Рідкісні моделі консерну фольксфаген, це варто бачити!

Тема у розділі 'Новини Volkswagen', створена користувачем andriy89, 7 січ 2013.

  1. andriy89

    andriy89 Active Member

    Авто:
    VW Golf mk2 92
    І так, в свята вирішив трохи підняти настрій і знайти щось нове для себе.

    Першим знайшовся VW Jetta Mk 1 Cabrio, автомобіль був експериментальним і саме між джеттою і гольфом вирішували кого запустити в серію. Результат всі знаєм, а джетта так і залишилась консептом (всього було біля 10 штук)

    0e79cf208b[1].jpg 5e97f5e48c[1].jpg GolfsrudelJettaCabrio%201[1].jpg

    Продовжуючи тему першого покоління увагу привертає таке чудо як

    Artz Golf1 V8 928. Авто було ювілейним і мало такі чудо характеристики:
    8 циліндровий рядний мотор об'ємом 4.6 літра, що видавав 300 кінських сил (220kW), розганявся до сотні за 6.6 сек, Максималка 225 км/год

    Оскільки такий двигун не вміщався під капотом 1-го гольфа - зробили "широкий корпус" - в прямому значенні цього слова.

    Ось пару фоток:

    Golf928_6[1].jpg golf-928-2[1].jpg gallery_nrm_1421959474-web030[1].jpg

    А ось відео:



    Дальше йде таке чудо, як Коррадо кабріолет )

    Оскільки перше покоління кабріолет на початку дев'яностих вже виглядало застарілим, 2-ге покоління планували от-от зняти з конвеєра, а 3-тє було на стадії підготовки - за основу взяли перехідну модель - коррадо. Планували оснащувати тим самим двигуном, що і купе G60. Але, оскільки продажі звичайних Коррадо не виправдовували своїх очікувань, а за пару років вже появилась розробка кабріолета на базі гольф 3 - ця розробка так і не пішла в серію, хотя було випущено біля 20 штук і колекціонери мають чим тішитись. Одна стоїть в музеї VW у Вольксбурзі.

    Ось фото:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    а ось і відео:



    і накінець:

    тут недавно появилась інформація, що був гольф 2-й з 2-ма моторами, зроблений для поставлення рекорду по HillClimb. Так от, він був не перший такий у Вагена))

    Ось Сірокко Бі-мото:
    у ньому стоять 2 двигуни об'ємом 1.6, розточені до 1.8, з кованими поршнями. Тому сумарний об'єм в авто був 3.6 літра. Кожен двигун видавав по 115 к.с. , що в сумі складало 230 к.с.

    Характеристики: 4.7 сек. до сотні, максималка 288 км/год. , чверть милі проходив за 13 сек.

    В ті часи такі характеристики заставляли Порше турбо, феррарі і мазераті нервово курити в стороні.

    Ось фото:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Поки все, якщо хтось може щось цікаве добавити, чи розказати про якийсь новий консепт - обома руками - ЗА

    Всім веселих свят і хорошого настрою)
     
    Останнє редагування модератором: 24 лис 2015
    • Подобається Подобається x 12
  2. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    [​IMG]
    Volkswagen Type 166 Schwimmwagen (1942-1944)

    Стоячи на порозі Другої світової війни, нацистська Німеччина мобілізувала всю свою промисловість на виробництво озброєння. У конструкторському бюро Porsche розроблялися танки, бронеавтомобілі і інша техніка, вимагати Вермахту. Використовуючи вузли «Жука», підопічні Фердинанда Порше створили легкий позашляховик VW Type 86, що згодом став конкурентом американських полноприводников Willis MB і Ford GPW, а на базі 86-го «Фолькс» була спроектована амфібія VW Type 166. Над зовнішністю амфібії працював головний дизайнер Porsche - Ервін Коменда, «батько» спорткара Porsche 356, з якого пізніше і почалася історія компанії «Порше».

    Солдати люблять давати машинам прізвиська, і VW Type 166 не став винятком. Однак німецьким воякам явно не вистачило креативу на те, щоб придумати цієї моделі ім'я власне, і замість нудного індексу амфібія отримала таке ж нудне назву - Schwimmwagen, що дослівно означало «плаваючий автомобіль».

