Хочу реанімувати дротики, що з віком стали твердими. Йдеться про всі виводи на датчики, роз'єми і прочая. Електриків знаю, але от не в курсі, хто зможе зробити з акцентом на питанні якості роботи - зберегти кольори, не зменшувати поперечний діаметр провідника, давати кембрики, робити жгути, використовувати стяжки, давати правильну ізоленту, зберегти штатну довжину, щоб нічого не болталося, в той же час збереглася гідроізоляція контактів. ТД ТП.
Відповідь: Реставрація електрики під капотом. Хто підкаже? питанні якості роботи - зберегти кольори, не зменшувати поперечний діаметр провідника, давати кембрики, робити жгути, використовувати стяжки, давати правильну ізоленту, зберегти штатну довжину, щоб нічого не болталося, в той же час збереглася гідроізоляція контактів. ТД ТП.[/quote] иш чего захотел :shock: после всех мастеров что у тебя там покапались и твоих доработок там всяких соплей и тумблеров в салоне.:-?
Відповідь: Реставрація електрики під капотом. Хто підкаже? питання: розєми хочеш нові? де їх взяти? стару проводку знімеш? нову поставиш? сам? а на рахунок: тою ізолентою що треба, і з тим же квадратом, і з тими колорами то не велика проблема рішима!
Відповідь: Реставрація електрики під капотом. Хто підкаже? Ти там теж був, так що про соплі :-D нєнада.... Роз'єми в нормі. І чо би я тут писав тоді?:???: Яким квадратом?
Відповідь: Реставрація електрики під капотом. Хто підкаже? квадрат це по електричному (січення поперечного перерізу) я попробую знайти таких колорів дротики і такої квадратури, а потім дам відповідь чи то можна зробити! діло в тому що в проводці машини використовуються дроти з серії аналог якої руска серія ПВ4 (провод вініловий повишеной ізгибости) а в нас його знайти дуже складно особливо щоб він мав в середині волокно (для покращення зносостійкості при терті) і ще складніше знайти кольорові і з двома кольорами.