Їздив я з такою ось решіткою і горя не знав але обзавівся бедлукінг капотом і довелось знімати стару решітку і щось модне мутити. Купив ось таку решітку без значка але примірявши її на машину передумав ставити. Просто бедлук дотягувався впритул до центральної смужки решітки настільки, що відпав сенс у тій решітці. Недовго думаючи було вирішено мутити щось схоже як на цьому фото Такий варіант виконання (з сіточкою) виглядав дуже спокусливо. Не тому, що я фанат сіточок, а тому, що якраз з під бедлука нічого не мало би стирчати. Щілина між бедлуком і листвою решітки настільки мала, що сіточка якраз в тему. Тим більше чорна сіточка мала би об”єднати мої притемнені фари і мордочка мала б вийти симпатично агресивною. Було вирішено переробляти стару решітку. Зі старої решітки зняв металеву листву Далі робота йшла паралельно над пластмасовою основою і над листвою. Поскільки на старій пластмасовій основі були поломані більшість кріплень і ще вона була вся фарбована, то для проекту була куплена нова чорна пластмасова основа решітки. Все зайве з неї було вирізане розпеченим пістолетоподібним паяльником, а потім недоліки згладжувались високообертовою бормашинкою з шліфувальною насадкою (вибачте за відсутність фоток). Поскільки в деяких місцях залишилось замало пластмаси, то своєрідну рамку (саме на рамку стала подібна решітка після ампутацій) довелось зміцнювати скловолокнистою шпаклівкою GoldCar Glass. А паралельно заліплювався отвір від значка на металевій листві. Основний матеріал – таж сама словолокниста шпаклівка. Потім шпаклювання лицьової сторони Unisoft’ом і шліфування, зміцнення задньої частини в зоні колишнього значка і знов шліфування. Знов пластмасова рамка. Три алюмінієвих кутнички для кріплення сіточки у верхню частину рамки (ну там реально небуло куди шурупи вкручувати). Отвори в них для того, щоб коли будуть клеїтись до поверхні скловолокнистою шпаклівкою, щоб міцніше тримались. 2 маленькі – по краях (там в куточках є прямокутні ніші), великий – посередині А от і вклеєні у відповідні місця. Потім в цих пластинах будуть просверлені отвори для шурупів Тепер попередня притирка листви до основи решітки і примірка на автомобіль Але от і перша проблемка. Відкосики (ті що прилягають до фар) у нижній частині виявились заглибокими. В результаті сіточка не приляже повністю до листви. Дивимось проблемний відкосик на фото Бормашинка в хід і в результаті маємо завужені донизу відкосики з обидвох сторін решітки. І ще важлива річ – через значне потоншання рамки довелось в тонких місцях її армувати металевими прутиками (цвяхи без головок) під шпаклівкою. На фото можна побачити, що тепер сіточка буде прилягати до листви. Під час примірки сіточки середнє верхнє кріплення було перероблене. Точніше трошки укорочене і до нього додалась ще одна пластина з фольгованого склотекстоліту. І тепер сіточка не буде посередині прикручуватись шурупом, а буде красиво заходити в паз, що утворився між двома пластинами. А це безперечно додасть решітці кращого естетичного вигляду. Ну і нарешті preview решітки Наступний етап пофарбовано основу решітки з балончика в матово чорний колір; пофарбовано металеву планку для решітки фарбою Glasurit (в колір кузова) - робив маляр пульвером професійно; збірка решітки (металева планка накладається на пластмасову основу у відповідні місця кріплення); примірка і вирізання сіточки (матово чорний колір); монтування сіточки шурупами з широкими шляпками (внизу - в пласт. основу, зверху - в алюмінієві пластинки по краях); готова решітки і її виглад на авто (в авто стала в без особливих зусиль у стокові кріплення). Решітку завершено!
Відповідь: Решітка без значка (Golf 3) Borman, а капот де дістав? ...я теж таку мордочку планую робити просто...
Відповідь: Решітка без значка (Golf 3) Дивись сюди http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=1500&page=2
Відповідь: Решітка без значка (Golf 3) Тоді ще одне питаннячко: як з відкриванням такого капота? Замок прийшлось переробляти, чи реально відкрити і так?
Відповідь: Решітка без значка (Golf 3) Поки їжджу без решітки, то відкриваю без переробок, а далі буде видно. Потім мабуть доведеться трохи видовжити хвостик на замку.
... ну от і далі стало видно, що після встановлення решітки замок капота легко відкривається пальцем. Тільки тепер треба палець трохи глибше пропихати. Взагалі відкривається без напрягу, але для зручності можна трохи наростити хвостик відкривання.
Так ти вже встановив ту решітку чи далі їздиш беззубий??? Я дивуюся, як в людини може бути стільки терпіння, щоб таке зробити, а потім вистачає ще у мільйон разів більше терпіння, щоб цей витвір не поставити на авто Ріспект
Не забувайте ставити "+" (вибачте за нескромність) і давайте будемо дотримуватись правил розділу і згідно з ними обговорювати цю тему
Читаємо уважно тему!!! ... ну от і далі стало видно, що після встановлення решітки замок капота легко відкривається пальцем. Тільки тепер треба палець трохи глибше пропихати. Взагалі відкривається без напрягу, але для зручності можна трохи наростити хвостик відкривання.