Народ, є таке питання: чи міняються в гольфі самі тормозні накладки на задніх колодках, чи потрібно міняти самі колодки?? Якщо можливо то яким чином і чим їх кріпити? А то вже старі зносилися до пределу і працюють тільки передні, а скоро ж зима...
Купи нові і нешукай на свій зад геморой!!! В мене таке враження, що людина перший раз бачить автомобіль і чує про гальма "КАМІКАДЗЕ"
Так, міняються. Якщо в тебе задні гальмівні колодки ще заводські то вони 100% стоять на закльопках. Відповідно можна наклепати накладки. Для цього найкраще по розміру можна підігнати з Таврії. Бажаю успіхів! П.С. Для тих хто не знає, скажу що колись наклепували не тільки барабанні гальмівні колодки а й диски зчеплення. В кого худий бюджет на утримання автомобіля, то я вважаю, що це нормально таке робити.
колодки з тавріїї рулять. бюджет до 20 грн за два колеса , але їх підпилювати треба на наждаку, вони трохи завеликі по довжині, по ширині не пам"ятаю. Юр, і ще одне, з лівого колеса на праве і навпаки комплект колодок не перекидається, я якось думав що взаємозамінні - мав клопіт
Щиро дякую хто дав хороші поради! З бюджетом зараз, думаю як і в кожного, не весело! Це ж не поршня з таврії...
В мене в гаражі мають бути старі колодки,можу дати Їх тобі (попробуєш наклепати).Але подумай краще,бо може вилісти боком,я згідний з РОСОМ. Якщо потрібно пиши в пп.
...головне не прогавити момент, коли колодка зiтреться i по диску почнуть шкрябати заклепки! Бо тодi помiняэш i колодки и диски! :-(
заклепки в колодках мають бути дюралеві, або інший м"який метал, вони стераються не гірше накладок. я наклепував і диск зчеплення і задні колодки, все працює чудово, хоча манера їзди у мене не тільки спокійна
По технології заклепка на приймає участі в гальмуванні вона необхідна для того щоб втримати накладку на колодці. А під час гальмування сила яка притискає колодку до барабана, притискає і накладку до колодки, за рахунок сили тертя вона нікуди не з"їжає. В мене старі колодки були клеїні, нові також, без заклепок. Можна накладки приклеїти до колодки за допомогою епоксидної смоли(вона витримує високі температури та перепади температур). Найкраще получиться клеїти поставивши колодки з накладками на колесо, одіти гальмівний диск і затягнути ручник, таким чином прижавши колодки з великим зусиллям до барабана, і залишити на сутки. Після зняти перевірити якість зклеювання(для недійності поклати колодки в духовку при температурі 100-150градусів, і просушити декілька годин), потім сміливо можна ставити на авто і кататися. Я колись пробував клепати, ще коли була таврія, то в мене колодки вийшли з горбиками(морська хвиля), звісно можливо то в мене так руки стоять, але наступного разу я клеїв. А накладки дійсно можна взяти таврійські, вони повинні йти з заклепками і бойками для заклепування, ну сверло то вже твоє має бути. Ніпуха!!!
привіт друзі! маю одну проблему: машина стояла в гаражі півроку,і от коли я хотів поїхати вона просто нерушає з місця - заклинило задні колеса. от зняв колесо подивився на барабан: поржавів\окислився, навіть незнаю як описати. одним словом - не крутиться. от і питання як вирішити таку проблему?зможу я зняти барабан чи то спочатку треба якось ті колодки розвсти? я тут не спєц... Дякую наперед
Для початку постав машину на "козлики"(так щоб від сильного дьоргання вона впевнено на них стояла) та незабудь повністю відпустити ручник. Викручуєш повністю гайку підшипників та виймаєш передній, на задній частині захисту (Круглий диск без номера) є отвір який повинен бути закритий заглушкою(показаний на малюнку теж без номера), от через нього намагаєшся підняти в гору "регулировучную шпонку 3"(вона ставиться в паз між колодкою та"нажимной штангой 8" розжимаючи колодки при їх зносі), шпонку 3 тягне до низу пружинка 2. Як тільки шпонка почала рухатися береш киянку(або через дерев"яну наставку) починаєш бити по гальмівтому барабані в горизонтальному напрямку,тобто від задього бампера до переднього і навпаки(маю на увазі не розмах а напрямок)при цьому піднімаємо шпонку 3 догори. Після таких фізичних вправ колодки повинні сісти, відпустивши гальмівний барабан. Можна ще попробувати перед даною операцією(за пару годин) через цей отвір за допомогою трубочки "залити" все ведешкою, але пшикати потрібно вгору.
dima1405 дякую за докладну підказку. нащастя все обійшлося простим стуканням молотка і пшиканням ведешки.