Привіт всім !!! До недавна був в мене в салоні дуже підозрілий грюкіт, поприслухувавшись , виявив що то гримлять водійські двері в районі нижньої петлі. Так ось на ці вихідні надумав щось з тим зробити. Далі короткий опис виконаної роботи: 1. Спочатку зняв двері, двері знімаються за відкручуванням двох болтів на петлях і одного на обмежувачі відкривання дверей. В нижній петлі був доволі сильний люфт. 2. Далі був марудний процес вибивання штифта з петлі. Він ніяк не хотів зрушуватись з місця. При вибиванні використовувались ось такі лещата та молоток Спочатку зрушили його з місця за допомогою здоровенних лещат а далі молотком з усієї дурі. І чудо - він поліз. Причиною стуку був ізнос штифта і петлі. 3. Було вирішено розсвердлити петлю і запресувати втулку а також зробити новий штифт. 4. Втулку для петлі зробили з бронзи причому зробили її у формі гриба, щоб запобігти люфту як горизонтальному так і вертикальному, штифт був зроблений з старого клапана. 5. Забивається втулка в петлю. Встановлюється петля на місце, забивається новий штифт. Після чого штифт треба було якось закріпити, оскільки розклинити його було дуже важко(всетаки сталь в клапанах серйозна) то було вирішено прихватити його напівавтоматом до петлі. 6. Двері ставляться на міце і - чудо, ніякого стуку і люфту. Робили двоє з батьком потратили десь біля 4х годин. Якість фоток слабенька - фоткав телефоном
Відповідь: Ремонт дверних петель Зачьотна статейка.. молодец.. треба буде і собі таке шось зробити на досугє..
Відповідь: Ремонт дверних петель а мені часто не видно тих фоток, тільки одні хрестики де вони мають бути, підозрюю що багато хто таке саме бачить як я, тобто фоток не бачить...
Відповідь: Ремонт дверних петель Хм, дивно. Хоча це напевно питання до АДМІНІВ. Ау Адміни чого люди не бачать картинок?
Відповідь: Ремонт дверних петель Бачиш, Duke, то всьо через джетовські фари! От не поставив би їх - і всьо було чьотко.:-D :-D :-D
Відповідь: Ремонт дверних петель дивись є закономірність тільки я допишу в ту тему мартіні її зразу закриє !
Відповідь: Ремонт дверних петель на картинці тисни праву кнопку і вибирай "показать рисунок" якщо це не допомагає - звертайся до своїх адмінів чи провайдерів. 2 Duke: Чому ти вважаєш, що латунна втулка довго протримається?! Вона ж легше розклепується ніж сталь....
Відповідь: Ремонт дверних петель 2 scirocco тому що вона добре скользить по сталі тому і не повинна дуже стиратись, якщо ставити стальну, то сира сталь буде дуже погано по сталі скользити і буде стиратись, а калену сталь не було можливості обробляти . Доречі вкладиші на коленвалі здається ч латунні ч бронзові і навантаження там більші, і нічого - служать.
Відповідь: Ремонт дверних петель Якшо не видно картинок, то проблема може бути в такому: переважно ми користуємося форумом за адресою http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/ а та штука чомусь читає картинки з http://volkswagen.lviv.ua/forum/ , а ваш компутер думає шо це інший сайт, на якому ви не залогінені. Тому треба зайти на http://volkswagen.lviv.ua/forum/, залогінитись там і буде все показувати
Відповідь: Ремонт дверних петель Так, але це правдиво тільки при терті - а двері гуляють від вибивання - вага дверей компенсується дверним замком при закритті і налягає на завіси при відкриванні. Тобто виходить так, що двері тиснуть на завіси туди-сюди. Тому виникає різниця бокового навантаження а не навантаження тертя. Ферштейн?
Відповідь: Ремонт дверних петель ферштейн, шатун на колінвал також тисне вверх вниз окрім тертя коли вал провертається. ну і в кінці кінців, латунь і бронза легше обробляється, буде видно скільки протримається, а за нову петлю 15у.е жаба задавила віддати.
Відповідь: Ремонт дверних петель З шатуном ти правий, щоправда там велика площа і менша силу натиску. А крім того між поверхнями тертя завжди присутня масляна плівка. Що казати - практика покаже.
Відповідь: Ремонт дверних петель як зноситься - дам знати, але планую те саме робити з другими дверями.
Маю таку саму проблему. Хтось може підсказати хто реально може поміняти штирі в завісах.Вмене в дверці ц/з і ел/склоп