Ремінь привода Гольф 2 1.3 бензин 88 рік роліка нема, цікавлять прості відповіді на прості питання 1 ціна заміни 2 як часто то треба міняти 3 що буде як він порветься 4 чи правда те , що його треба міняти коли починає свистіти ремінь генератора , якщо ремінь привода і генератора мінявся в один день 5 чи правда те , що його треба міняти раз в 49.999 прості питання як можна дайте відповідь 6 Ну і відповідь по дублюванню останню тему такого плану знайшов за 2006 рік то не варіант , ціни з того часу інші , і багато відповідей нема , всім дякую
Був рік тому порвався на 1.8, то мені обійшовся сам ремінь 140 грн (на базарі казали з якісних). А що буде як він порветься - та як мінімум заглохнеш:D.
Клапана гнуться на 1,3, якщо рве ремінь. Точного пробігу для заміни по регламенту не знаю, дивися по стану ременя. Історія про заміну ременя ГРМ, якщо свистить ремінь генератора це смішно, сам подумай.
Привіт. 1 Заміна ременя 100-150 грн. 2 Міняється через 50тис - при умові нових зірок . 3 Так , як машина старша і зірки підношені то 20 - 25 тис. І ще - пора повертати жиклер.
значить ситуація така проїхав 20.000 , ремінь генератора поміняв як дам за роботу 200 грн , і ще поставлю зверху , якусь файну флящину і закуску , то так те питання вирішим , бо я ніде того жикльора не годен знайти
Та дав Тор по доброті душевній свій жикльор в карб Ваське. А вася оказався повним Васьою і жиклера не віддав.
це я зрозумів) я мав на увазі, який розмір жиклера? може якийсь економніший? в мене ж теж 2Е3 стоїть)
Привіт. Звичайний жиклер холостого ходу (повітряний - той , що зверху закручується. ) А економія добувається регулюванням карба і зміною манери їзди.
також цікавило таке питання,в мене теж 1.3, але я читав в книжці по гольфах і джетах, шо нічого там не станеться і нікого там бити не будуть))) так що я вирішив їздити до смерті... того ремня)) і ще там писало що клапана б'є тилько на старих моторах якихось 1.5 доречі найшов
Цікавить таке питання: ремінь ГРМ зсунутий з шестерні на 1 мм в сторону голови, наскільки це погано? Попередній ремінь так відїздив, особисто в мене 3 тис, слідів спрацювання, надривів із-за того не побачив. Роліки відсутні, натяг відбувається помпою.
воно мене далі мучить((( експерементував: ставив по центру шестерні, заводив двигун і поки доходив до капоту - ремінь в попередньому положенні, тобто 1 мм зліз з шестерні. Далі газував, працював на холостих - стабільно в одному положенні. Багато шукав в неті, то знаходив, або ремінь злазить аж до тертя об кожух і поступово знищюється, або в іншу сторону. Мій ремінь і попередній жодних візуальних слідів пошкодження не мали і не мають. В тих випадках радили міняти зразу все: ремінь(може брак), шестерні (спрацювання), ролік (брак, але в мене відсутній), помпа(як варіант, погано прикручена, або є виробітка підшипника). Є один нюанс:в мене Гольф 2, 1,3 був, поставив 1,4 від Гольф3 із заміную розпредвалу з мого 1,3 (на ньому є маховик для бензонасосу). Може вал биступає більше на той 1 - 2 мм? І як варіант по заміні, думав почати з шестерні розпредвалeу, бо з неї злазить. І тут стикнувся з наступним: в мене стоїть 030 109 111B і в екзісті показує, що є тільки оригінал, а на іншому сайті, що є замінник SWAG 30 04 0005, але в свою чергу якщо забити в пошуковик екзісту номер замінника, показує 030 109 111С, і в сумісності немає мого двигуна((( Чи взаємозамінні 030 109 111B і 030 109 111С? П.С. чи залишити, як є, перевіряти стан ремня кожних 1000 км і їздити, бо навіть, якщо це зменшить термін служби ремня до 20 тис, то мені не страшно - вистарчить на 3-4 роки П.С.С двигун ABD
не звертай уваги поки не почне терти- на старих машинах з 10 машин таке на 6-7. Терти може почати через 100 -150 тис, або взагалі ніколи (але то треба в живу подивитись на скільки скривлено). причина- виробітка верхньої і/або нижньої шестерні які тягнуть ремінь. виробітка посадки розпредвала в районі 1 циліндра.+ плюс кривизна самої ГБЦ і блока циліндрів. Всі ці елементи більше чи меньше в сумі впливають на положення ремня на шківу
доречі так і не відписав , я виїздив на тому ремні 30.000 міняв через те шо він попустився , чого він попустився до тепер не знаю , але висновок такий ремін ГРМ виїздив 30-35 тисяч , коли він мінявся , я зрозумів що ше 10-20 тисяч міг тільки так їздити , зчого зробив такий висновок , ремінь був як новий , ні тріщин ні потертості нічого, 30-35 тисяч за моїми підрахунками 40-50 тисяч можна їздити на тих ремнях , фірма бош , ще одне показав того ремня на Алексі , спеціалісти сказали , шо він витримав 10-20 тисяч тільки так