Напишу про сьогоднішню неприємну пригоду з моїм авто. Як і завжди в п'ятницю, завантажив свого вірного Гольфа (1,6 ЕZ) з/ч-ми і вирушив у Львів. Багато хто чекав мене у Львові ! Приблизно церез 40км від Золочева Гольфік смикнувся 2-3 рази, оберти різко впали і він заглох. Що дав огляд : 1. Бензин є, і нікуди не витік. 2. Іскра лупить як дурна. 3. Комутатор підставив запасний (не заводиться) 4. Стартер крутить як кінь ! 5. Ремінь ГРМ цілий (при огляді із знятим верхнім кожухом) 6. Б-насос робочий. 7. З карбом все гут. 8.Оминув сигналку повністю. 9. Ну все що можна перевірив по кілька разів, свічки, котушку, трамблер і т.д. Нічого не знайшов, викликав кєнта-евакуаторщика і поїхав на сервіс в Золочів. Майстер з початку теж типових поломок не визначив, лише зауважив, що ремінь ГРМ трохи послаблений, і припустив, що він проскочив 1-2 зуби . Ну що ж вирішили його поставити на місце і підтягнути. І що ж за картина нам відкрилась ! Ремінь в одному місці підірвало, ніби його щурі погризли ! Натяжний ролік погнутий, на шківі-шестерні розпод.валу покоцані пару зубів. А причина - гайка, яка тримає натяжний ролік і яку 20т.км. назад, криворукі майстри впустили в кожух ремня ГРМ, при його заміні. Ця злощасна гайка так там і їздила, і чекала свого часу
напартачили,але від того ніхто незастрахований,буває,що якась невідома часточка ругулярно зявляється в непотрібних місцях
Та що тут скажеш, я того майстра проклинати не буду, бо прекрасно його розумію ! Цілий день замаханий, руки по лікоть в "дєрмі", ну і т.д. Впустив гайку - фіг з ним ! - прикрутив свою і все. Впала би та гайка на підлогу - і все було б чудово ! А так, курча, в кожух !
Тобі відверто кажучи пощастило! Я не дуже сильний по мотораш 1,6 та на 1,3 при обриві ременя гне клапана. Я більше ніж впевнений що якби через халатність майстра получилась така біда Ти б зараз нерозумів його. Та добре те що закінчується добре!
Ні. Звук роботи двигуна тут ні до чого. Гайка тупо лежала в кожусі ремня. Не літала там. При проїзді ями, могла "підлетіти" десь між ремнем і роліком її і затягнуло.
20тис трохи завеликий пробіг щоб в кожусі щось стілько часу було і не далося чути... Це принаймі рік півтора експлуатації. За звичай якщо щось попадає в кожух то до найближчого повороту не доїжджається.В кожусі досить все щільно і не має там дуже місця щоб щось лежало.... там все крутиться. Думаю що гайка просто відкрутилась з роліка... якщо на роліку була гайка то шукай де щось відкрутилось. Тим більше що порвало зуби шківа розпредвалу.... З самого низу до шківа не долетіло б нічого там за складний шлях... і гайка просто б порвала ремінь по дорозі. Гайки повинні бути спеціальні граверного типу, якщо інакша то могла відкрутитись...
Ремінь ГРМ мінявся 26.10.2010. Коли знімали кожух, то в той момент на підлогу випала гайка з сильно стертою одною гранню. На осі роліка гайка була закручена. Ну а місця під нижнім кожухом на гайку хватить ! Хоча самому дивно. Ну покалічило б шестерню колінвалу ! або шків-шестерню проміжного ! Але ролік і шест. розпрєдвалу ? ! ? Нонсенс.
Так і є за звичай падає в низ рве ремінь і калічить або сальнік колінівла, або саму шестерню колінвала.... чому полетіла до гори - питання ... закон Нютона каже падати в низ.... Скоріше всього вона десь взялась зверху - впала на ролік погнула і полетіла під шестерню розпредвалу, або навіть навпаки попала під шестеню розпредвала порвала зуби і впала вниз на ролік погнула і ролік заклинив ремінь, бо сама шестерня ремінь не заклинить ніколи