Ситуація така. На кватрі моїй срака прийшла заднім розвальним тягам. Виглядають вони так: Розбита сторона яка ззовні виглядає як рульовий наконечник. Питання чи десь у Львові можна відреставрувати? Може хтось знає. Нову купити не стягну полюбе... Продається тіки ричаг в зборі, ціна захмарна просто... Ходити буде тіки Лемфьордер... Кароч цікавить будь-яка інфа чи можна таке зробити.
Колись реставрував ричаги до свого B5-го на "млині" вул.Б.Хмельницького 067 580 0800 Олег Задзвони, попитай
Хто таке сказав в Семена реставрував на повітряній без проблем 40 тисяч проходили. Та він специфічний мужик але зробив добре.
Дізнайся яка геометрія конуса на наконечнику, та різьба, може можна буде шось підібрати з совкових, або підігнати (розбірні) П.С. Я недавно від "багатого життя" волговські наконечники (були в наявності) розібрав і токар зібрав кілька 10 стали під конус гольфа 2 (НЕ авто)... Ціна питання 10 грн. Розумію що мазохізм, але... Але так як ти літаєш - купи рідні
Так прошу всі утриматися від пораду купити нові. Ціна ричага одного 1400-1500грн хоча б. Не факт що довше прослужить від реставрованого. Бош, дякую. Андрій, а де саме на повітряній? Є якийсь контакт??
Передзвони до Романа 097 360 65 90 спитай чи він таке зробить, сервіс на повітряній біля озера, холодокомбінат близько Лімо. Якщо ні в сусідніх боксах там же Семен Ігор Володимирович 067 722 24 45 але ще раз повторюсь він специфічний чувак)))). Краще б я радив заїхати і на місці все перепитати)))).
хто то сказав тобі,443 505 365 D, 443 505 366 D оригінал.Зммінник MEYLE 116 020 0013,116 020 0014 280 гр шт,думаю краще мейле новий чим реставрація
Ну я бачив що буває мейлі... але я не думаю шо він кращий ніж реставрація... Мейлі то якесь фуфло... нє?
Есть фирмы, про запчасти которых можно с достаточно высокой степени вероятности сказать, что они хорошего качества. Это Lmi, Boge, Behr, Ate, Lucas, Remsa, Jurid, Hella, Sachs, Bilstein(с оговорками), K+F, Kilen, TRW, Pagid, Brembo, AKG, Gates, Contitech, Knecht, Mann, INA, SKF, (VDO Siemens), Pierburg, Kolbenschmidt, SM, SWF ZF, Valeo, LUK, Votex, LESJOFORS, Dayco, Beru, Eyquem. Есть фирмы, про запчасти которых можно с достаточно высокой степени вероятности говорить, что они плохого или отвратительного качества. Это Febi, Meyle, HP(отчасти), Gabriel, Alko, Optimal, Bosal Ruville Filtron ATS SFEC. Насколько известно FEBI и RUVILLE это упаковщики в коробках которых может оказаться все что угодно. Есть фирмы, про запчасти которых можно с достаточно высокой степени вероятности говорить, что они плохого или отвратительного качества. Это Febi, Meyle, HP(отчасти), Gabriel, Alko, Optimal, Bosal Ruville Filtron ATS SFEC. Насколько известно FEBI и RUVILLE это упаковщики в коробках которых может оказаться все что угодно. подвеска и рулевое управление Амортизаторы: Хорошие:Boge, Sachs, Eibach, Koni, Bilstein (иногда), KAYABA (если уверены что японский) Не хорошие:Monroe, Magnetti Marelli, Mapco, Optimal. Жидкость ГУР Хорошие::Febi/Bilschtein 6161 (синтетика) 6162 (Минералка), Оригинал (G 004000M2, G 002000) Не хорошие: Наконечник рулевой тяги и сами Тяги Хорошие: Lemforder, Moog, Lucas\TRW. Не хорошие: Ruville, Febi, Meyle Насос ГУР Хорошие: ZF, SIgnav (в оригинале) GKN Spidan. (ZF от PASSAT B3 Копия ZF от Chevi NIVA только тот что на ниве стоит полное Г И стоит в 2 раза дешевле. Иногда смелые продавцы его пихают за фирменный ZF от пассата) Не хорошие: KAYABA Отбойник амортизатора Хорошие: Lemferder, Boge (в оригинале чаще всего) Не хорошие: Meyle, Febi, Ruville. Пружины Хорошие: K&F, Lesjofors, bilstein, Kayaba. Не хорошие: Пыльник амортизатора Хорошие: Lemferder (в оригинале чаще всего) Не хорошие: Febi, meyle, Hans Prise. Рычаги Хорошие:Lucas TRW, MooG Не хорошие:Febi/Bilschtein, Herzog Рычаг передней подвески Хорошие: Lemforder, Lucas (TRW) Не хорошие:Febi Сайлентблоки Хорошие: Boge, Lemforder Не плохие: Nipparts, Nippon pieces Не хорошие: Meyle, Febi, SWAG, Sfec (Не резина а уголь), RBI, Febest, HANSE, VTR
Ну от власне і я так думаю... Там лемфьордер не дуже то ходить, а шо вже про мейлі говорити. Обдзвонив по номерам, тіки Олег на млині сказав шо тіки якийсь дядько на якмуь заводі може їх зробити. Передзвоню дасть номер телефону. Вони всі їх реставрували то довго не ходять. Інакша специфіка роботи ніж в шарової чи рульового наконечника.