    Втім, ця назва точно відповідало машині, оскільки плавала вона просто відмінно, причому не тільки по воді, де їй допомагав окремий гребний гвинт, але і по бруду - завдяки повному приводу, великому дорожньому просвіту і гладкому днищу Schwimmwagen долав саму непролазну рідоту. На фронті такі «всепролазний» машини були незамінні, особливо при веденні бойових дій в російській глибинці, де часом не могли проїхати навіть танки. Щоб задовольнити попит, збірку амфібій довелося вести відразу на двох заводах - Porsche в Штутгарті і VW у Вольфсбурзі. При цьому кузова у формі човна для VW Type 166 робили в Берліні - на потужностях компанії Ambi Budd. Всього з 1941 по 1944 роки було випущено понад 15,5 тис. таких амфібій, що стало рекордом для транспортних засобів такого класу.

    [​IMG]
    Амфібія VW Type 166 Schwimmwagen, створена в конструкторському бюро Porsche за замовленням Вермахту, зіграла важливу роль в наступальних операціях німецької армії
    [​IMG]
    На воді «Швімваген» приводився в рух гребним гвинтом (при їзді по суші він складався), а також обертовими колесами обох осей. Гладке днище, великий дорожній просвіт і повний привід забезпечували амфібії відмінну прохідність на бездоріжжі
    [​IMG]
    Volkswagen Type 166 Schwimmwagen (1942-1944)

    [​IMG]

    Volkswagen Type 166 Schwimmwagen (1942-1944)

    [​IMG]

    Volkswagen Type 166 Schwimmwagen (1942-1944)
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Сами по себе эти модели не редкостные, но для нашего рынка это редкость.
    Модель Parati являє собою модель з кузовом універсал, створену на тій же платформі, що і Gol. Передньопривідний універсал c поздовжньо розташованим бензиновим двигуном і механічною коробкою передач виробляють аргентинські і бразильські філії концерну Volkswagen.
    http://www.youtube.com/watch?v=JSeo5_IaLKg

    vw Santana
    Vw Santana - 3-об'ємний седан, створений на платформі Passat другого покоління. Вперше був представлений в 1981, і все ще не планує сходити з конвеєра (Китай) аж до 2012 року.
    в Північній Америці седан також відомий під назвою Volkswagen Quantum. У Південній Америці - під назвою VW Corsar, Carat або Quantum.
    У Європі назву Santana використовувалося до 1985 року, далі автомобіль продавався під назвою Passat. У Європі виробництво було припинено в 1988 році.

    Santana (Китай)

    Найбільшим успіхом Santana користується в Китаї. Santana B2 вироблялася на невеликому підприємстві "Shanghai Tractor Automobile Corporation (STAC)", попереднику SAIC group з 1982 року. Перші 100 примірників були зібрані з комплектів для вузлової зборки, привезених з Німеччини. У 1984 році Volkswagen підписав контракт з підприємством STAC, корпорацією China National Automotive Industry Corporation (CNAIC) і банком Bank of China для створення підприємства Shanghai Volkswagen Automotive в жовтні 1984. Перший автомобіль зійшов з конвеєра в жовтні 1985. У вересні 1986 в Китаї був зібраний 10000-й автомобіль VW Santana. Одним з найважливіших напрямків розвитку концерну була повна локалізація виробництва: в 1986 році частка деталей, виготовлених у Китаї, становила менше 6%, в 1995 - 89%.

    Спочатку автомобіль оснащувався бензиновими двигунами об'ємом 1,6 літра. У 1987 році обсяг двигуна збільшили до 1,8 літра. У 1986 році в Шанхаї був представлений автомобіль в кузові універсал. перший зійшли з конвеєра автомобілі оснащувалися 4-ступінчастою механічною коробкою передач. Двигун 1,6 був доступний до 2006 року.

    У порівнянні з моделлю 1985 Santana отримала безліч модифікацій. Наприклад, автомобіль отримав електронну систему вприскування палива фірми Bosch, 5-ступінчасту механічну коробку передач, 3-й стоп-сигнал, більш комфортне заднє сидіння, гідравлічне зчеплення, аудіосистему з підтримкою CD/MP3, систему АБС з електронним розподілом зусиль.

    У 1991 році в Китаї разом з компанією Volkswagen do Brasil розпочато будівництво підприємства з виробництва Volkswagen Santana 2000. Автомобіль був представлений в 1994 році і пішов у масове виробництво в 1995. База автомобіля була збільшена до 2,656 мм (приріст припав на задні двері) в порівнянні з бразильської версією.

    У 2004 на зміну Santana 2000 прийшла модель Santana 3000. Дизайн автомобіля був розроблений підприємством Shanghai Volkswagen Automotive. Santana 3000 стала переви китайським автомобілем, оснащується системою АБС з електронним управлінням, диференціалом з електронним управлінням, мультифункційним дисплеєм і люком, розробленим компанією Webasto. У червні 2006 автомобіль став доступний з двигунів об'ємом 2,0 літра.

