Всім привіт. В мене Гольф 4, 2000 р.в., 2.0 л. Можливо хто мав такого, чи подібного, підкажіть: скільки залишаться палива в баку коли загорається лампочка? Попередній власник мене запевняв що залишається порядка 3-4 л., в шо я не вірю! Впринципі я ніколи не допускаю щоб доходило до мінімуму, але так як заправляюся тільки на ШЕЛі на окружній, то хотів би знати, та й для себе цікаво...
В принципі мав рацію. як правило завод виробник розраховує резерв на 50км, а далі математика. Машина в середньому споживає 7л/100км відповідно на 50км в резерві 3-4 літра, Реально на своїх всіх машинах було не менше 5-ти літрів
у мене лемпочки нема, але в червоній зоні тої шкали можна проїхати значно більше, ніж 50 км. Я заправляю щоразу повний бак, так от в мене ще жодного разу не влізло більше 45 літрів. Це максимум, за умови, що я в червоній зоні їжджу досить довго. З чого роблю висновок, що коли срілка уже практично на нулю, в баку ще десь 8-10 літрів залишається. То все напевно залежить від конкретної машини і настройок поплавка і датчика
У мене теж... але коли стрілка заходить в червону зону і троха нижче всьо.. .машина глохне.. .в баку лишається літр-півтора... Бак на 70 літрів, але з пустого баку я з запавки заливаю 80л до відстрілу пістолета. і ше потім з 10-15л. Так мучаю машину тіки коли їду в Росію, шоб на одному баку проїхати зі Львова через білорусію і до росії, бо переважно білоруської валюти в наявності немаю.
Покатався після звукового сигналу досить багато(65км-+) по дорозі на заравку на кільці хапнуло повітря чуть не заглох, але до заправки доїхав. Висновок, бак був майже пустий. Заправляю до першої відсічки пістолета і якимось чудом влізло 57,5л бак має 55л.
Треба собі завести каністру і колись спробувати виїздити бак до нуля Отой ефект , коли машина з майже пустим глохне на повороті, мені знайомий. Я раз так виїжджав зі стрийської на кільцеву, там така довга затяжна дуга, на тій дузі я і заглох Зупинився, завівся, поїхав далі. Ще конструкція бака така, що коли їдеш вгору, показує рівень менше, а коли вниз, то більше. Як нахил на ліву сторону, то також менше, на праву - більше. Тобто на правому повороті чи на підйомі шанс хапнути повітря значно більший. ніж на лівому і спуску. Їхав я з моря, рівень на приборці ще не критичний, але вже наближається до червоної риски. Я не хочу заправлятися на лєвих підозрілих заправках, чекаю якесь ОККО або Лукойл. Задниця машини гружена своїм багажем + закупленими на придорожних ринках всякими шнягами, морда відповідно задерта догори. Зупинився на лівій обочині біля червгового базарчику, взяли ми ще якихось чи динь , чи кавунів, сіли в машину, заводжу - покашляла і заглохла... Ще раз, прогазовую - те саме. Ніч, якась херсонська область, до дому кілометрів 800 , а в мене машина втикнула... Ну думаю жопа. Але згадав собі про ту ситуацію коли заглох на повороті. Машина стояла сильно нахилена вліво, правим боком на асфальті, а лівим на обочині, а крім того ще й гружена задниця. Я відкотив машину повністю на обочину (опустив правий бік) і вона тут же завелася і ми поїхали далі Отаке буває
Радив би в баку меньше 15 літрів не лишати. Кожна прокрутка бензонасосу без бензини скорочує термін експлуатації насосу в рази. у всіх без виключення VW датчик рівня бензини дуже інертний.... справжній рівень може показати через пів години))_)). Їздити на залишках бензини коли в баку хлюпає то в одну сторону то в другу дуже вредно.
Підтримую 100%. Колись сам таким екстрімом займався: лежала якась 3-х літрова бутилка з бензином в багажнику на всяк випадок, заглох то заглох, але коли поміняв два бензонасоси (200у.о.) червоної зони бачити нехочу до цього часу. Пі.сі. заміри показували 10 літрів після сигналу
Всім дуже вдячний за вичерпні відповіді. Сам ніколи не допускаю того щоб закінчився бензин, знаю що це погано буде для бензонасоса, просто, повторюся, я заправляюся тільки на об'їзній (повний бак), тому їздити туди постійно заливати по 30-40 літрів не хочу, намагаюся виїздити максимум залишку в баку і тоді туди. Вчора доречі загорілася лампочка, проїхав до заправки кілометрів 20, на заправці залили 50 літрів, отже, получається що залишається порядка 10 літрів. Звідси виникло друге запитання :D Який в Гольфі об'єм баку? 55 чи 60?
При залишку наприклад 10л бензину в баку - на 10 різних заправках ти заллєш різну кількість палива, через те що дози на пістолетах у всіх стоять по-різному (на одній АЗС колонка недоливає 150г на 20 літрах, на іншій може бути 150г на 10 літрах)та й крім того паливороздавальні колонки мають свою похибку наливу. Тому не думаю що таким чином ти дізнаєшся реальний обєм свого баку.
Абсолютно підтримую kym.Залежно від баку,меньш ніж 10-15 л на остаток не виїджати.Особливо в спеку.Насосу прийде:.А ще не лити всяких присадок.В мене розїло резинові куліси на яких насос тримається.А краще рахувати півбака за ноль і тоді і насос цілий і бензина раптово не закіньчеться (правда маю бак 70 л(85) та даю поради)