Ремінь ГРМ, або майстри-халявщики.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Green, 24 лют 2012.

  1. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Напишу про сьогоднішню неприємну пригоду з моїм авто.
    Як і завжди в п'ятницю, завантажив свого вірного Гольфа (1,6 ЕZ) з/ч-ми і вирушив у Львів. Багато хто чекав мене у Львові !
    Приблизно церез 40км від Золочева Гольфік смикнувся 2-3 рази, оберти різко впали і він заглох. Що дав огляд :
    1. Бензин є, і нікуди не витік.
    2. Іскра лупить як дурна.
    3. Комутатор підставив запасний (не заводиться)
    4. Стартер крутить як кінь !
    5. Ремінь ГРМ цілий (при огляді із знятим верхнім кожухом)
    6. Б-насос робочий.
    7. З карбом все гут.
    8.Оминув сигналку повністю.
    9. Ну все що можна перевірив по кілька разів, свічки, котушку, трамблер і т.д.
    Нічого не знайшов, викликав кєнта-евакуаторщика і поїхав на сервіс в Золочів.
    Майстер з початку теж типових поломок не визначив, лише зауважив, що ремінь ГРМ трохи послаблений, і припустив, що він проскочив 1-2 зуби . Ну що ж вирішили його поставити на місце і підтягнути.
    І що ж за картина нам відкрилась ! Ремінь в одному місці підірвало, ніби його щурі погризли ! Натяжний ролік погнутий, на шківі-шестерні розпод.валу покоцані пару зубів.
    А причина - гайка, яка тримає натяжний ролік і яку 20т.км. назад, криворукі майстри впустили в кожух ремня ГРМ, при його заміні. Ця злощасна гайка так там і їздила, і чекала свого часу :sad:
     
  2. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    напартачили,але від того ніхто незастрахований,буває,що якась невідома часточка ругулярно зявляється в непотрібних місцях
     
  3. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Та що тут скажеш, я того майстра проклинати не буду, бо прекрасно його розумію ! Цілий день замаханий, руки по лікоть в "дєрмі", ну і т.д. Впустив гайку - фіг з ним ! - прикрутив свою і все.
    Впала би та гайка на підлогу - і все було б чудово ! А так, курча, в кожух !
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Тобі відверто кажучи пощастило! Я не дуже сильний по мотораш 1,6 та на 1,3 при обриві ременя гне клапана. Я більше ніж впевнений що якби через халатність майстра получилась така біда Ти б зараз нерозумів його. Та добре те що закінчується добре!
     
  5. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
  6. Serh

    Serh Active Member

    Авто:
    VW Golf 2 1.6 TD 1991 р.
    а звучання мотора не змінилося після того як поміняли ремінь і там болталася гайка?
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    В "Чорні мітки" таких майстрів! Якщо не в курсі - скористайся пошуком.
     
  8. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ні. Звук роботи двигуна тут ні до чого. Гайка тупо лежала в кожусі ремня. Не літала там. При проїзді ями, могла "підлетіти" десь між ремнем і роліком її і затягнуло.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    20тис трохи завеликий пробіг щоб в кожусі щось стілько часу було і не далося чути... Це принаймі рік півтора експлуатації. За звичай якщо щось попадає в кожух то до найближчого повороту не доїжджається.В кожусі досить все щільно і не має там дуже місця щоб щось лежало.... там все крутиться. Думаю що гайка просто відкрутилась з роліка... якщо на роліку була гайка то шукай де щось відкрутилось. Тим більше що порвало зуби шківа розпредвалу.... З самого низу до шківа не долетіло б нічого там за складний шлях... і гайка просто б порвала ремінь по дорозі. Гайки повинні бути спеціальні граверного типу, якщо інакша то могла відкрутитись...
     
  10. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Ремінь ГРМ мінявся 26.10.2010.

    Коли знімали кожух, то в той момент на підлогу випала гайка з сильно стертою одною гранню. На осі роліка гайка була закручена.
    Ну а місця під нижнім кожухом на гайку хватить !

    Хоча самому дивно. Ну покалічило б шестерню колінвалу ! або шків-шестерню проміжного !
    Але ролік і шест. розпрєдвалу ? ! ? Нонсенс.
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так і є за звичай падає в низ рве ремінь і калічить або сальнік колінівла, або саму шестерню колінвала.... чому полетіла до гори - питання ... закон Нютона каже падати в низ.... Скоріше всього вона десь взялась зверху - впала на ролік погнула і полетіла під шестерню розпредвалу, або навіть навпаки попала під шестеню розпредвала порвала зуби і впала вниз на ролік погнула і ролік заклинив ремінь, бо сама шестерня ремінь не заклинить ніколи
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)