Реставрація Гольфа 2 - є смисл?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем kashmir22, 12 вер 2012.

  1. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    потрібно зробити видалення невеличких ржавчин, можливо поміняти амортизатори(пружини), прибрати всі люфти в механізмі переключення передач, забрати скрип панелі і деяких деталь салону, знизу все почистити і запустити мовільом. Є людина яка б з тим всім побачилась? і чи є смисл?скільки то все може обійтись? чи простіше продати його і купити щось новіше? Дякую



    сидіння від 3-го гольфа сам поставлю(переварю).
     
  2. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    ну що ніхто не підскаже? і чи є такі люди
     
  3. ROS

    ROS Аксакал

    Авто:
    Renault Espace 2.0; Opel Vectra B 1.6; Toyota Celica GTi 1.8; Honda Dio 35; ІЖ Ю; Тула
    Клубна карта:
    000035
    Знаєш, якщо людина сумнівається в своїх проступка, то краще нічого не робити!!!!
    Продаш як є, докладеш трохи рупій і купиш авто без того всього, що описано в першому пості.
    Перш за все машину треба любити, а не робити тяп-ляп і на базар! Гольф 2-це культовий автомобіль, який вимагає до себе уваги і шани!
    А що там бачитися, закочуй рукава і вперед.....
    Ні, є каса то продавай і докладай!!!
     
  4. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Підтримую RОSа на 1000% ! ! !
    А автору теми скажу :
    в переліку робіт вказаних в стартовому пості не реставрація, а звичайнісінький перелік типових робіт для старого авто. Будь-якого.
    Це не реставрація.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    відкрив тему про кузов в розділі про двигуни і дивуєшся чого тобі ніхто нічо не підказує :)
     
  6. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Наскільки свіжішу машинку Ви маєте можливість придбати? НА 5ть років молодшу? на 10ть? 20ть? Якщо на 20ть то немає ніякого сенсу в "реставрації" а замінити стійки, ходову всерівно прийдеться, сідухи від Г3 ніхто не оцінить (краще знайдіть з Г2 в гарному стані).
    Реставрація це ніби хобі, доведення авто до ідеалу на це потрібно терпіння, сили і час. Те що Ви описали це просто підтримка життєдіяльності авто (розхідники).
     
  7. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    якщо продам то реально буде в мене 8000-9000 штук зелених, щось можна взяти достойне?
     
  8. YuraRut

    YuraRut Active Member

    Авто:
    VW Golf II був :( Шкода Октавія А5
    ВАЗ 2109 з салону )))
     
  9. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    пижика 307, октавія, ланцер.. варіантів є багато
     
  10. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    від того що ви його підлатаєте він непродастся так аби окупити ваші витрати 100%ково,а за ці гроші можна і Б4 пассат і трохи лишеться а це на 6-7 років новіше авто і питання а гольф дизель?
     
  11. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Я міг теж дорожче авто купити. А для чого викидувати гроші. Вже пів року доводжу до розуму по трохи. Є результат і він мене тішить.
    А машину дійсно треба любити
     
  12. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    тоді незадавай дурних питань і шукай майстра і буде тобі щастя
     
  13. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    ні, бензин 1.6
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Хлопці не ображайтесь але купувати Б3 на 6-7 років молодший, хоча судячи по рокам Г2 автора теми це 2-3роки різниці, як на мене немає ніякого сенсу. Краще дійсно купити той самий пижик, чи міцик, можливо сеат але рекомндувати міняти шоло на мило це..... Доречі в чому різниця між Г2 та Б3? (відкидуємо кузов) а ні в чому: такаж ходова, такіж двигуни та КПП, такаж проводка, кузова так само "сокирою" роблені (маю на увазі аеродинаміку). Та банально приїдьте до дівчини, чи на роботу, чи до батьків на Г2 (Б3) в ідеалі і на томуж лансері 9тому на Вас по різному дивитись будуть (проводять одинаково:)). Після того як я купив свіжу реношку (дешевше ніж Б3) на мене по іншому дивляться замовники (займаюсь монтажем граніта, мрамора), почувши ціну вони недають катигоричного ні, а починають торгуватися бо розуміють що авто свіже а отже майстер непоганий (принаймі надіюсь що непоганий:)) і потрібно прикласти сил щоб заробити та дозволити купити собі таке авто.
    Народна мудрість: зустрічають по дежині а проводять по уму. Тому моя рекомендація автору теми шукай варіанти що підходять тобі по грошах, читай відгуки автовласників, дивись результати краш тестів і купуй варіант який тобі по душі (світові виробники роблять якісні авто).
     