    У 2008 році Shanghai Volkswagen Automotive представив модель Santana Vista (Zhijun) і Santana Vista (Changda) (версія для таксі).

    Оригінальна німецька модель VW Santana випускається паралельно з моделлю Santana Vista і все ще використовується таксі, поліцією та звичайними громадянами. Тим не менше підприємство Shanghai Volkswagen Automotive має намір припинити випуск даної моделі в 2012 році. з моменту початку виробництва VW Santana в 1983 році випущено 3,213,710 автомобілів (даний актуальні для травня 2009 року).

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Vw Santana 2000:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vw Santana 3000:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vw Santana Vista:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Японія
    Ставлячи за мету партнерство з Volkswagen президент Nissan'a Takashi Ishihara прийняв рішення представити VW Santana на ринку Японії. Переговори почалися в 1981. І в лютому 1984 гону на заводі Zama в місті Канагава було запущено виробництво nissan Santana.

    Nissan Santana був доступний з декількома двигунами: 4-циліндровий бензиновий об'ємом 1,781 л, 100к.с., 5-циліндровий бензиновий об'ємом 1,994 л, 110л.с., 4-циліндровий дизельний з турбонаддувом об'ємом 1,588 л, 72л.с. Всі двигуни оснащувалися 5-ступінчастими МКПП. Бензинові двигуни були доступні і з 3-ступінчастою АКПП. Nissan Santana був на 5мм вже свого німецького аналога, щоб уникнути додаткового податку на автомобілі шириною більше 1690мм. Також відбивачі фар були адаптовані для японського ринку.

    У 1985 році в лінійці з'являється комплектація Xi5 Autobahn. Автомобіль оснащувався велюровими спортивними сидіннями, електричним люком, легкосплавними колісними дисками діаметром 14дюймов. У січні 1987 року автомобіль пройшов фейсліфтінг: Santana стала оснащуватися широкими бамперами оновленої оптикою і гратами радіатора. Дизельний двигун був знятий з виробництва, і в гамі залишилися тільки бензинові двигуни. Потужність 1,8-літрового двигуна знижена до 91л.с. Доступний новий 5-циліндровий двигун об'ємом 2,0 л потужністю 140к.с. У травні 1990 року виробництво Nissan Santana було припинено.
    [​IMG]

    Бразилія

    Виробництво VW Santana в Бразилії стартувало в червні 1984 року. Автомобіль пропонувався в 4 - або 2-дверному кузові седан і в кузові універсал під назвою Santana Quantum (пізніше просто Quantum).
    Спочатку автомобіль оснащувався двома двигунами об'ємом 1,8: бензиновим або працюючим на етиловому спирті. У травні 1988 в якості опції стали пропонувати 2,0-літровий двигун, що працює на бензині або етанолі. Пропонувалося три варіанти трансмісії: 4-ступінчаста МКПП, 5-ступінчаста МКПП (спочатку в якості опції, з 1987 року входила в базове оснащення).
    У 1991 році відділення Volkswagen do Brasil, спільно з Ford створила підприємство AutoLatina, вирішило продовжити випуск VW Santana замість моделі Passat третього покоління. Однак завдяки оновленому кузову і салону автомобіль виглядав набагато сучасніше свого попередника. оновлений VW Santana також продавався під назвою Ford Versailles в Бразилії і Ford Galaxy в Аргентині. 3-дверний, пізніше 5-дверний універсал продавався під назвою Ford Royale.
    Автомобіль зазнав фейсліфтінг в 1994 році і ще один більш значний в 1998 році. У 2002 році VW Quantum був знятий з виробництва. Через два роки, в 2006 році, з конвеєра пішла і Santana.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Мексика

    VW Corsar
    VW Santana в кузові 4-дверний седан був представлений в Мексиці в лютому 1984 року під назвою Corsar CD. Автомобіль збирався на заводі в місті Пуебла з німецьких комплектуючих. Автомобіль пропонувався тільки з одним двигуном - карбюраторним, об'ємом 1,8 літра і потужністю 85л.с. Була доступна тільки одна комплектація, в яку входили 13 "легкосплавні диски, велюровий салон (в 1984 тільки сірого кольору, з 1985 - сірого та синього), 4 підголовника, касетну магнітолу з FM / AM радіо і 4-мя динаміками, тахометр, підсилювач рульового управління. Автомобіль продавався з 4-ступінчастою механічною або 3-ступінчастою автоматичною коробкою передач. В якості опції пропонувався кондиціонер. В період з 1984 по 1985 VW Corsar виглядав так само як VW Quantum для північноамериканського ринку.

