реле четверте у верхньому ряді не знаю за що відповідає, стріляє так як та штука на кухні шо викор замість сірників, знімаю і все ок, реле пробував міняти, кажуть замикає десь шось, от таке прохання до тих хто буде на зїзді і шаре в електриці візьміть з собою тестер, і йому буде надана можливість побавитися з ним на моїй машині
Ну якщо в бензинових і дизельних однаковий блок реле і запобіжників то четверте у верхньому ряді і рахувати зліва направо - то це реле індикатора вибору передачі. Точніше навіть не реле а цілий електронний блок. Наскільки я розумію воно використовується для вказування на перемикання на вищу передачу в приборках з витратоміром. На жаль маю схеми лише для бензинових версій гольфів
В мене подібна фігня,але не стріляє,а жужить реле поворотів,коли включаю поворот перестає жужати... Саме не приємне в тому всьому що покази тахометра "стрибають" + не паше індикатор бензи і температури мотору, деколи, само по собі, перестає жужати, вся індикація відновлюється. Стоїть оригінальне Хелловське реле,розібрав,з вигляду з ним все ок,купив інше topran, кажуть Germany, та сама фігня... Коли витягаю ту релюшку не жужить,але покази приборів всеодно поводяться як описано вище.
На рахунок скачків приладів - судячи по схемах, причиною може бути стабілізатор напруги. Не факт, що він згорів, можливо погане з"єднання десь в самій приборці біля нього. Інший варіант - поганий контакт з мінусом.
Стабілізатор напруги в щитку поміняв десь 3 місяці тому як раз по причині що не показувало температуру мотору і бензу,хоча до того з тахометром все було ок,після заміни все було добре,а 2 тиждні тому почалося. Знаєш де то дивитись?, Будеш завтра на з"їзді?
На з"їзді буду, можу взяти з собою тестер і ел.схеми. Але треба буде витягувати щиток приборів щоб глянути на стан контактів біля стабілізатора. До речі - а лампочка покажчик дального світла працює?
На з"їзд тоді не вийшло приїхати, проблема так і не вирішена... Коли пояснюю симптоми компетентним людям, зразу кажуть - маса, але ніхто з тих електриків не має часу то робити..., невже це так складно? Може хтось знає людину яка може допомогти з тою проблемою?
все просто - це звичайний опір (поганий контакт) у колі керування реле. 99%, що він сидить у перемикачі споживача або на ножках самого реле (окислились). Спочатку треба уточнити чого саме цей датчик - поворота, витирачок, заднього ходу чи ще чогось. Далв зачистити контакти перемикача поворотів чи витирачок чи заднього ходу. Але для початку треба витягнути реле, що тріщить і зачистити його ножки. Успіхів.
Це реле поворотів,зачищав,лив вд-шку,купив нове реле... Не допомогло, кажуть маса,а що з нею робити, де шукати не знаю...
ну ж кажу тобі, зачисть контакти на вказівнику поворотів, там просто стерлися або забруднилися мідні пластинки.
подивися чи з нормальним зусиллям доторкаються контакти при фіксуванні ричага. Все має здатність зношуватися, а відтак зменшуватися