    Останнє редагування: 25 вер 2012
  15. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Нє. Ти не правий.
    Круто приїхати, як ти кажеш, до дівчини чи до замовника, на Гольфі 2 !
    Але такому, як наприклад в Pazzi_tiff :
    [​IMG]
    Ти будеш, Діма1405, здивований, але ще кручє буде приїхати на Гольфі 1, такому, як в Олега М. !
    Повір, це замовники оцінять ! Ну і дівчина, якщо правильна, теж !
    Хоча дуже багатьом, в нашій країні подобаються "ренохі", диво-сенси, шансон і Вєрка Сердючка.
     
    Останнє редагування: 25 вер 2012
    • Подобається Подобається x 1
  16. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    100%згоден ,але кожен аргумент в певний час і певний момент має свою вагу тому,що саме робити і яким чином поводитись вирішувати не нам а kashmir22 сам мусить оприділитись чого він хоче,і до чого йому душа лежить,а те що людина вагається означає непевність ,тому ми просто маємо надати людині різнобічну інформацію щоб вона отримавши інформацію від нас,мала можливість зробити свій правильний вибір
     
  17. Green

    Green Місцевий

    Авто:
    Golf Mk2
    Згідний. Як не лежить душа до олд-карів, до їх збереження і відновлення, то краще купити рено, сенс, таз чи авео. І тішитись - "бо то є нова машина".
    Я пройнявся олд-карами коли трохи побув на заході. Надивився там на Е-Тyре, Каfеr, Мustаng, Еl Саmіnо, Т2, Т1 і т.д. і т.п.
    Їздити на відреставрованих таких авто - це мегакруто !
     
  18. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    згоден тому і кажу кожному своє,в мене мрія наприклад мали нелише авто з салону , але і переробити свій Т3 на Туристичну каравеллу дизель 4х4 в ідеалі і оригіналі
     
  19. kashmir22

    kashmir22 Початківець

    Авто:
    GOLF 2, 1989р, hyundai matrix 1.6 2006
    в скільки я попаду якщо хочу зробити такого типу як в пазітіфа? і в кого то можна робити? чи самому лиш?
     
  20. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    теж давно цікавить таке питання. Де тільки не бачив звітів - ніхто не викладав кошторису. Про причини можна тільки здогадуватись... Тому спробую припустити, що це, м"яко кажучи недешево. Якщо розділити відновлення (не хочу вживати термін "реставрація") на технічну і візуальну складові, то:
    1. Технічна від 0 (якщо авто справне) до "дуже дорого" залежно від наворотів.
    2. Візуально: фарбування (1-1,5 тис дол.?), диски (300-500 дол?) фари, решітка, бампера, обвіс (?300-500?), салон 200-300?. + робота, якщо ставити нема досвіду (а в мене наприклад нема), то легко може вийти і 3500 доларів ТІЛЬКИ за зовнішній вигляд, що дорівнює приблизній вартості самого авто, і який (вигляд), як то кажуть на швидкість не впливає...
    А в наш складний час, коли більшість живе від зарплати до зарплати, і навіть бензин майже розкіш, мало хто може собі дозволити подібну розкіш. Мабуть саме тому, у нас так багато любителів гарних, не побоюсь цього слова класичних авто, і так мало їх власників. І якщо вже хтось відважиться почати проект, то він як правило, трохи розтягується в часі по технічних, але і не в останню чергу фінансових причинах.
    На істину в цифрах не претендую, поправте, самому цікаво. І сорі за "багато літер", просто тема дуже цікава для мене.
    Можливо навіть варто її окремо десь розмістити, щоб люди орієнтувались в цифрах.
    П.С. Почитавши різні форуми бачив, що деколи люди продавали авто в яке вклали 7-8 тис дол. (без вартості самого авто) за 6-7, бо то як наркотик і вже не могли самі зупинитись, щоб перестати робити постійні вдосконалення... А це вже сумно.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)