ремонт та регулювання pierburg 2e

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Player, 9 гру 2009.

  1. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Не можу знайти інформації по ремонту та регулюванню карба pierburg 2e. З моменту придбання авто не працює автоматичне пускове "устройство". Спочатку один раз до упора натискаю на акселератор і відпускаю, потім заводжу, але необхідних обертів не тримає - доводиться притримувати педаль газу поки не нагріється двигун. Я так розумію, що не закривається повітряна заслінка. В кого є відповідна інфа - будь-ласка скиньте на andrii115@rambler.ru!!!! Наперед дякую!!!
    P.S. Я в шоці, в Ніжині нема толкових карбюраторщиків які займаються іномарками (лише по ТАЗам)!!! :shok:
     
  2. Mishel

    Mishel Active Member

    Авто:
    Golf 3 2.0 16V 1994
  3. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Нічого конкретного не знайшов. САТ мав ці файли в PDF, якщо в кого є ті файли - скиньте на andrii115@rambler.ru
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дивись сюда
    http://vw-golf2.5go.ru/html/3_1_12_5.htm
     
  5. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Там по карбам pierburg 2e2 та 2е3, а в мене просто pierburg 2e (можливо я щось не так розумію, але вони і на вигляд відрізняються). :sad:
     
  6. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    в мене тоже такий, АЛЕ в тебе здається 2е3(бо мотор 1.3), а в мене 2е2(бо мотор 1.8)
     
  7. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Мій карб на вигляд відрізняється від карба 2е3!!! Не знаю що робити... (Не працює автоматичний пуск), а в місті нема шарящих карбюраторщиків...А ставити від вісімки совість не дозволяє!!! Хто що може порадити???
     
  8. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
  9. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    подивись чи цілівакуумні шланги які ведуть до діафрагми, яка регулює положення дросельної заслінки! Може діафрагма погана!
     
  10. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Походу в тебе карб 2Є3 ( той що на малюнку )
    Потребує регулювання пускового механізму , можливо заміни вакуумника .
     
  11. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Мої пізнання в регулюванні карба далекі від ідеалу, але мені здається що при пуску холодного двигуна спрацьовує автоматичне пускове устройство (позначене на малюнку під № 29) http://vw-golf2.5go.ru/html/3_1_12_5.htm . А до того устройства підключені шланги з охолоджувальною рідиною. Тоді виходить треба розбирати і дивитися саме цей пристрій??? Якщо я помиляюсь то вибачте! :sorry:
    Направте на вірний шлях, бо хочеться машинку до пуття довести! (а головне - не зашкодити їй)!
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    При холодному пуску в тебе не працює підсос (який на жигулях вручну виставлявся) Скоріше всього в тебе не працює термореле. Почни з нього.
     
  13. pop

    pop Початківець

    Авто:
    vw j2, vw g2.
    можете подзвонити до майстра по таких карбах, 097-64-78-108 пан Михайло. Мені робив і я задоволений ...
     
  14. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Дякую за пораду!!! Буду намагатись хоч в телефонному режимі проконсультуватись.
     
  15. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    усе правильно, в середині цієї штуки є біметалічна пружина яка при нагрітті(тосолом) розширюється але для холодного пуску вона діла не має(ТОсол), за пружиною є спіралька яка при холодному пуску нагріває пружину яка в свою чергу привідкриває повітряну заслінку. В мене та спіралька порвана, до неї веде дріт(там побачиш) може він переломаний!
     
  16. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Чому не має? Коли тосол холодний - біметалічна пружинка скручена - повітряна заслінка має бути закрита?!Після нагріву біметалічна пружина розкручується до 90 градусів - повітряна заслінка має відкритись. Мені здається що в мене при пуску двигуна (на холодну) не закрита павітряна заслінка, а тому я і підгазовую поки двигун не прогріється (збіднена суміш). Якщо це не так - поправте мене!
    На даний момент пошук можливих проблем супроводжується лише вивченням відповідної літератури, отримав запалення легень - до гаражу йти зась.:sad::sad::sad:
     
  17. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    [​IMG]
    Підсос може бути просто не відрегульованим. Заслонка закривається (відповідно відкривається) за допомогою біметалічної пружини, але щоб не переливало стоїть вакуумний пристрій, який приоткриває заслінку. Так от в мене зірвалася різьба на регуліровці того вакуумника (4 позиція) приходилося постійно підгазовувати. Інфу по регулюванні спробую знайти на компі, та скину.
     
  18. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    ти знімав фільтр, дивиися? І з якої б то радості вона мала б бути відкрити, якщо пружина не нагріта?
     
  19. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Дякую, що направив у потрібне русло (і вибач за некомпетентність)! При можливості відвідаю свого гольфа і спробую виявити де в нього болить...
     
  20. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Сьогодні нарешті заліз під капот своеї машинки та знайшов ваву.... Діагноз - не тримає мембрана пневмоприводу повітряної заслінки. Поки не знайшов де купити вакумник, а тому був змушений встановити стальний дротик (щоб під час прогріву йшло повітря). В результаті заводка та прогрів машини став набагато кращий. Щиро дякуб всім відгукнувшимся, що допомогли порадою.:):):)
    P.S. Хтось може мені підказати який номерок на тому пневмоприводі повітряної заслінки, бо дротик - тимчасове рішення (карб pierburg 2e3).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)