реставрація мех рейки WV B2

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wwB2, 31 сер 2012.

  1. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    реставрація мех рейки

    Хто може підказати який найкращий матеріал на втулки рейкової рульов., так як процедуру напилення найшов на фізикомеханічному а попередню шліфовку рейки і після напилення в себе на заводі на круглошліфувальному верстаті та й виточити втулки в себе можу, от тільки матеріал на втулки???
    Бо відверто кажучи процес хромування який мені пропонували не в порівнянні з напиленням от і спробую відрестраврувати самотужки!
     
    Останнє редагування: 31 сер 2012
  2. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Ебоніт.....Імхо.
     
  3. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    а ебоніт часом не закрихкий бо деякі тулять капролон або второпласт (вони добре працюють на ковзання і еластичні але не достатньо тримають форму, хоч і не буде чути гуркоту і вібрацій при зазорах)
    А рідні втулки (заводські) з якого матеріалу???
     
  4. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Втулка на рульовій з пластмаси ( подібна до второпласту )
    На черв"яку - підшипник ( ставлять втулку , також з второпласту )
     
  5. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Дякую за інформацію, второпласт в мене є і технічні можливості теж, отож пробую реставрувати!!!
     
  6. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Зробиш - відпиши .....
     
  7. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Правду кажуть, "Поки сам не спробуєш доти лапшу буде вішати кожен"
    Вчора купив рейку за 100 грн і зразуж з цікавості розібрав, можу відвердто сказати ніяким пластиком і не пахне це все брехня Упор рейки на одній консолі (металевій втулці (підшипник ковзання) з напиленням типу бабіт чи щось таке, при чому між втулкою і корпусом запресована гума, що дозволяє перекос самої рейки. Нажаль моя конструкція рейки не доволі вдала бо підєднання до тяг на одну сторону, що й швидше розбиває вкладиш Отож поїхав на ринок Торпедо і по рекомендаціям бувалих токарів замість заводської втулки взяв матеріал "Берилієву бронзу" і капролон (все потягнуло на 90 грн). З допомогою капролону я спробую змінити конструкцію рейки зробивши другий упор бо там є можливість Завтра буду мозгувати з токарем.
     
  8. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    Саме краще для механічної рульової рейки втулка з капролону!!!!!!Вже перевірено!!!!!!
     
  9. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Я згоден однозначно бо капролон:
    - ощадніше працює з дзеркалом рейки;
    - тихіше працює в спряженні з металом (не гримить на ямах);
    - дешевший від інших матеріалів;
    - легший в обробці.
    Але враховуючи конструкцію рейки даної моделі є основний на мою думку недолік - це розташування самої рейки на одній консолі, хоч німець вийшов з положення встановивши самовстановлюючий ковзаючий підшипник з бабітом. Отже замінивши цей підшипник на капролон він довго служити не буде. А якщо зафіксувати рейку на двох консоляк з капролону в композиті з берилієвою бронзою то це буде довговічніше і забезпечується рівномірне зношування втулок капролону з допомогою центрального регулювального болта. Думаю що вдасться реставрувати рейку і воно це вартує однозначно, хоч в процесі міняються не тільки втулки а й нестандартний підшипник червячного валу D-32/d-20/B7, відновлення дзеркала рейки (якщо має задири, бо моя чистесенька) і заміна сальників.
     
    Останнє редагування: 12 вер 2012
  10. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Нарешті все що хотів зробити в рейці то й зробив(реставрував, поміняв, переробив на дві консолі). тепер чекаю на вільний час в гаражі!!!
     
  11. Nikel

    Nikel Початківець

    Авто:
    Форд Проба 98.р.в
    Саме краще виточити втулку з капролону!!!!!
     
  12. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2

    :yahoo: зробив усе, поміняв усе в рульовій: добавив ще один підшипник ковзання з двох композитів, - сплав бронзи із свинцем (направляюча) і капролон(втулка) а також замінив заводський на капролонову втулку, поміняв підшипник на червячній шестерні підібравши по розмірам D-32\ d-20\B-7 (наваривши посадочне місце збільшивши з d - з 19 мм до 20мм так як там стояв підшипник без внутрішньої обойми), поміняв капролонову прокладку на второпластову між рейкою і нажимним поршнем і поміняв сальник на рейці.
    А фінал усього,- вчора поміняв рульову...
    Сьогодні їздив,- думаю в оригінальному виконанні рейки на наших дорогах кермо поводить себе гірше бо я ще рейку не піджимав регулювальним болтом,- просто рейка рухається через дві втулки а коли появиться люфт тоді він буде забиратися регулювальним болтом.
    Кермом не кидає ані на бруківці ані на розбитій дорозі і без гідропідсилювача
    Одне єдине но? Можливо я поспішив бо в рейці яку я купив був літол чи щось подібне от я туди шеловський літол засандалив, а в тій що в мене стояла я виявив щось смердюче як нїгрол тільки іншого кольору...
    От не знаю що краще???
     
  13. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Бронза це і є сплав міді зі свинцем а латунь це сплав міді з цинком, тому неможе бути сплав бронзи із свинцем:)
    Різниця може бути лише в сильні морози: літол стане густішим і рейка трішки важче буде крутитися доки "нерозігріється". По якісті змазки ніякої різниці немає.
     
  14. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    відносно характеристики металу то я згоден бо назвав простонародно а насправді сама бронза і латунь це сплав міді з наповнювачами в залежності від характеру використання

    а відносно літолу я й хвилююсь, бо зими в нас зимучі!!!
     
    Останнє редагування: 17 вер 2012

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)