Зима була гарна, а весняні дороги ще кращі.Заїхав на діагностику і результат- заміна сал.блоків ричагів і підшипника ступиці.Маю "відпуск" з кризою до Паски, хочу занятись авто. Питання - при запресосовці нових сал.блоків їх треба чимось змазувати? Дяді ВАСІ в гаражах колись мастили мильною водою, зараз є ВД 40, що краще і чи є щось спец. для цієї процедури? Питання 2 - як виймаються датчики АБСів зі ступиці, вони просто запхані чи на якомусь клеї? Як тоді витягувати? Хто стикався з подібним, підкажіть.
-- , ходову роблю в одного майстра( вже років 8 мабуть )- ніколи не бачив, щоб він їх чимось мазав!!!! П.С. коли перепресуєш сайлен. і будеш прикручувати ричаг то обов"язково роби це на загруженій підвісці!!!
Думаю хто наважується на самостійну заміну то про той "секрет" вже знає, ще додам ,що самоконтр.гайки під заміну і дотягуються дин.ключем із зусиллям 50 Nm + дотяжка на 90град, ЕЛЬЗА рулить, а от про змазку там нема, тому і питаю чи треба. Стосовно датчика АБС там не все так просто і зняття ступиці в 80% проходить із ламанням того датчика.Він прикипає намертво а зняти його бажано перед вибиванням ступиці.
Коли міняв (2 роки назад) змазував "отработкой" (відпрацьованим маслом). Запресовувати дійсно легше. Поки не жалуюсь.