Колеги! Порадьте хорошого майстра, який зміг би перевірити і відрегулювати УОЗ (запалення), так як це рекомендує ВАГ, тобто за допомогою комп"ютера. Дякую!
Мені перевіряли на Щирецькій навпроти Нової лінії( Інжектор сервіс).Було трохи збите,але виставити не змогли бо трамбльор приржавів намертво
Який в тебе код двигуна. не на кожному можна перевірити компютером. Але кожний двигун має свій кут запалювання.
В тебе контролер тільки корегує запалення і то тільки тоді коли стоять датчики детонації. виставляти треба звичайним стробоскопом по мітці на маховику. Таке роблять всюда.
Народ підкажіть по двигуну ALM, 1.6. Симптоми які мене бентежать: - коли стартуєш то є провал, набирає обороти а коли появляється навантаження то скидає, зихлинається - коли включаєш кондюк то та ж ситуація, захлинається а тоді працює добре Питання: 1. Який кут повинен бути? Зараз стоїть 9 а програма показує шо повинен бути 1..7. Кабель є, програма є, права рука є 2. В книжці вказано що для виставлення положення колінвалу необхідно зрізаний зуб виставити до мітки, але в мене їх дві :D Хто має такий двигун, підкажіть яка з них правильна, правіша чи лівіша? більша чи менша . Зараз стоїть на лівій більшій. Пробував ставити на праву але тоді двигув працює як запорожець і виставити кут 7-8 просто нереально. Датчик детонації присутній.
В теебе запалювання виставляє комп... Можливо мітки збились.... щоб виставити дивись сюди взагалі треба грамотно продіагностувати.... як не даш ради дзвони поможемо
Такий малюнок я бачив, як бачиш в мене на фото в мене дві мітки. Догадуюся що більша мітка це те шо треба. Компютер виставляє випередження відносно кута виставленого для холостого ходу, слухає детонацію, може ше нюхає гази:D. Але якшо кут холостого виставлений неправильно то решта теж буде не альо. Поправте якшо не правий. В одній книжці по кадді писало 8 град, в програмі написано 1..7 град, в мене краще працює на 9 градусів. Якщо ставлю на 8 град то в момент включення кондюка може заглохнути. Тобто зараз актуальним є кут запалення. Є ще засічка на шківу 2, яка не співпадає із зрізаним зубом.
Не буває кут запалення ХХ. розподільчий вал і для ХХ і для інших режимів однаковий...))))))). Для твого двигуна кут 6+/-1 градуса.... і його неможливо механічно змінити, якщо все правильно виставлено. Якщо в тебе не так то значить зуб пересточив, або ти там щось нахімічив. І не лазь в базові установки поки не зрозумієш що робиш... можеш спалити двигун. Занадто раннє запалювання може попалити клапана, або дюри в поршню поробити
Над кутом запалення ХХ, маю на увазі на скільки градусів йде випередження подачі іскри на ХХ а не вал на скільки скручується Кут випередження міняється в залежності від режиму, детонації і мабуть лямбда зонда. Зуб не перескочив, нічого не хімічив, хіба попередній німець шото нахімічив. Міняли ремінь і поставили так само. В базових настройках теж не міняю Я міняю кут трамбльора, відповідно міняється кут випередження подачі іскри. Він здається називається Throttler angle. Ось цей кут і треба налаштувати. ПС. Знайшов корисну інфу, попробую. 1. Зайти в режим 04 2. Компютер доведе мотор до 1400-1600 3. Перевіряємо кут, повинен бути 8град 4. Відрегулювати при потребі. Попробую коли зможу.
Здається що або я або хто інший буде мати роботу....)))))) Ну поперше не Throttler angle, а Throttle angle, - кут відкриття дросельної заслонки..... коли крутиш трамблером збиваєш запалення і компютер хоче ліквідувати твоє крутіння і міняє параметри вприску. Блін --- люди будьте серйозні.... хоча б перекладачем користуйтесь коли не розумієте термінів. Зараз тобі хлопаки з форуму розкажуть що думають про те все
Це точно. Якщо вже наламаю то приїду до тебе точно. :D Оце я загнув. А я то думав що це кут запалення, блін, і був такий впевнений що не перекладав. Дякую за пояснення. Про Throttle соррі писав по памяті. Але факт що машина ще їде мене втішає, значить можна мучити. Питання лишається актуальним, як виставити трамбльор. Це єдине що було збите при заміні мотора. Мітки колінвала і розподільчого стоять чітко. Kym, дай ще на цн відповідь і я їду до тебе, надіюсь їду
Дякую, ти не даєш мені вбити моє авто. Буду пробувати. Як в тебе там написано "Хто шукає той находить."