реставрація мех рейки Хто може підказати який найкращий матеріал на втулки рейкової рульов., так як процедуру напилення найшов на фізикомеханічному а попередню шліфовку рейки і після напилення в себе на заводі на круглошліфувальному верстаті та й виточити втулки в себе можу, от тільки матеріал на втулки??? Бо відверто кажучи процес хромування який мені пропонували не в порівнянні з напиленням от і спробую відрестраврувати самотужки!
а ебоніт часом не закрихкий бо деякі тулять капролон або второпласт (вони добре працюють на ковзання і еластичні але не достатньо тримають форму, хоч і не буде чути гуркоту і вібрацій при зазорах) А рідні втулки (заводські) з якого матеріалу???
Привіт Втулка на рульовій з пластмаси ( подібна до второпласту ) На черв"яку - підшипник ( ставлять втулку , також з второпласту )
Правду кажуть, "Поки сам не спробуєш доти лапшу буде вішати кожен" Вчора купив рейку за 100 грн і зразуж з цікавості розібрав, можу відвердто сказати ніяким пластиком і не пахне це все брехня Упор рейки на одній консолі (металевій втулці (підшипник ковзання) з напиленням типу бабіт чи щось таке, при чому між втулкою і корпусом запресована гума, що дозволяє перекос самої рейки. Нажаль моя конструкція рейки не доволі вдала бо підєднання до тяг на одну сторону, що й швидше розбиває вкладиш Отож поїхав на ринок Торпедо і по рекомендаціям бувалих токарів замість заводської втулки взяв матеріал "Берилієву бронзу" і капролон (все потягнуло на 90 грн). З допомогою капролону я спробую змінити конструкцію рейки зробивши другий упор бо там є можливість Завтра буду мозгувати з токарем.
Я згоден однозначно бо капролон: - ощадніше працює з дзеркалом рейки; - тихіше працює в спряженні з металом (не гримить на ямах); - дешевший від інших матеріалів; - легший в обробці. Але враховуючи конструкцію рейки даної моделі є основний на мою думку недолік - це розташування самої рейки на одній консолі, хоч німець вийшов з положення встановивши самовстановлюючий ковзаючий підшипник з бабітом. Отже замінивши цей підшипник на капролон він довго служити не буде. А якщо зафіксувати рейку на двох консоляк з капролону в композиті з берилієвою бронзою то це буде довговічніше і забезпечується рівномірне зношування втулок капролону з допомогою центрального регулювального болта. Думаю що вдасться реставрувати рейку і воно це вартує однозначно, хоч в процесі міняються не тільки втулки а й нестандартний підшипник червячного валу D-32/d-20/B7, відновлення дзеркала рейки (якщо має задири, бо моя чистесенька) і заміна сальників.
Нарешті все що хотів зробити в рейці то й зробив(реставрував, поміняв, переробив на дві консолі). тепер чекаю на вільний час в гаражі!!!
зробив усе, поміняв усе в рульовій: добавив ще один підшипник ковзання з двох композитів, - сплав бронзи із свинцем (направляюча) і капролон(втулка) а також замінив заводський на капролонову втулку, поміняв підшипник на червячній шестерні підібравши по розмірам D-32\ d-20\B-7 (наваривши посадочне місце збільшивши з d - з 19 мм до 20мм так як там стояв підшипник без внутрішньої обойми), поміняв капролонову прокладку на второпластову між рейкою і нажимним поршнем і поміняв сальник на рейці. А фінал усього,- вчора поміняв рульову... Сьогодні їздив,- думаю в оригінальному виконанні рейки на наших дорогах кермо поводить себе гірше бо я ще рейку не піджимав регулювальним болтом,- просто рейка рухається через дві втулки а коли появиться люфт тоді він буде забиратися регулювальним болтом. Кермом не кидає ані на бруківці ані на розбитій дорозі і без гідропідсилювача Одне єдине но? Можливо я поспішив бо в рейці яку я купив був літол чи щось подібне от я туди шеловський літол засандалив, а в тій що в мене стояла я виявив щось смердюче як нїгрол тільки іншого кольору... От не знаю що краще???
Бронза це і є сплав міді зі свинцем а латунь це сплав міді з цинком, тому неможе бути сплав бронзи із свинцем Різниця може бути лише в сильні морози: літол стане густішим і рейка трішки важче буде крутитися доки "нерозігріється". По якісті змазки ніякої різниці немає.
відносно характеристики металу то я згоден бо назвав простонародно а насправді сама бронза і латунь це сплав міді з наповнювачами в залежності від характеру використання а відносно літолу я й хвилююсь, бо зими в нас зимучі!!!