочив, нічого не хімічив, хіба попередній німець шото нахімічив.
    Міняли ремінь і поставили так само.
    В базових настройках теж не міняю:morning1:

    Я міняю кут трамбльора, відповідно міняється кут випередження подачі іскри.
    Він здається називається Throttler angle. Ось цей кут і треба налаштувати.

    ПС. Знайшов корисну інфу, попробую.
    1. Зайти в режим 04
    2. Компютер доведе мотор до 1400-1600
    3. Перевіряємо кут, повинен бути 8град
    4. Відрегулювати при потребі.

    Попробую коли зможу.:yahoo:
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Здається що або я або хто інший буде мати роботу....))))))
    Ну поперше не Throttler angle, а Throttle angle, - кут відкриття дросельної заслонки..... коли крутиш трамблером збиваєш запалення і компютер хоче ліквідувати твоє крутіння і міняє параметри вприску.
    Блін --- люди будьте серйозні.... хоча б перекладачем користуйтесь коли не розумієте термінів. Зараз тобі хлопаки з форуму розкажуть що думають про те все
     
    Останнє редагування: 5 лис 2012
  14. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Це точно. Якщо вже наламаю то приїду до тебе точно.
    :D Оце я загнув. :bad: А я то думав що це кут запалення, блін, і був такий впевнений що не перекладав.

    Дякую за пояснення.
    Про Throttle соррі писав по памяті.

    Але факт що машина ще їде мене втішає, значить можна мучити.
    Питання лишається актуальним, як виставити трамбльор. Це єдине що було збите при заміні мотора. Мітки колінвала і розподільчого стоять чітко.

    Kym, дай ще на цн відповідь і я їду до тебе, надіюсь їду :yes:
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Трамблер повинен ставати бігунком на перший циліндр.... Значить на корпусі повинна бути мітка.
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Дякую, ти не даєш мені вбити моє авто. Буду пробувати.
    Як в тебе там написано "Хто шукає той находить."
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)