    У 1986 році була розширена колірна гамма і варіанти оформлення салону. З 1985 року автомобіль отримує нову зовнішність, як у VW Passat sedan для європейського ринку. На зміну 4-ступінчастою прийшла 5-ступінчаста МКПП. Як опції стали доступні електросклопідйомники, центральний замок, шкіряний салон чорного кольору. У березні 1986 року запущений у виробництво автомобіль в кузові універсал під назвою Corsar Variant (Quantum Wagon в США, Quantum в Бразилії, and Passat Variant в Європі). Комплектації і опції залишилися такими ж як і для автомобілів в кузові седан.
    З 1987 року легкосплавні диски стали пропонуватися тільки в якості опції, стандартно встановлювалися сталеві диски з декоративними ковпаками. Corsar випускався без змін до 1988 року. До середини 1988 року була випущена обмежена серія, відмітними особливостями якої стала двоколірна забарвлення (чорний і сріблястий), чорний шкіряний салон. Автомобіль був знятий з виробництва в кінці 1988 року.
    [​IMG]

    Аргентина

    VW Carat
    У червні 1987 року в Аргентині стартувало виробництво 4-дверного седана під назвою Volkswagen Carat. Автомобіль випускався на заводі Volkswagen Argentina SA (San Justo / General Pacheco, Buenos Aires Province). Виробництво закінчено в 1991 році. Були доступні два бензинові двигуни об'ємом 1,8 і 2,0 літра потужністю 96л.с. і 100к.с. відповідно. обидва варіанти оснащувалися 5-ступінчастими МКПП.

    http://www.youtube.com/watch?v=0LTkjaqdAdg
     
    • Подобається Подобається x 6
  4. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    Пацани, вам ріспект +1
     
  5. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    [​IMG]
    Прикол? хендмейд? калхозтюнэх?
     
    • Подобається Подобається x 1
  6. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Машина дня!
     
  7. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    CitySTROMer
    [​IMG]

    Jetta Mk2 CitySTROMer
    [​IMG]
    [​IMG]

    Блок аккумуляторных батарей состоял из 16 малых батарей для 6В и 120 Ач. Они были размещены под задним сиденьем и полом багажника. Батареи были созданы на базе передовой на тот момент технологии - сейчас такие аккумуляторы называются гелевыми.
    [​IMG]

    Под задним бамперам можно наблюдать выступающий аккумуляторный блок.
    [​IMG]

    Стоимость такого Гольфа составляла 45.000 DM. Всего было выпущено 100 автомобилей. Сегодня они нашли приют в гаражах европейких коллекционеров.
    [​IMG]

    В движение этот Гольфа приводился электродвигателем постоянного тока 18,5 кВт в сочетании с установленной классической четырех-ступенчатой коробкой передач.
    [​IMG]

    Электродвигатель, системы управления и контроллер были помещены в общий ящик под капотом.
    [​IMG]

    Одной зарядки батарей хватало на 50км пути, а максимальная скорость достигала 100кмч.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 2
  8. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
  9. NiKOlajko

    NiKOlajko Active Member

    Авто:
    VW Caddy 1.9SDI
    Дякую всім дописувачам за цікаву інфу
     
  10. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
  11. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
  12. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Volkswagen SP2 '1972-76
    Для ринку Бразилії, двигун 1700 куб.см. 75к.с, 10 205 екземплярів.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    і прототип SP3 з двигуном від пассата 1,8 100к.с.
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. NiKOlajko

    NiKOlajko Active Member

    Авто:
    VW Caddy 1.9SDI
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Volkswagen Iltis (Type 183) '1978–82, Вироблено 9547 одиниць
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Taro 4WD Extended Cab '09.1994–03.1997
    [​IMG][​IMG]

    Volkswagen-Porsche Tapiro '1970, дизайн ItalDesign, один екземпляр. Випущена ателье ItalDesign на базі моделі Porsche 914/6.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Karmann Cheetah '1971, дизайн ItalDesign
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  15. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    От звідки пішов дизайн на мерседес G класу (кубік) і на радянську волинянку.)))
     
