Не виключається карлсон. Думаю, що причина в реле. Підкажіть, будь-ласка, де воно розміщене (Джетта 2 1.6 D), як правильно діагностувати і якщо причина може бути в чомусь ще то в чому?
По вищеописаному все можливо самому робити. В мене 1,6Д, минулого року все по охолоджувальній перебрав, всі датчики міняв, кришку бачка, патрубки, той же датчик включення вентилятора(2-х і 3-х контактний), поки не зупинився на останньому - термостат. Якщо в когось з цим проблеми пишіть, буду радити.
Можливо..... треба зляти ОР ... відкрутити датчик.... закрутити.... заляти ОР ....розвоздушити і їхати... Ага ще треба мати ключ вроді на 24 або 27 або 32 в залежності який датчик
+1 Я б не зливав ОР. але обов'язково залишив би закручену пробку. Плюс тримав би шматку біля себе (провсяк випадок)
і я приєднаюсь до теми. отже підслинює в мене термореле(той ж датчик) і відповідно постійно працює вентилятор системи охолодження. під час стоянки треба фішку постійно знімати. отже питання до тих хто торгує зч - хто має на сьогодні-завтра таке реле оригінальний номер 1H0959481B але УВАГА цікавлять тільки такі виробники як ОРИГІНАЛ, BEHR, HELLA, NGK, BOSCH бо як показала практика всякі facet-и служать тільки одну зиму. і одразу ж питання вдогонку наскільки реально без зливу ОР замінити реле