Хто регулював натяжку ременя ГРМ на Г2, двигун 1.3 карб. Знаю, що він натягується водяною помпою. Як саме виглядає дана процедура, на скільки воно складно і скільки часу займає, якщо хоч одна рука права))).
Знімається кожух приводного ремня з защолок. Шукаєш три болти кріплення водяної помпи, обережно попускаєш їх і прокрутивши корпус помпи натягуєш ремінь ГРМ скільки потрібно. Можлива невелика втрата тосолу.
Як правило при даних маніпуляціях рветься прокладка і починає протікати тосол, тому я рекомендую купити нову завчасно (пригодиться наступного разу), злити повністю тосол(щоб не текло по рукам і по ременю). Доречі питання навіщо тобі його підтягувати? Ставили новий? чи розтянувся старий? якщо старий то краще заміни бо ремонт голови дороге задоволення. Натяг я перевіряв таким чином: повертав ремінь на 90град. в самому довшому прольоті за допомогою двох пальців (перекручуючи його) або звісно за допомогою приладу з вимірювання натягу, і до заміни більше не підтягував.