    • Подобається Подобається x 1
  16. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    чимось схожа на нашу волинянку:drinks:
     
  17. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Volkswagen Dune Buggy
    [​IMG]

    Ikarus-MAN-Volkswagen 543 '1984–86, для ринку Швеції
    [​IMG]

    Caio Volkswagen Mini Foz Especial '2011
    [​IMG]

    Volkswagen 9.150 ECE Armored Truck '2008–н.в.
    [​IMG]

    Volkswagen Dasher 5-door '1977–80
    [​IMG]

    Volkswagen Kubelwagen Typ 82 (Kfz.1) '1939–45
    [​IMG]

    Volkswagen Type 181 '1969–80
    [​IMG][​IMG]

    Volkswagen Type 181 "The Thing" '1973–75, для ринку США
    [​IMG]

    Volkswagen Rometsch Beeskow Cabriolet '1950–57, 253 одиниць
    [​IMG]

    Volkswagen Titan Race Truck '2008–н.в.
    [​IMG]

    Volkswagen Worker 15.180 Rally Truck '2008–н.в.
    [​IMG]

    Volkswagen Worker 15.210 4x4 Military Truck '2008–н.в.
    [​IMG]

    Volkswagen 8.150 Rally Truck
    [​IMG]

    Karmann Volkswagen 1600 TL Prototype '1965[​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1
  18. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Volkswagen Corrado Magnum by MAG '1989, вироблено 2 одиниці.
    Полноценный 4-местный спортивный универсал на базе VW Corrado G60. Был впервые представлен на Международной автомобильной выставке (IAA) в 1989 году. Автомобиль строился совместно фирмами Design+Technik и Marold Automobiltechnik GmbH. Первоначально планировалось построить 100 экземпляров Magnum, но в малую серию автомобиль так и не пошёл. Таким образом было построено только два опытных экземпляра.
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Versuchswagen V2 Prototype '1935, один з перших прототипів з якого почалася вся історія, за кермом Феррі Порше, син Фердинанда Порше
    [​IMG]

    Zender Volkswagen Scirocco Gr.5 '1977
    [​IMG]

    Oettinger Volkswagen Golf GTI (Typ 19) '1985–87
    [​IMG]

    Kamei Volkswagen Golf X1 3-door (Typ 1G)
    [​IMG]

    Kamei Volkswagen Golf GTI X1 (Typ 17) '1983
    [​IMG]

    Zender Volkswagen Golf Z2 (Typ 17)
    [​IMG]

    Oettinger Volkswagen Käfer '1973
    [​IMG]

    Volkswagen See-Golf '1983
    [​IMG]

    і ше пару фото Volkswagen Iltis
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    Останнє редагування: 16 чер 2013
  19. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Volkswagen Golf Pikes Peak (Typ 19) '1986. 2 двигуна від Поло 1,3 (500 к.с.)
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Golf Pikes Peak (Typ 19) '1987. 2 двигуна по 1,8 турбо, 652 к.с. В основі прототипу лежав алюмінієвий монокок з легкознімними пластиковими панелями.
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Jetta TwinJet '1981. 2 х 1,6 (220 к.с.) Вага 1050кг, привід передній, задній або повний, шини 205/60 VR 13, 1 екземпляр.
    [​IMG][​IMG]
     
  20. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Volkswagen Concept BlueSport '2009 2.0 TDI, 180 к.с., 0-100 км/год за 6,2с, макс 230 км/год
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Type 147 Kleinlieferwagen '1964-74, 6139 шт. двигун 1,2л 34к.с.
    [​IMG][​IMG]

    Volkswagen Country Buggy '1967-69, 1956 шт.
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Polo "Harlekin" (Typ 6N) '1995–96, близько 4000 шт., 4 варіанти розкраски
    [​IMG][​IMG]

    Volkswagen Phaeton Individual Lounge Study '2005
    [​IMG][​IMG][​IMG]

    Volkswagen Porsche 914 (Typ 47) '1969–76.

    Volkswagen Porsche 914 був представлений публіці у вересні 1969 року. Це спортивний, 2-х місний автомобіль з дахом типу Targa і 4-х циліндровим двигуном, тип Boxer. Ідея виробництва 914-х зародилася в середині 60-х років, коли президенти Volkswagen і Porsche зійшлися на ідеї виробництва нового спортивного авто для обох фірм.

    Volkswagen потрібний нове спорткупе, для заміни Volkswagen Karmann-Ghia. А в гамі моделей Porsche повинна з'явитися недорога модель, з використанням деталей від 911-х. При виробництві Volkswagen і Porsche використовували ідентичні кузова, але перша компанія оснащувала його своєю "начинкою" (914-4), а друга - своєю (914-6).

    У 1976 році з конвеєра Volkswagen зійшла остання з 914-х. Виробництво на заводах Porsche було припинення ще в 1972 році.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]

    Volkswagen EcoRacer Concept '2005
    [​IMG][​IMG]

    Volkswagen T3 Transporter "TriStar"/"Syncro DoKa"/"Magna" '1987-92
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    VW Käfer Cabrio '1997
    [​IMG][​IMG][​IMG]
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)